کد خبر 743476
تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۰
علی کریمی

سومین جلسه سرمربی و سرپرست باشگاه فوتبال نفت تهران برگزار شد.

به گزارش مشرق، علی کریمی که در جلسه‌ای  برای پذیرش مسئولیت سرمربیگری نفت به توافق رسیده بود پنجشنبه شب نیز نشستی چهارساعته با عرفانیان، سرپرست باشگاه نفت و معاونین وی داشت. این جلسه از ساعت 9 شب تا یک بامداد طول کشید. سومین نشست رسمی کریمی و مدیریت باشگاه از ساعت شش عصر به مدت سه ساعت و نیم برگزار شد.

این جلسه‌ها بنا به خواسته کریمی با محوریت مسائل مختلف مربوط به تیم و نقل و انتقالات برگزار می شوند. به گفته سخنگوی باشگاه نفت، علی کریمی از میان 6 سهمیه لیگ برتری چهار بازیکن را به عنوان گزینه‌های قطعی انتخاب کرده و با توجه به نیازهای فنی تیم و پس از بررسی وضعیت نفراتی که با باشگاه قرارداد دارند و همچنین درنظرگرفتن این نکته که کدام یک از نفرات آزاد فصل گذشته نفت برای تمدید با باشگاه به توافق می‌رسند  و یا وضعیت برخی نفرات جدا شده از تیم چه خواهد شد درباره دو سهمیه دیگر لیگ برتری هم تصمیم نهایی‌اش را می‌گیرد.

سرمربی جدید نفت تهران البته درباره 2 سهمیه دیگر لیگ برتری هم انتخاب‌هایی داشته اما می خواهد پس از بررسی همه جوانب و نیازهای تیم تصمیم‌گیری کند.

کریمی همچنین تاکنون چهار بازیکن لیگ دسته‌اول که سابقه بازی در لیگ برتر را داشته‌اند را پسندیده و فردا برخی از نفرات را به‌ منظور شروع مذاکره و عقد قرارداد به باشگاه معرفی خواهد کرد.

  زمان دقیق و مکان شروع تمرینات از سوی واحد روابط عمومی نفت با توجه به پیگیری‌های مکرر  هواداران علی کریمی و همچنین رسانه‌ها  اعلام خواهد شد.

کریمی درباره دستیاران خود نیز تاکنون سه مربی را بعنوان نفرات قطعی انتخاب کرده و منتظر پاسخ و بررسی شرایط یکی از دستیاران فنی خود است.

نکته‌ای که کریمی در گفت و گو با مسئولان باشگاه نفت تهران خواهان آن شده این است که نام هیچ یک از مربیان و یا بازیکنان مدنظرش قبل از توافق رسمی و یا هماهنگی با او به شکل رسمی از سوی باشگاه اعلام نشود. این در حالی است که این روزها شاهد گمانه زنی‌های بسیار زیادی درباره لیست نفرات مورد نظر کریمی بعنوان مربی یا بازیکن هستیم و از آنجا که حتی نام برخی نفرات ناکارآمد هم به عنوان گزینه کریمی مطرح شدهُ وی خواهان است که از انتشار نام نفرات قبل از توافق نهایی خودداری شود.

کریمی به شایعه‌ها و گمانه‌زنی‌ها چندان توجهی ندارد و بر این باور است بعد از بسته شدن تیم و انتخاب نفرات همه متوجه حقایق  و بر همان مبنا قضاوت خواهند کرد.

یکی از نکات دیگری که درباره نقل و انتقالات نفت وجود دارد این است که با توجه به اتمام نود درصد نقل و انتقالات بسیاری از تیم‌ها شاهد تلاش برخی بازیکنان و یا نمایندگان آنها برای عضویت در نفت هستیم. حتی برخی شایعه‌ها درباره گزینه‌های مدنظر کریمی نیز ریشه در همین موضوع دارد. علی کریمی بدون توجه به این مسائل و براساس نیازهای فنی تیم و باورهایش دست به انتخاب و تصمیم‌گیری زده و توجهی به برخی تمایلات و پیغام و پسغام‌ها و یا توصیه‌ها ندارد.

علی کریمی با توجه به از دست رفتن بخشی از زمان آماده سازی تیم نفت و فرصت باقی‌مانده تا سوپرجام و شروع لیگ برتر در آخرین جمع‌بندی‌های خود به این نتیجه رسیده که  پس از چند جلسه تمرین، جذب نفرات جدید و مشخص شدن اغلب نفرات در هفته جاری، اردوی چند روزه‌ای را  اوایل هفته آتی در تهران برای تیم درنظر بگیرد تا برخی تمرینات بدنسازی و آماده سازی تیم در این تمرینات فشرده و سنگین برگزار شده و اعضای تیم هم در این اردوی شبانه‌روزی در کنار هم باشند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس