گلاره عباسی

گلاره عباسی یکشنبه ۲۱ خرداد با حضور در برنامه «بهترین شکل ممکن» از دغدغه‌هایش برای مشارکت در فعالیت‌های اجتماعی و نقش زنان در ترویج فرهنگ اهدای عضو سخن گفت.

به گزارش مشرق، مژده لواسانی شب گذشته در دهمین قسمت از  این برنامه مناسبتی با گلاره عباسی بازیگر سینما و تلویزیون درباره مسئولیت‌های اجتماعی زنان و  اهمیت حضور آن‌ها در جامعه گفت و گو کرد.

در این برنامه گلاره عباسی گفت: خدا را شاکرم که به واسطه شغل بازیگری فرصت بیش‌تری برای  مشارکت در فعالیت‌های اجتماعی دارم و همیشه تلاشم این بوده که به سهم خودم اثرگذار باشم.

وی در پاسخ به سوال لواسانی مبنی برای اینکه حضور هنرمندان در فعالیت‌های اجتماعی نمایشی است چقدر اثرگذار خواهد بود؟ افزود: به حضور چهره‌ها در کمپین‌ها و فعالیت‌های اجتماعی به عنوان «مد روز» نگاه نکنیم، ما هر کدام مسئولیت‌هایی که در قبال جامعه داریم و  وقتی شناخته‌تر می‌شویم مسئولیتمان هم سنگین‌تر می‌شود، بهتر است به جای فکر کردن به این موضوع چقدر نیت افراد خالصانه است و مسائلی از این دست، از قضاوت دوری کنیم و  همراه بشویم.

عباسی گفت: من نیز گاهی برای  مشارکت در بعضی اتفاق‌های تردید می‌کنم و قضاوت دیگران نگرانم می‌کند، اما همواره معتقد بودم که وقتی خدا این شغل و موهبت الهی را به من داده که می‌تواند در حد خودم اثرگذار باشم، باید از آن استفاده کنم، امیدوارم مردم هم از ما بپذیرند.

این بازیگر ادامه داد: خوشبختانه به ویژه در ماه مبارک رمضان اتفاق‌های خیرخواهانه بیش‌تر می‌شود و ما به خیلی از کمپین‌های حمایت‌ از بیماران خاص، کارتون خواب‌ها و .. دعوت می‌شویم، این اتفاق بسیار برای من بسیار شیرین است و امیدوارم تداوم داشته باشد.

وی به نقش زنان در فرهنگ سازی اشاره کرد و افزود: روی صحبتم به مادران است، زنان ما نقش بسیار اثرگذاری در فرهنگ سازی دارند، اینکه ما از کودکی فرزندانمان را دغدغه‌مند بار بیاوریم و  یاد بدهیم که از خودخواه نباشند.

عباسی با قدردانی از تلاش  برنامه« بهترین شکل ممکن» در ترویج فرهنگ اهدای عضو افزود: به تازگی کارت اهدای عضو دریافت کردم، معتقدم همیشه ممکن است جای آدم‌ها با هم عوض بشود و ما همیشه به کمک یکدیگر نیازمندیم.  

وی افزود:  این حرکت بسیار ارزشمندی خواهد بود که زنان خودشان برای فرزندانشان کارت اهدای عضو دریافت کنند، گرچه این مسئله برای مادران بسیار تلخ خواهد بود.

عباسی گفت: خوشبختانه پدر و مادر من همواره در  فعالیت‌های اجتماعی  مشارکت داشتند،  امیدوارم  من هم بتوانم فرزندانی تربیت کنم که دغدغه‌مند باشند.

عباسی در پاسخ به این سوال که چرا نقش‌های منفی را برای بازی انتخاب می‌کند؟ تصریح کرد:  همیشه گفته‌ام نقش منفی در فیلم وجود دارد تا پیروزی خیر بر شر را نشان بدهد، کسی طرفدار بدی نیست و حتی بازیگرهایی که  شخصیت‌های منفی را انتخاب می‌کنند دوست دارند ، نیکی پیروز باشد.

همچنین فرشته کریمی عضو تیم ملی فوتسال بانوان امشب، 22 خرداد میهمان برنامه «بهترین شکل ممکن» خواهد بود.

کریمی متولد 17 بهمن 1367 یکی از ملّی‌پوشان تیم ملی فوتسال زنان ایران و از 10 بازیکن برتر فوتسال زنان جهان (به انتخاب سایت فوتسال پلنت) در سال 2013 بود.

این بازیکن به همراه تیم ملی فوتسال زنان ایران در جام ملت‌های آسیا 2015 با شکست یک بر صفر ژاپن قهرمان آسیا شدند.

برنامه زنده «بهترین شکل ممکن» به تهیه کنندگی محمد سلوکی کاری از گروه اجتماعی شبکه دو سیماست و در هر برنامه موضوعات و مسایل مختلف اجتماعی با حضور مهمانان ویژه مورد بحث قرار می‌گیرد.

این برنامه شنبه تا چهارشنبه از ساعت 21 با رویکرد مرور مهم‌ترین عوامل اخلاقی و فراگیر موثر در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی روی آنتن می‌رود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس