کد خبر 741215
تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۶ - ۰۲:۴۰
خبرویژه

همکار سابق نشریات اصلاح‌طلبان به بیانیه ریاکارانه مجمع روحانیون درباره روز قدس اعتراض کرد.

به گزارش مشرق، «روزنامه کیهان» در ویژه های خود نوشت:

داریوش سجادی نوشت: بیانیه مجمع روحانیون مبارز به مناسبت سالگرد روز قدس و فراخوان این تشکل از مخاطبانش جهت شرکت گسترده در راهپیمایی روز قدس هر چند امری قابل فهم است اما هر امر مفهومی لزوما مسموع هم نیست!


صرف‌نظر از لکه ننگی که در روز قدس ۸۸ توسط سبزها در حافظه تاریخی ایرانیان با شعار مذموم «نه غزه نه لبنان» نقش بست اما فراخوان مجمع روحانیونی که از ۸۸ تاکنون خود را لیدر سبزها نگاه داشته زائد به نظر می‌رسد.


زائد بودن چنین فراخوانی بازگشت به این واقعیت دارد که از فردای دوم خرداد ۷۶ که رهبران اصلاحات موج سواری و تابعیت از خواست مخاطب را مرجح بر مصالح مردم و مدیریت توده‌ها قرار دادند و بالتبع از این طریق مورد وثوق افرادی قرار گرفتند که وثوق‌شان با مبانی انقلاب اسلامی وثوقی مینیمال است بدین منوال اینک دادن فراخوان و دعوت جهت شرکت در راه‌پیمائی روز قدس را تنها می‌توان نوعی شوخی تلقی کرد!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
    1 0
    یا از کارشون پشیمون شدن که جای شکر داره یا هم میخوان ازنفرت ملت نسبت به خودشون کاسته بشه و آشتی کنند . یا هم کاسه ای زیر نیم کاسه دارن تا رسما" اعلام نکنند که غلط کردیم ملت آنها را نمی بخشد
  • جنبش سبز IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
    0 1
    آزاد سازی ایران در اولویت است باید این کشور را آزاد کرد. با جنگ و درگیری یا با برجام. کشور باید به آغوش انگلستان و واشنگتن برگردد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس