کد خبر 752943
تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۰
 برنامه «جهان آرا»

یامین‌پور با انتشار مطلبی در اینستاگرامش علت کنسل شدن مجدد برنامه جهان آرا را توضیح داد.

به گزارش مشرق، وحید یامین پور با انتشار تصویر زیر در صفحه شخصی اینستاگرامش از کنسل شدن مجدد برنامه جهان آرا خبر داد.

وی در اینستاگرام نوشت: امشب هم کنسل شد.برای دومین هفته متوالی به علت اینکه کسی را برای مناظره درباره برجام پیدا نمی کنیم، برنامه لغو شد.


تا دقایقی پیش از برنامه تیم سردبیری مشغول تماس با افراد مختلفی بودند؛ ولی توفیقی حاصل نشد. علاقه نداشتیم و نداریم که برنامه را یک طرفه روی آنتن ببریم.


حالت ما دقیقا همین حالتی است که در عکس می بینید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
    16 0
    تا باشه از این تعطیلی ها!! این تعطیلی ها نشانه حقانیت است دلواپس ها که بیسواد بودن حالا ببینیم باسواد ها میان برای دفاع از برجام؟ یادمه تو بحبوحه ی، توافق شبکه خبر برنامه های متعددی گذاشت همه مناظره بودن ....امیدوارم یا آقایون با پای خودشون بیان از حرف های قدیمی شون دفاع کنن یا بگن اشتباه کردن یا اینکه شبکه خبر تمام اون مناظرات رو بازپخش کنه
  • ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
    13 0
    برنامه جهان آرا انصافا یکی از فاخرترین و در عین حال پرچالشترین برنامه های سیماست که با مورد حمایت مسولان دلسوز نظام قرار گیرد.و اما یک پرسش و آن اینکه مدیران این برنامه که تا کنون موضوعات متنوعی را روی آنتن برده اند آیا ایقدر دستشان از سوژه تهی است که بخاطر نیافتن کسی برای مناظره در برجام اینچنین ماتم گرفته اند؟آیا اگر زبانمان لال روزی برجام از موضوعیت خارج شود نباید موضوعات دیگری را در دستور کار قرار دهیم؟از اجرای خوب جناب یامینپور باید تشکر کرد که با هوشمندی برنامه را پیش میبرند.
  • IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
    21 0
    داداش یه زنگم بزنید جناب روحانی شاید روتونو زمین ننداختن!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس