کد خبر 744099
تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲
سجاد انوشیروانی

سرمربی پیشین تیم ملی وزنه‌برداری گفت: خوشحالم از اینکه مقابل ورزشکارسالاری ایستادم و تا زمانی که علی مرادی رییس فدراسیون باشد، به تیم ملی برنمی‌گردم.

به گزارش مشرق، سجاد انوشیروانی درباره پذیرفتن استعفایش از سوی شورای عالی فنی وزنه‌برداری بیان کرد: خوشحالم که با این استعفا موافقت شد. مطمئن بودم که این اتفاق رخ می‌دهد. آرزوی موفقیت برای محسن بیرانوند و وزنه‌برداران دارم.

او در پاسخ به این پرسش که بهتر نبود در جلسه امروز شورای عالی فنی شرکت می‌کرد، تصریح کرد: خیر چون جلسه را قبول ندارم. جلسه‌ای که در آن صورتجلسه‌اش تخلفاتی داشته را قبول ندارم. البته من از روز اول که استعفا دادم پیش‌بینی می‌کردم که این اتفاقات می‌افتد و با استعفای من موافقت می‌شود.

سرمربی پیشین تیم ملی در مورد اینکه دو سالی که در تیم‌های ملی وزنه‌برداری مشغول به فعالیت بود را چطور می‌بیند، تاکید کرد: باید تحلیل شود که ما تیم ملی وزنه‌برداری را به چه صورت گرفتیم و آن را به چه شکل تحویل دادیم. همچنین تمام اردوها و برنامه‌ها و مسابقه‌ها به چه صورت بوده است. زجری که ما در این مدت کشیدیم و اعتباری که هزینه کردیم، موضوع ساده‌ای نیست و فکر می‌کنم که کار بزرگی را انجام دادیم که در شرایط سخت و تقریبا با هیچ چیزی توانستیم تیم را به شرایط ایده‌آل برسانیم.

او ادامه داد: خوشحالم که توانستم دینم را به وزنه‌برداری ادا کنم و خوشحالم از اینکه از روز اول مقابل ورزشکارسالاری ایستادم و کوتاه نیامدم. تمام صحبت‌های رییس فدراسیون را هم که اعلام کرده تصمیم‌شان ورزشکار سالاری نیست را با دلیل قبول ندارم. رییس فدراسیون اشاره می‌کند که در وزنه‌برداری حرفه‌ای دنیا چنین شرایطی حاکم است که هر ورزشکار با مربی خود تمرین می‌کند در صورتی که او اشتباه برداشت کرده است و اگر در اردوی تیم ملی چین مربیان زیادی وجود دارد به این دلیل است که تعداد ورزشکاران هم زیاد است و سرمربی ترجیح می‌دهد با 5-6 مربی کار کند اما همه آن‌ها در یک کمپ تمرینی و زیر نظر سرمربی کار می‌کنند. ما در مسابقه‌ها هم دیده‌ایم که از هر کشور تنها یک کادر فنی حضور دارد.

سرمربی سابق تیم ملی ادامه داد: اکنون خیلی راحت به مردم دروغ گفته می‌شود و خوشحالم که امروز مردم همه چیز را می‌دانند و قاضی خوبی هستند. امیدوارم که توانسته باشم در تیم ملی وزنه‌برداری نماینده شایسته‌ای برایشان بوده باشم.

انوشیروانی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه احتمال دارد دوباره به تیم ملی وزنه‌برداری برگردد گفت: در فدراسیون علی مرادی این اتفاق رخ نخواهد داد.

او در مورد انتخاب محسن بیرانوند به عنوان سرمربی تیم ملی وزنه برداری نیز گفت: انتخاب خوبی انجام دادند و انتخاب بسیار شایسته‌ای بود. آرزوی موفقیت برای محسن بیرانوند را دارم و امیدوارم او و وزنه‌برداران نتایج خوبی در مسابقه‌های جهانی بگیرند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۱
    2 2
    کیانوش عشقه ماست و حق داره تنها تمرین کنه و همون بهتر که مربیای در پیتی استعفا بدن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس