کد خبر 734686
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴
باشگاه پرسپولیس

فیفا در حالی در پرونده شکایت آنتونی گولج از پرسپولیس رأی را به سود بازیکن خارجی و به ضرر باشگاه کشورمان داد که برخی از مسئولان این باشگاه پیش از این مدعی بودند که این شکایت راه به جایی نخواهد برد چرا

به گزارش مشرق، در روزهای بی‌پولی باشگاه پرسپولیس حالا آنها در یک پرونده حقوقی دیگر شکست خوردند تا برای بازیکن سکونشینی که فقط 7 هفته روی سکوهای این تیم نشست و جز نشان دادن عدد 6 با انگشتانش کارایی دیگری برای پرسپولیسی‌ها نداشت مبلغ 300 هزار دلار پرداخت کنند آن هم به واسطه شکایت آنتونی گولج به فیفا در صورتی که تا پیش از آن برخی از مسئولان باشگاه پرسپولیس قاطعانه صحبت از این می‌کردند که گولج راه به جایی نخواهد برد! 

روزبه وثوق احمدی رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال امروز اعلام کرد که به خاطر شکایت آنتونی گولج بازیکن استرالیایی-کروات سابق پرسپولیس آنها باید دو مبلغ 277 هزار دلار و 46 هزار دلار به این بازیکن بپردازند و این در حالی است که پرسپولیسی‌ها تنها 30 روز برای این موضوع فرصت دارند مگراینکه بخواهند با شکایت به دادگاه CAS برای خود زمان بخرند که در اینگونه موارد تجربه نشان داده راه به جایی نخواهیم برد.

گولج در ابتدای فصل پر سر و صدا به پرسپولیس پیوست و مسئولان این باشگاه تبلیغ زیادی روی این بازیکن کردند. آنها می‌گفتند که این بازیکن از تیم قهرمان آسیا به پرسپولیس آمده و یکی از ستاره‌های لیگ برتر را جذب کرده‌اند اما گولج در عمل آنقدر ضعیف کار می‌کرد که برانکو در 7 هفته‌ای که این بازیکن را در اختیار داشت حتی یک بازی هم او را روی نیمکت نگذاشت و گولج تمام 7 هفته را روی سکو حاضر شد.

این موضوع باعث شد تا در نهایت این بازیکن استرالیایی-کروات با استفاده از تعطیلی لیگ برتر از ایران خارج شده و دیگر به تهران نیاید. بعد از این موضوع بود که گولج راهی کشور کره جنوبی شد و به تیمی از این کشور پیوست.

واکنش باشگاه پرسپولیس به این موضوع جالب توجه بود، همان زمان علی جمشیدی معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در مصاحبه‌ای که با خبرگزاری فارس انجام داد عنوان کرد که گولج بدون هماهنگی ایران را ترک کرده و ما به صورت قانونی این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

در این بین جمشیدی ادعای جالبی انجام داد که با گذشت زمان مشخص شد ادعای او به هیچ عنوان صحت ندارد چرا که جمشیدی در همین مصاحبه عنوان کرده بود که چون گولج می‌داند به خاطر قراردادی که با پرسپولیس امضا کرده نمی‌تواند به فیفا شکایت کند به همین دلیل از طریق کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باید مسائل را دنبال کند چرا که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مرجع رسیدگی به این اختلاف است.

این ادعای جمشیدی حالا با رأیی که فیفا صادر کرده کاملاً زیر سئوال رفت و باید مشخص شود که چه نوع قراردادی با این بازیکن بسته شده که اگر طبق ادعای پرسپولیسی‌ها کمیته انضباطی مسئول رسیدگی به این اختلاف بوده چطور فیفا در این بین حکم صادر کرده است و اگر هم فیفا مرجع رسیدگی بوده که قطعاً بوده چرا پرسپولیسی‌ها مدعی شدند کمیته انضباطی باید به این پرونده ورود کند.

چه بهتر است که مسئولان صادقانه و شفاف در خصوص این پرونده و پرونده‌های مشابه صحبت کنند تا بعداً با احکام بین‌المللی یک بار دیگر فوتبال و اعتبار کشورمان زیر سئوال نرود.

در پایان باید به این نکته توجه کرد که مسئولان فعلی باشگاه پرسپولیس در چندین و چند نوبت مدعی شده بودند که پرونده و بدهی از زمان آنها در پرسپولیس برخلاف مدیران سابق به یادگار نخواهد ماند اما با حکمی که برای گولج صادر شده یکی دیگر از ادعاهای مدیران پرسپولیس زیر سئوال رفت و باید منتظر ماند و دید تا با گذشت زمان مشخص شود که سایر ادعاهای آنها چه وضعیتی پیدا خواهد کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۸
    2 1
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ. لنگه و حاشیه هاش. محرومیت پول لیس
  • موسوی IR ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۸
    1 0
    خیلی ها فقط بخاطر همین شیش نشون دادن کلی کاسب شدند و رفتند مثل همون دو تا بازیکن کرواته و کلی هم به ریش ایرانی ها خندیدند. با همین کارها شدن تیم پرطرفدار!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس