محمد حسین فرهنگی

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: طرح تفکیک چند وزارتخانه که مطرح شده در حال حاضر در حد پیشنهاد بوده و هنوز تعداد وزارتخانه‌ها مشخص نشده است.

به گزارش مشرق، محمدحسین فرهنگی در خصوص بحث تفکیک چند وزارتخانه، اظهار کرد: لوایح تفکیک وزارتخانه‌ها فعلا در حد طرح اولیه بوده و تا وقتی که توسط کمیسیون‌ها مورد بررسی قرار نگرفته باشد هیچ رسمیتی وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: طرح تفکیک چند وزارتخانه که مطرح شده در حال حاضر در حد پیشنهاد بوده و هنوز تعداد وزارتخانه‌ها مشخص نشده است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی افزود: پیشنهادهای مختلفی در خصوص تفکیک و ادغام وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها وجود دارد که همگی مورد بررسی کمیسیون‌ها قرار خواهد گرفت.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: پس از بررسی پیشنهادات و ارزیابی هر کدام از آنها، بسته به ظرفیت وزارتخانه و میزان اهمیت مصوبات، این امر صورت خواهد گرفت.

گفتنی‌ است؛ معاون پارلمانی رئیس‌جمهور دیروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از تفکیک 3 وزارتخانه با تهیه لایحه‌ای در دولت خبر داده و گفته بود: براساس این لایحه سه وزارتخانه راه و شهرسازی، صنعت،‌ معدن و تجارت و ورزش و جوانان از یکدیگر تفکیک می‌شوند.

حسینعلی امیری افزود: بر اساس این لوایح نیز وزارت راه و شهرسازی به دو وزارتخانه راه و ترابری و مسکن و شهرسازی؛ همچنین وزارتخانه صنعت،‌ معدن و تجارت به دو وزارتخانه صنعت، معدن و بازرگانی و وزارت ورزش و جوانان نیز به وزارتخانه ورزش و سازمان ملی جوانان تفکیک و تبدیل می‌شوند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۵
    3 0
    برگشت به عقب و بزرگ کردن دولت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس