کد خبر 730378
تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷
رونالدو

مهاجم پیشین رئال مادرید به خاطر ‌اضافه وزن ناچیزی مجبور شد این تیم را ترک کند.

به‌ گزارش ‌مشرق، آس نوشت: رونالدو نازاریو در نقل‌ و انتقالات زمستانی فصل ۰۷ – ۲۰۰۶ رئال مادرید را بر خلاف میلش ترک کرد. او در برنامه‌ای از شبکه فاکس اسپورت برزیل به این موضوع و دوران حضورش در مادرید، توپ طلا و دیگر مسائل اشاره کرد. مهاجم پیشین رئال مادرید گفت‌: از مادرید بر خلاف میلم جدا شدم. این موضوع با حضور فابیو کاپلو شروع شد. به خاطر ۱۰۰ گرم ‌اضافه وزن مرا از تیم کنار گذاشت. من صبور بودم اما او مرا درک نمی‌کرد. کاپلو را به عنوان یک سرمربی می‌فهمیدم اما گاهی اوقات در فوتبال ۱۰۰ یا ۲۰۰ گرم تفاوتی ایجاد نمی‌کند. این موضوع به عملکرد یک بازیکن بستگی دارد اما او تنها به عملکرد توجه نمی‌کرد. به نظرش اگر من بد بازی می‌کردم به خاطر ‌اضافه وزنم بود. رابطه ما به همین خاطر بد شد و در این شرایط، زمانی که سرمربی قدرتمندتر است باشگاه چنین تصمیمی را می‌گیرد.

مهاجم پیشین تیم‌ ‌ملی برزیل درباره آسیب‌دیدگی‌هایش اظهار کرد: ترس از آسیب دیدن همیشه وجود داشت و نمی‌توانستم آن را کنترل کنم. هر بار که زمین می‌خوردم این احساس را داشتم، به خصوص پس از نخستین آسیب‌دیدگی‌ام. دوران نقاهتم هشت ماه طول کشید. ترس من بیش از همه به این خاطر بود که دیگر نتوانم فوتبال بازی کنم.

رونالدو در مورد برنده توپ طلا در سال ۲۰۱۷ گفت‌: کریستیانو رونالدو امسال نیز برنده توپ طلا خواهد بود. او دو سال پیاپی نقشی تعیین کننده برای تیم‌هایش داشت. در خیلی از بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا تاثیرگذار بود و اکنون رئال مادرید در فینال است.

او درباره کریستیانو و لیونل مسی اظهار کرد: هر دو بازیکن فوق‌العاده‌ای هستند. بازی با توپ مسی را دوست دارم. او گلزنی می‌کند و همه کار  انجام می‌دهد. با این حال نمی‌توان آمار به ثبت رسیده کریستیانو را نادیده گرفت. مقایسه‌ دو بازیکن سخت است. هر دو شایسته احترام هستند.

رونالدو در آیندهوون، بارسلونا، اینتر، رئال مادرید، میلان و کورینتیانس بازی کرد. او در این باره اظهار کرد: در همه تیم‌ها خشنود بودم اما بهترین دوران به زمان حضورم در کهکشانی‌ها (رئال مادرید) بود که با زین‌الدین زیدان هم بازی بودم. زیدان بهترین بازیکنی است که در کنارش بازی کردم. مزیت بودن در کنار او فوق‌العاده‌ بود.

رونالدو در پایان گفت‌: فکر می‌کنم بهترین تیمی که در آن بازی کردم تیم‌ ‌ملی برزیل در سال ۲۰۰۲ بود. در آن زمان همیشه این احساس را داشتم که می‌توانم گلزنی کنم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس