کد خبر 733475
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹
مهدي محمدي

محمدی در کانال تلگرامی خود نوشت: از استکبارستیزی، انقلابی گری، ساده زیستی، ولایت مطلقه فقیه و غیرت انقلابی امام سخنی گفته نشد. ساعتی هم نگذشت که خبر آمد وب سایت جماران به نقد امام نشسته است.

به گزارش مشرق،  مهدی محمدی کارشناس مسائل سیاسی در کانال «عقل سرخ» نوشت:

من فکر می کنم هیچ مانعی ندارد و بلکه بسیار هم خوب است که کسی مانند آقای سید حسن خمینی درباره موضوعات سیاسی و اجتماعی، و حتی فقهی، دیدگاه هایی داشته باشد و آنها را آزادانه بیان کند. این حق اوست.

آنچه باید در آن اندیشه کرد این است که آیا ایشان به صرف داشتن پیوند خونی با امام می تواند مفسر خوبی برای دیدگاه های ایشان، یا حتی نمادی شایسته برای مشی و سلوک آن مرد بزرگ باشد؟  "مکتب خمینی" از جنس "مواریث ژنتیکی" است یا "نوع خاصی از زندگی و تفکر" که لزوما با ژنوم آدمی سروکار ندارد؟

امشب پای سخنان ایشان نشستم تا ببینم چیز جدیدی از امام خواهم شنید یا نه. انتهای آنچه فرمودند این بود که امام در ماه رمضان شعر نمی خوانده اند و بیش از آن، دانستم "تکرار" به فتح ت، ربطی به لهجه یزدی ندارد!؛ اما از استکبارستیزی، انقلابی گری، ساده زیستی، ولایت مطلقه فقیه و غیرت انقلابی امام سخنی گفته نشد. ساعتی هم نگذشت که خبر آمد وب سایت جماران-وابسته به ایشان- به نقد امام نشسته است!

آقای سیدحسن خمینی می تواند بگوید خود عوض شده یا از ابتدا همین بوده است. اما نمی تواند از مردم توقع داشته باشد بپذیرند امام همان است که او می گوید. صادقانه بگویند منتقد تفکر و سلوک امامند معتبرتر خواهند بود تا اینکه لباس "تبیین" به تن کنند و از امام، "خمینی زدایی" و "انقلاب زدایی" کنند. ایشان شاید چیزهای دیده یا شنیده باشد، اما این مردم خمینی را زندگی کرده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • SE ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۵
    35 20
    سلاله روح الله سید حسن نصر الله
  • IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۵
    50 18
    من که تلویز یون را هم خاموش کردم حسن به اندازه یک روستائی که فقط امام را با اعلامیه هایش شناخت از امام شناخت ندارد - البته حلال زاده به داعی اش می بره خیلی سخز نگیرید- مش حسن باید وارد دنیای سیاست نشود - چون که براش سینه پهلو می آره -
    • دکتر گاوچرون از کومور IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۵
      8 8
      معلم املاتون ترامپ بوده فرهیخته؟
    • امیر IR ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۶
      2 1
      گاوچرون ، معلم تو هم گاو مش حسن بوده، پس از دیگران ایراد نگیر فرهیخته.
    • علی IR ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۶
      2 1
      جواب دکتر گاو چرون کومور: شما دکتر گاوچرون نیستی بلکه گاو کوموری . !
  • IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۵
    15 8
    دشمن بدون اینکه خود این افراد بفهمن روشون کار کرده
  • سید IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۶
    3 2
    کاش یک بار سید حسن خمینی به این پرسش پاسخ میداد که به نظر خودش به جز نوه امام خمینی بودن چه مزیتی بر سایرین دارد؟ و آیا برادرانش هم با او هم نظر هستند یا نه؟
  • IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۶
    1 3
    چقدر کینه وچقدر حسادت................ادامه بدید.....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس