کد خبر 732273
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۱
علی سامره

مدیرعامل جدید باشگاه مس رفسنجان گفت: باسامره مذاکراتی را داشته‌ایم اما هنوز با او به عنوان سرمربی توافق نکرده‌ایم.

به گزارش مشرق، محمود محمودی‌نیا درمورد آخرین وضعیت تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: باشگاه مس رفسنجان یکی از باشگاه‌های خوب کشور است و سالیان طولانی است که در رده‌های مختلف لیگ‌های فوتبال ایران شرکت می‌کند و تاکنون توانسته افتخاراتی هم کسب کند.

وی در ادامه گفت: آقای زینعلی مدیرعامل قبلی سالیان زیادی برای این باشگاه زحمت کشیده و خود ایشان طی نامه‌‌ای به اعضای هیات رئیسه باشگاه انصراف خود را اعلام کرده است. بنده با توجه به سوابق ورزشی که در استان کرمان که سه سال به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان و سه سال هم معاونت تربیت‌بدنی آموزش و پرورش استان و 10 سال است که تیم فوتبال مس رفسنجان را از لیگ 3 تا لیگ یک به عنوان مربی و کمک مربی فعالیت داشته‌ام و با توجه به شناختی که اعضای هیات مدیره و مسئولین استان به اینجانب داشتند سه روز است که به عنوان مدیرعامل جدید معرفی شدم و قرار است هفته آینده مراسم تودیع و معارفه اینجانب برگزار شود.

مدیرعامل مس رفسنجان همچنین درمورد انتخاب سرمربی این تیم گفت: از برنامه‌های باشگاه در مرحله اول این است که اولویت را به مربیان بومی اختصاص دهیم و باشگاه و من با توجه به اینکه علی سامرا یکی از بازیکنان خوب بومی این استان بوده که در حال حاضر در رشته مربیگری فعالیت می‌کند از وی دعوت کردیم و چندین جلسه تاکنون مذاکره داشتیم ولی هنوز انتخاب ایشان به عنوان سرمربی قطعیت نیافته است. انشاء الله اگر هفته آینده به توافق برسیم ایشان به صورت رسمی بعد از انعقاد قرارداد به عنوان سرمربی این باشگاه معرفی می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس