منصوریان استقلال و العین

سرمربی تیم فوتبال استقلال به دنبال شکست مقابل العین امارات عهد بسته است برای موفقیت این تیم یک میلیون قدم بردارد.

به گزارش مشرق، علیرضا منصوریان پس از نشست امروزش با رضا افتخاری، مدیرعامل باشگاه استقلال اظهار داشت: ما درباره جذب بازیکنان برای فصل آینده، اردوها و تمرینات نشست کاملی داشتیم، هر چند که این نشست چند ماه پیش هم برگزار شده بود.

علاوه بر بازیکنان بین‌المللی 2 بازیکن از تیم جوانان ایران جذب می‌کنیم
وی افزود: لیست محکم و قوی در اختیار افتخاری قرار دادم که قرار شده سه چهار بازیکن بین‌المللی که با ساختار استقلال هم‌خوانی دارند به همراه دو ستاره از لیست بازیکنان جوانان امیرحسین پیروانی جذب شوند. امسال برای اینکه حضور مقتدرانه‌‌ای از هفته اول در لیگ برتر داشته و در کورس قهرمانی باشیم، لازم است که سه چهار بازیکن بین‌المللی جذب کنیم. با حضور جپاروف و روزبه چشمی شش بازیکن ما کامل خواهد شد.

تمدید قرارداد کاوه رضایی و ابراهیمی در اولویت ماست
سرمربی تیم فوتبال استقلال همچنین خاطر نشان کرد: مهم‌تر از همه اینها تمدید قرارداد بازیکنانی چون کاوه رضایی و امید ابراهیمی در اولویت قرار دارد. در مجموع سال خوبی در پیش خواهیم داشت و امیدوارم چالش‌های ابتدایی سال گذشته را نداشته باشیم و با قدرت مسابقات را شروع کنیم.

ترجیح می‌دهم گمانه‌زنی‌ها در مورد لیست ورودی و خروجی ما ادامه پیدا کند
منصوریان در پاسخ به این سؤال که لیست ورودی و خروجی تیمش به چه شکل خواهد بود، عنوان کرد: اگر قرار باشد من در مورد بازیکنانی که قرار است به ما اضافه شوند و هم در جمع ما بمانند صحبت کنم و نام آنها را بیاورم، قطعاً شرایط قراردادشان فرق خواهد کرد و ممکن است مبالغ درخواستی آنها بیشتر شود. از این رو ترجیح می‌دهم گمانه‌زنی‌هایی که در این مورد در رسانه‌ها انجام می‌شود، ادامه پیدا کند. من لیست ورودی تیم را در اختیار باشگاه قرار دادم و در این مورد کمیته نقل و انتقالات باشگاه اقدام خواهد کرد، چرا که آنها در مورد مسائل مالی بازیکنان تصمیم‌گیرنده هستند، اما در مورد لیست خروجی باید بگویم به هر اندازه که بازیکن جذب کنیم خروجی هم خواهیم داشت.

هر مدیرعاملی جای افتخاری بود پرداخت بدهی‌ها را در اولویت قرار می‌داد
وی در واکنش به اینکه گفته می‌شود باشگاه استقلال در جذب بازیکن ممنوعیت دارد، گفت: در کمیته تعیین وضعیت فیفا و دادگاه  CAS مشکل خاصی نداریم و در این زمینه از طریق دوستانم که ارتباط نزدیکی با فیفا دارند استعلام لازم را گرفته‌ایم. در حقیقت باشگاه در سال گذشته همه بدهی‌های مربوط به بازیکنان خارجی را پرداخت کرده است نه اینکه افتخاری این کار را کرده باشد بلکه شرایط باشگاه طوری بود که هر مدیرعاملی در باشگاه کار می‌کرد پرداخت بدهی‌ها را در اولویت قرار می‌داد. البته باید از افتخاری تشکر کنم که در سال گذشته حدود پنج میلیارد از بودجه باشگاه را به پرداخت همین بدهی‌ها اختصاص داد. در این بین یک پرونده هنوز باقی مانده که مربوط به پروپیچ است، بازیکنی که سال گذشته من اعلام کردم او را می‌خواهم چرا که قرارداد دوساله داشت. قرار بر این شد وقتی به ایران می‌آید از او نامه کتبی بگیریم که در صورت جدایی از استقلال با نظر خودش این کار را کرده است، اما این بازیکن به ایران نیامد و به فیفا شکایت کرد. باشگاه هم برای رسیدگی به این پرونده وکیل خوب گرفته است. در مورد اینکه در فیفا مشکلی برای جذب بازیکن نداریم مطمئنم، اما در مورد مشکلات داخلی هم در جذب بازیکن این موضوع از سوی کمیته انضباطی مطرح شد و قرار بر این شد هر باشگاهی 10 درصد بدهی خود را بدهد، بتواند بازیکن بگیرد که فکر هم نمی‌کنم برای نقل‌وانتقالات تابستانی مشکلات داخلی داشته باشیم.

مک درمونت در مسائل فنی هم به من کمک می‌کند
منصوریان در واکنش به اینکه گفته می‌شود باشگاه به دنبال این است که برای او دستیار خارجی بیاورد، عنوان کرد: باید منطقی با این قضیه برخورد کنیم. ما قبل از اینکه بدنساز تیم‌مان به خاطر مشکلات خانوادگی نتوانست به کارش ادامه دهد، به دنبال این بودیم که یک بدنساز دیگر جایگزین کنیم. خدا را شکر ما تا پایان فصل از لحاظ بدنی هیچ مشکلی نداشتیم، البته به غیر از بازی با العین که شرایط خاص خودش را داشت. برای تقویت کادرفنی خودمان خود من خواستار اضافه شدن میک مک درمونت ایرلندی شدم. احساس من این است که او می‌تواند هم در مسائل بدنسازی و هم در مسائل فنی یک دستیار خیلی خوب برایم باشد. ضمن اینکه او با محمد خرمگاه و علی چینی هم ارتباط خیلی خوبی دارد، چرا که همه ما در مقطعی در زیرمجموعه کارلوس کی‌روش کار می‌کردیم. به نظرم باید خودمان کمک کنیم تا فضایی به وجود نیاید که خواستند برای منصوریان دستیار بیاورند. من در چند سال مربیگری‌ام نه به این شکل بازیکن گرفتم و نه دستیار و اعتقادم این است که هر موقع که نیاز داشته باشم از بازیکن جدید یا دستیار استفاده خواهیم کرد. من به کادری که با آن کار می‌کنم اعتقاد کامل دارم. از تیم امید با همین کادر کارم را شروع کردم و حدود چهار سال هم در لیگ برتر بوده‌ایم. فصل آینده زمان بازدهی این کادر است. این را هم اضافه کنم که از مدیرعامل باشگاه تشکر می‌کنم. با آن شرایطی که وجود داشت میک را به کادرفنی اضافه کرد.

انتقاداتی که شب گذشته داشتم به حق بود
سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره بیانیه شب گذشته‌اش و اینکه علیه مدیران سابق استقلال صحبت کرده است، گفت: من انتقادی به مدیران گذشته نداشتم و هیچ زمان علیه آنها حرف نمی‌زنم. متأسفانه آسیب‌های اخیر در بدنه مدیریت سال‌های گذشته هم وجود داشته است. نمی‌خواهم بگویم این مشکلات صرفاً برای زمان رضا افتخاری است و در دوره‌های واعظ آشتیانی که صبح با ایشان صحبت کردم تا آقایان فتح‌الله‌زاده و قریب هم بوده است. آنها هم حرف‌هایی در دل‌شان هست که بزنند. من عاشق هوادارمان هستم، هواداری که در سطح شهر می‌بینم، آنهایی که به خوبی از ما حمایت می‌کنند. اینها هوادار واقعی استقلال هستند. انتقاداتی که شب گذشته کردم، به حق بود.

برای 20 سال آینده مربیگری‌ام درس بزرگی گرفتم
منصوریان در پاسخ به این سؤال که فشارهای اخیر چقدر او را برای موفقیت در سال آینده مصمم کرده است، تصریح کرد: پس از اتفاقات بازی برابر العین امارات، پیامدهای بسیار منفی و مثبتی داشتیم. پیامد منفی آن آسیب دیدن هواداران، اعضای تیم و در رأس آن من بود. با این وجود، بازیکنان و اعضای تیم آماده جنگ و مبارزه‌های بزرگ هستند. من برای 20 سال آینده مربیگری‌ام درس بزرگی گرفتم.

بعد از بازی برابر العین عهد بستم یک میلیون قدم برای موفقیت استقلال بردارم
وی ادامه داد: اگر پس از دیدار با سپاهان در هفته پایانی لیگ، عزمم را جزم کردم که صد قدم برای موفقیت استقلال بردارم، بعد از بازی با العین امارات عهد بستم که یک میلیون قدم بردارم. من از اهداف خودم عقب‌نشینی نمی‌کنم. روزی که به استقلال می‌آمدم، همان علیرضا منصوریان بودم و اکنون هم همین هستم. من همه اتفاقات باشگاه را می‌دانستم و با عشق آمدم. سال 95 در مورد رسیدن به اهداف‌مان حرف زدم که برخی‌ها خندیدند، اما دیدند که به آن رسیدیم. برای سال 96 هم اهداف بزرگی داریم که به آن خواهیم رسید.

زمانی را نمی‌شناسم و وقت ندارم جواب او را بدهم!
سرمربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به اظهارات اخیر حسن زمانی، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: زمانی را نمی‌شناسم و تنها رئیس باشگاه و رئیس مجمع را می‌شناسم! زمانی می‌تواند از صبح تا شب حرف بزند، اما من وقت ندارم جواب او را بدهم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس