کد خبر 756634
تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۷
تمرین استقلال و پرسپولیس

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در حالی برگزار شد که محمد مایلی‌کهن در محل تمرین این تیم حاضر شده و مورد استقبال آبی‌پوشان قرار گرفت.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال از ساعت 18:30 امروز در حالی در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی تمرین کرد که طبق برنامه شاگردان منصوریان دور از چشم هواداران و رسانه‌ها تمرینات تاکتیکی خود را برگزار کردند.

تمرین امروز آبی‌پوشان در حالی برگزار شد که تیم فوتبال نساجی قائمشهر در زمین شماره 2 ورزشگاه ازادی در دیداری تدارکاتی به میدان رفت و همین موضوع باعث شد تا پاشازاده و فرزاد مجیدی با سرمربی تیم استقلال خوش و بش کنند.منصوریان پیش از آغاز تمرین دقایقی با پاشازاده گفت و گو کرد. در این دقایقی جمع استقلالی‌ها جمع شده بود و آنها با هم فضایی جالب را ایجاد کرده بودند.

محمد مایلی‌کهن سرمربی سابق تیم ملی و فصل گذشته ملوان امروز در محل تمرین تیم استقلال حاضر شد و مورد استقبال اعضای این تیم قرار گرفت.منصوریان به محض دیدن مایلی‌کهن به وی خوشامد گفت و بازیکنان استقلال هم تک تک به سمت وی آمده و با مایلی‌کهن برخورد گرمی داشتند.حضور مایلی کهن که سابقه بازی در پرسپولیس را دارد در جمع استقلالی‌ها از نکات قابل توجه تمرین بود.

علیرضا سیار بازیکن فصل گذشته و علیرضا رمضانی بازیکن سالهای گذشته تیم استقلال که در تیم نساجی بازی می کنند پیش از آغاز تمرین آبی‌پوشان با هم تیمی‌های سابق خوش و بش کردند.

 پیش از آغاز تمرین منصوریان بازیکنان را جمع کرد و برای دقایقی با آنها به گفت‌وگو پرداخت.

فرشید باقری که در جریان دیدار استقلال و نساجی مازندران قبل از اردوی ارمنستان مصدوم شده بود امروز در تمرین آبی‌پوشان شرکت کرد. این بازیکن از ناحیه مچ پا آسیب دیده و کادر پزشکی استقلال تلاش می‌کند این بازیکن را به هفته سوم برساند.باقری به همراه فرشید اسماعیلی و لئوناردو پادوانی در این تمرین به صورت اختصاصی کار کردند.

نوجوانان مدرسه فوتبال عقاب در حاشیه تمرین امروز به درخواست منصوریان با بازیکنان و کادر فنی آبی‌پوشان عکس یادگاری گرفتند.

استقلالی ها بعد از گرم کردن خود، به پاسکاری ترکیبی مشغول شدند و بعد از آن مرور یک کار تاکتیکی در دستور کار آبی ها قرار گرفت.بعد از گذشته 40 دقیقه استقلالی‌ها فوتبال درون تیمی را در دستور کار قرار دادند.

تیم فوتبال استقلال روز جمعه در ورزشگاه ازادی در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف استقلال خزستان خواهد رفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس