کد خبر 733932
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۷
استقلال خوزستان

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، گفت: استقلال خوزستان تا هفته آینده به اداره کل ورزش و جوانان خوزستان واگذار می‌شود و کارهای مربوطه در این مورد انجام شده است.

به گزارش مشرق، افشین حیدری در مورد وضعیت باشگاه استقلال خوزستان گفت: باشگاه استقلال خوزستان تا هفته آینده به اداره کل ورزش و جوانان منتقل می‌شود. با یکی دو سرمربی صحبت کردیم و هفته بعد کادر فنی را مشخص خواهیم کرد. مشکل اسپانسر باشگاه هم حل خواهد شد. طی روزهای جمعه یا شنبه این مسئله نهایی می‌شود تنها چیزی که در این مقطع می‌توانیم بگویم این است که دکتر شریعتی و اداره کل ورزش و جوانان پشت این تیم هستند و مشکلات مالی آسیبی نخواهد دید.

وی افزود: مطمئن باشید لیگ هفدهم را با قدرت شروع می کنیم و از همه عزیزان کمک می‌گیریم. لیاقت خوزستان داشتن سه تیم در لیگ برتر است با تلاش‌هایی که انجام می‌دهیم و برنامه‌ریزی که صورت می‌گیرد تمرینات نهایت تا 15 روز دیگر آغاز می‌کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در مورد اینکه آیا امتیاز باشگاه به اداره کل واگذار می‌شود، تصریح کرد: بله، باشگاه به طور کامل از گروه ملی به اداره کل واگذار خواهد شد اسپانسر هم تقریباً مشخص شده و مشکلی نیست.

وی در رابطه با اینکه چه کسی بدهی‌های گذشته را تقبل می‌کند، عنوان کرد: قرار است گروه ملی تمامی بدهی‌ها را پرداخت کند.

حیدری با اشاره به کمک‌هایی که فصل قبل به این تیم انجام شد، گفت: سال قبل استانداری و اداره کل کمک‌های زیادی به باشگاه کردند و حدود 4 میلیارد تومان پول به باشگاه تزریق شد. وزیر ورزش تأکید زیادی روی روشن شدن استقلال خوزستان دارد و تأکید زیادی برای رسیدگی به مشکلات این تیم دارد. امیدواریم تمامی این مسائل طی هفته‌های آینده حل شود.

وی در مورد اتمام قرارداد بازیکنان استقلال خوزستان و اینکه خیلی از نفرات جدا شدند، گفت: بازیکنانی که قرارداد نداشتند از تیم ما جدا شدند و سایر بازیکنان را حفظ می‌کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس