خبرنگاران مشرق در جریان پیگیری های خبری، به زمزمه ها و گفته می شود هایی بر می خورند که مهمان کردن مخاطبان به این شنیده ها خالی از لطف نیست.

*پس از آنکه آیت الله مهدوی کنی در هدایت و وحدت جریان اصولگرایی تجربه موفقی را پشت سر گذاشت، اخیرا اصلاح طلبان هم به دنبال چهره ای هستند تا آنان را منسجم نماید. در جلسات اخیر اصلاح طلبان برخی گروه ها از آیت الله موسوی اردبیلی به عنوان گزینه مطلوب این جریان نام برده اند.

 *شنیده ایم در جلسه اخیر مجمع روحانیون مصوب شده است در روز عید غدیر با صدور بیانیه ای حضور خود را در انتخابات مجلس اعلام نمایند. برخی اعضاء موثر مجمع معتقدند اگرچه ظرفیتی برای انتخابات نداریم اما فرصتی هم بهتر از انتخابات برای اعلام حضور و ورود مجدد به عرصه سیاسی کشور نداریم.

 *پخش سلسله بحث های"درس هایی از قرآن" توسط استاد قرائتی به زبان عربی، مخاطبان و بازتاب های فراوانی در کشورهای عربی به ویژه کشورهای حاشیه خلیج فارس به همراه داشته است.

 *اعتیاد به معضلی برای برخی بازیگران سینما تبدیل شده است. اخیرا یکی از بازیگران و از ستاره های مشهور سینما به کوکائین اعتیاد پیدا کرده و در وضعیت نامناسبی به سر می برد. سال گذشته وی علاوه بر بازی در فیلمهای متعدد ، تابلوهای شهری تصاویر وی را برای تبلیغ برخی محصولات شرکتهای تجاری بویژه یک پوشاک مارک دار در تهران به نمایش گذاشته بودند.

 *در محافل سیاسی مطرح است که علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، سه شهر قم، اصفهان و تهران را برای کاندیداتوری خود در نظر دارد. گفته می شود وی در صورتی از قم کاندیدا خواهد شد که حمایت جامعتین و مراجع را به صورت کامل همراه داشته باشد.

 *منزل مسکونی یکی از صاحبان بانک های خصوصی که در منطقه الهیه تهران واقع است حدود 65 میلیارد تومان قیمت دارد. بانک مرکزی مجوز این بانک را در بررسی مجدد قرار داده است. وی دارای املاک و مجتمع های تجاری متعددی در کشور است و با برخی اعضا جریان انحرافی ارتباطات ویژه ای دارد.

 *برخی منابع از جابجایی های گسترده در صداوسیما خبر می دهند. معاونت حقوقی از اداری مالی جدا خواهد شد. درمدیریت برخی شبکه ها از جمله جام جم احتمال نقل و انتقال وجود دارد. حداقل پنج مدیر کل استان های صداوسیما هم خود را برای مجلس آماده می کنند.

 * با مرتفع شدن مشکل تحصیلی مشایی در دانشگاه تربیت مدرس، وی از ترم آینده دانشجوی رشته فوق لیسانس حقوق بین الملل این دانشگاه خواهد شد. مشایی 18 شغله ، در آزمون مجازی این دانشگاه شرکت کرده بود.

 * حدود یکسال است که جلسات هیات نظارت بر کتاب برگزار نشده است. از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی آقایان سید مهدی خاموشی، هادی صادقی، بهمن دری، حسین کچوئیان، محسن مومنی، احمد شاکری و سوسن کشاورز برای هیئت نظارت بر کتاب بزرگسالان انتخاب شده اند اما هنوز حکم آنان صادر نشده است.

  *جریان اصلاح طلبی اخیرا اقدام به اجاره سالن یکی از وزارتخانه های دولتی برای عید غدیر به بهانه برگزاری جشن نموده اما قصد دارند یک جلسه انتخاباتی بزرگ  با حضور اعضا شاخص جبهه اصلاحات را در این روز برگزار نماید. شنیده شده این جریان با نام جعلی اقدام به اجاره این سالن نموده است.

 *در 6 ماهه امسال 134 هزار نفر بیمه اجباری شده اند. در این مدت 70 هزار نفر نیز از بیمه بیکاری برخوردار شده اند. این آمار نشان می دهد میان چشم انداز اشتغال و واقعیت موجود در صحنه عمل فاصله بسیاری وجود دارد.

 *در مراسمی که اخیرا یکی از سازمان‌ها در برج میلاد برگزار کرده است برای یکی از آواز خوانان مبلغ 14 میلیون تومان دستمزد پرداخت شده است.

 *بالاخره بعد از گذشت 7 ماه از سال به دستور رئیس جمهور 30 درصد از بودجه فرهنگی کشور در سال 90 ابلاغ شد. 70 درصد بقیه قرار است آواخر سال ابلاغ شود.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • حامد ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
    0 0
    خودتونو کشتید با این مشایی!!
  • یک مستضعف ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
    0 0
    اینکه چیزی نیست در جشن یکی از سازمانهای شهرداری تهران برای اجرای یک خواننده به اصلاح مذهبی 000/000/15تومان ناقابل پرداخت گردیده شد
  • ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
    0 0
    اواخر سال يعني زمان انتخابات!!!!
  • ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
    0 0
    اینجا تو نروژ یکی از ثروت مند ترین کشور های دنیا نمیتوان سرمایداری یافت کرد که خانه ۶۵ میلیاردی داشته باشه ...
  • پیمان ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
    0 0
    بودجه فرهنگی که آخر سال ابلاغ بشود دارای خیلی مزایا و محاسن و چیز های دیگر برای ابلاغ کننده و هزینه کننده است خصوصا اینکه نقل به حساب بودجه های جذب نشده شود اون وقت دست حضرا برای هزینه آن در سایر موارد !!! باز می شود .
  • رضا ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
    0 0
    بر آدم دروغگو و دروغ نويس وپدر و مادر و جد و اباد و اولاد و مريد و مراد شان مدام لعنت باد
  • ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
    0 0
    یکی بگه بازیگره کیه؟ هر چند، اکثر قریب به اتفاق بازیگرها معلوم الحالند و نیاز به گفتن هم نداره! نا گفته خود عیان است
  • ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
    0 0
    خب که چی؟ خونه میلیاردی که داره به شما چه؟ مگه جرمه؟ منظورتون از درج این اخبار چیه؟
  • ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
    0 0
    قابل استفاده بود
  • ali ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۴
    0 0
    http://www.iran-newspaper.com/1390/7/24/Iran/4914/Page/2/Index.htm# تحلیل استراتژیست های دولت از سناریو جدید دشمن (فلاکت مثلث شیطان) : 1-انحراف افکار از جنبش وال استریت 2- انتقام از شکست در همایش انتفاضه و بیداری اسلامی با ورود مستقیم عربستان و برنامه داشتن برای مراسم حج 3- تقویت اصلاح طلبان در پازل دو قطبی سابق : " و حالا ورود مردی با عبای شکلاتی! اما این سناریو متأسفانه یک بعد داخلی هم دارد. تأسف از این بابت است که برخی گمان می‌کنند با شکل‌دهی دو قطبی کذایی سابق-اصلاح‌طلب و اصولگرا می‌توان یک انتخابات در فضایی کنترل شده و با مشارکت عمومی مناسب رقم زد، این «اشتباه راهبردی» در حالی رخ می‌دهد که تبعات از کنترل خارج شدن این «خیال خام و خطرناک» از هم‌اکنون خود را به خوبی نشان می‌دهد. وقتی رئیس بنیاد باران به عنوان یک منجی وارد سناریو مثلث شیطان شده، تلویحاً ادعای دشمن را تأیید کرده و در قامت سوپرمن، از مردم ایران! در برابر اربابان خود دفاع می‌کند، تنها یک پیام برای اذهان تحلیلگر وجود خواهد داشت و آن این‌که «نظام باید اصلاح‌طلبان را به عنوان یک آلترناتیو وارد محاسبات خود کرده و جایگاهی در حد و اندازه ‌شأن پشتیبانان فرامرزی آنان برایشان در نظر بگیرد». در این مورد خاص گفتنی‌های فراوانی وجود دارد که ان‌شاء‌الله به وقت لزوم با شما خوانندگان عزیز در میان گذاشته خواهد شد." حتما یه برنامه ای دارن!
  • حامد ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۴
    0 0
    اگه دروغي ديدي بگو چرا با جيغ زدن براي پدر مادرت فحش ميخري؟
  • حامد1 ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۴
    0 0
    اللهم اصلح كل فاسد من امور المسلمين
  • YA ALI ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۴
    0 0
    اگه هر چی که آقا تو سخرانیای سالای پیششون گفتند و بعضی مسوولین بی بصیرت گوش میکردن دیگه هیچ مشکلی پیش نمیومد که همه الان بخوان تو سر همدیگه بزنن!!!
  • مهبودي ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۵
    0 0
    ايييي جريان انحرافي كه وگفتي ايييييييي يعنييي چه؟
  • امیرحسین ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۶
    0 0
    احسنتم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس