کد خبر 725475
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳
روحانی

مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس گفت: به‌نظر من با یک استدلال بسیار ساده این دولت موفق نبوده به توده‌ها که اکثر جامعه را تشکیل می‌دهند، خدمت کند به این دلیل که امروز توده مردم پشت آن نیستند.

به گزارش مشرق،‌ محمدحسین نیرومند مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس درباره انتخابات دوره دوازدهم ریاست جمهوری گفت: تصورم از جمهوریت در نظام جمهوری اسلامی این است، هر کسی که به مردم خدمت کند مردم به خدمتگزار خود رای می دهند، این قاعده جمهوری اسلامی ایران است. اکثریت  مردم را طبقات متوسط و محروم  تشکیل می‌دهند طبیعی است اگر رئیس جمهور کار برای این دو طبقه را مورد توجه قرار بدهد قطعا رای می آورد چون اکثریت با این قشر از مردم  قدرشناس است.  به نظر من جمهوری اسلامی تنها نظامی است در عالم که مردم رای می دهند تا نوکرانشان را برگزینند! اگر  رئیس جمهور برگزیده مردم نوکری کند، مردم بار دیگر او را انتخاب می‌کنند.

وی در ادامه تاکید کرد: اگر امروز رئیس دولت یازدهم آقای روحانی با وعده و وعید از آینده بهتر سخن می‌گوید به این جهت است که نتوانسته به  این دو گروه که اکثر جامعه را تشکیل می‌دهند، خدمت کند. این جمعیت که اکثریت جامعه را تشکیل می‌دهند بسیار قدرشناس هستند و اگر خدمت دیده بودند به میدان می آمدند و بی حرف حدیث به او رای می دادند. 

نیرومند در خاتمه تاکید کرد: به نظر من با یک استدلال بسیار ساده این دولت موفق نبوده به توده ها خدمت بکند به این دلیل که امروز توده مردم پشت آن نیستند. احتمال پیروزی ایشان ضعیف است. اگر آقای روحانی صادقانه به مردم خدمت می کرد، لزومی نداشت اینگونه بیم وهراس بردن یا باختن انتخابات را داشته باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
    2 1
    قیام ما قیام پابرهنگان علیه نوکیسگان است
  • IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
    1 0
    رای ما رئیسی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس