خبرنگاران مشرق در جریان پیگیری های خبری، به زمزمه ها و گفته می شود هایی بر می خورند که مهمان کردن مخاطبان به این شنیده ها خالی از لطف نیست.

*در محافل سیاسی از آقایان حسینی بوشهری و رئیسی به عنوان گزینه های امامان موقت جمعه تهران نام برده می شود. به دلیل کسالت آیت الله امامی کاشانی این گزینه ها مطرح شده اند.

*کاملیا انتخابی فرد خبرنگار روزنامه زن که هم اینک در آمریکا بسر می برد، طرح راه اندازی روزنامه الکترونیکی را در دستور کار قرار داده است. قرار است این روزنامه پل ارتباطی ایرانیان خارج و داخل شود. این خبرنگار مقیم آمریکا ارتباط نزدیکی با جریان انحرافی دارد. وی در سفر اخیر رئیس جمهور به آمریکا با مشایی نیز دیداری داشته است. انتخابی فرد در سال های اخیر سفرهای متعددی به اسرائیل داشته و در محافل رسانه ای از وی به عنوان جاسوسه سازمان سیا یاد می شود.

*در حالی که خبرها از بستری شدن و عمل جراحی مشایی به دلیل افتادگی پلک حکایت دارد، اما یکی از حامیان وی در جلسه ای با اظهار نظر متفاوت و جالبی این جراحی را ناشی از خشکی چشم مشایی به دلیل گریه ها و راز و نیازهای شبانه وی عنوان کرده است.

*محمد رضا عارف اخیرا دیداری با خاتمی داشته و درباره وضعیت اصلاح طلبان و نحوه حضور در انتخابات مجلس نهم به بحث و تبادل و نظر پرداخته است. عارف با اعلام شروطی قبول کرده سرلیست اصلاح طلبان در تهران شود. وی از اینکه این خبر به رسانه ها کشیده شود ابراز نگرانی کرده است.

*جریان انحرافی که این روزها سخت تحت فشار پرونده اختلاس قرار دارد، برای فرار از فشار افکار عمومی، طرح انفجار بمب های خبری را در دستور کار قرار داده است. طرح شایعات و دروغ پردازی هایی چون بیماری میر حسین موسوی ، بدهی میلیاردی روزنامه کیهان، مدرک تحصیلی احمد توکلی و... در این راستا ارزیابی می شود.

*یکی از بزرگترین بدهکاران بانکی که ارتباط نزدیکی با جریان انحرافی دارد و از ترس بازداشت به ترکیه رفته بود، پس از 45 روز به کشور بازگشته است. ظاهرا پیگیری پرونده آریا به وی این امید را داده که دستگاه های نظارتی وی را فراموش کرده اند.

* موسوی لاری در یکی جلسات اصلاح طلبان گفته ما در جریان پرونده آریا ضعیف عمل کردیم و باید فشار بیشتری به دولت بیاوریم. خاتمی با نظر لاری مخالفت کرده و گفته اولا ما باید این موضوع را غیر مستقیم مدیریت کنیم و نگذاریم این قضیه خاموش شود، ثانیا ورود ما باعث به جریان افتادن پرونده های فساد برخی افراد درون جبهه اصلاحات می شود و ثالثا با ورود ما اصولگرایان به وحدت رسیده و و دعوای فعلی بین خود را ادامه نخواهند داد و علیه ما وارد صحنه می شوند. ما نباید این قضیه را تبدیل به دعوای اصولگرایان و اصلاح طلبان کنیم که در آن صورت ما بازنده خواهیم بود. خاتمی همچنین از ورود هاشمی رفسنجانی هم به بحث پرونده آریا انتقاد کرده و گفته مردم حرف های او را به سختی قبول می کنند.

*دکتر احمدی نژاد در اجلاس استانداران سراسر کشور با انتقاد شدید از منتقدان جریان انحرافی گفته است؛ 25 سال است که مشایی را می شناسم و در این مدت نماز شبش ترک نشده، او همچون شهید بهشتی مظلوم است و  شک ندارم خداوند مزد مظلومیت او را طوری خواهد داد که همه متحیر خواهند شد.

* شنیده ایم برخی نمایندگان مجلس درصدد دیدار با حسینی وزیر اقتصاد هستند. هدف از این دیدار متقاعد کردن حسینی به استعفا قبل از استیضاح مجلس است. اکثریت نمایندگان مجلس خواستار استعفای بهمنی و حسینی هستند. در صورت عدم پذیرش پیشنهاد نمایندگان توسط وزیر اقتصاد، این هفته استیضاح وی در مجلس اعلام وصول خواهد شد. انتصاب و برکناری رئیس بانک مرکزی با موافقت رئیس جمهور است.
 

*این روزها در برخی محافل سیاسی این شایعه مطرح شده که آقایان توکلی و نادران از سوی صدا و سیما تحریم خبری و تصویری شده اند. پیگیری های خبرنگار مشرق نشان می دهد این موضوع واقعیت ندارد.

*یکی از اعضای گروهک نفاق در تماس با مادر شهید احمد کشوری آدرس منزل یکی از همرزمان این شهید را که از خلبانان برجسته کشور است طلب می نماید. این مادر با هوشیاری متوجه تماس مشکوک شده و از دادن آدرس خودداری می کند. این مادر غیور در پاسخ به تهدید های این عنصر نفاق می گوید ما را از کشته شدن نترسانید که شهادت افتخار ماست.
 
*جلسه علی لاریجانی با 110 نماینده اصولگرا بازتاب منفی در میان اصولگرایان داشته است. لاریجانی از نمایندگان فراکسیون انقلاب و ایثارگران و رهپویان دعوت به عمل نیاورده بود. این جلسه عنوان "اصولگرایان مستقل" را داشت که انشقاق وانشعابی دیگر در میان اصولگرایان به حساب می آید.
 
*برخی رسانه های منطقه از سفر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به حج تمتع امسال خبر می دهند. این در حالی است که نزدیکان هاشمی از قطعی نبودن این سفر می گویند و اعلام می کنند که هنوز در این زمینه تصمیمی اتخاذ نشده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 60
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • کاظمی ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    0 0
    باسلام و عرض ادب ضمن اینکه از خدمات ارزشمند آقای احمدی نژاد قدردانی می کنم لیکن به بسیاری از موضع گیریهای ایشان خصوصاً در مورد آقای مشایی منتقدم اقای دکتر مقایسه آقای مشایی با شهید مظلوم بهشتی مقایسه ای بین شب و روز است یادم هست که افراد بی بصیرت به شهید بهشتی حمله می کردند لیکن در مورد آقای مشایی همه دلسوزان و علماء و افراد بصیر به شما هشدار دادند ولی ... در ضمن شهید بهشتی هیچگاه نامه های سفارشی به بانکها و وزرارتخانه ها جهت غارتگران بیت المال ننوشتند! هیچگاه ملت اسرائیل! را دوست ملت ایران نخواندند!! هیچگاه دوره اسلامگرایی را پایان یافته نخواندند هیچگاه مدیریت انبیاء را زیر سئوال نبردند! هیچگاه دین اسلام را پوسته حقیقت جوئی ندانسته اند!! هیچگاه از نقاشی های بی کیفیت یک بازیگر زن معلوم الحال به عنوان نشانه توحید یاد نکردند! ( و آن حاتم بخشی را نکردند) وووو... صدها مورد دیگر ... آقای دکتر ببنید سال 84 چه کسانی دور شما بودند و الان ... آیا وقت آن نرسیده که دوستان خود را بشناسید...در ضمن وزن عبادت و شب زنده داری خوارج بسیار بیشتر از خیلی ها بوده...
  • ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    0 0
    مگه شهید بهشتی هم در مقابل ولی فقیه زمانش گردنکشی کرد؟!
  • یک جانباز ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    0 0
    در صدر اسلام بعضی هاازنمازخواندن پیشانیشان پینه بسته بود ولی چه فایده چون بصیرت نداشتند در مقابل آقا امیرالمومنین ایستادند
  • رضا ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    0 0
    بر آدم دروغگو و دروغ نويس وپدر و مادر و جد و اباد و اولادشان مدام لعنت باد
  • ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    0 0
    آيا سندي بر دستيازي شهيد مظلوم بهشتي بر بيت المال وجود دارد .
  • علیرضا ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    0 0
    حرفهای آقای هاشمی سند و مورد قبول عاقلان و افراد غیر احساسی است
  • ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    0 0
    این جمله احمدی نژاد نشون میده بهشتی هنوز هم مظلوم است
  • ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    0 0
    از سکوت نمایندگان مجلس در آستانه انتخابات تعجب میکنم
  • سيد ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    0 0
    درتكميل فرمايش دوستان عزيز بخصوص آقاي كاظمي در كامنت هااضافه كنم كه: آيا شهيد بهشتي با جاسوسان سيا وضد انقلاب (انتخابي فرد اخیر سفرهای متعددی به اسرائیل داشته و در محافل رسانه ای از وی به عنوان جاسوسه سازمان سیا یاد می شود.) واقعا"جاي تاسفه كه يك رييس جمهور هنوز....كه دوست كيست وخائن كي؟! بنظرم هرچه زودتر با يد ازساحت مقدس شهيد مظلوم كه واقعا"هنوز كه هنوزه مظلومه كه حتي رييس جمهور مملكت هم او را درك نكرده) بايد عذر خواهي كند هم از روح مقدسش وهم از مردم شريف؟! خيلي آدم بايد كج ... باشه كه اينچنين از منحرفي كه عالم وآدم از ش بد ديدن! حمايت كنه اونم علني ورسانه اي حمايت داشته باشه!!واقعا"مردم رو چي فرض كرده؟!
  • سوتک ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    0 0
    کیهان مسلکان اگر ذره ای پرونده از اصلاح طلبان داشتند در این 7 سال همه رو بیچاره کرده بودند. الحمد الله حامیان آقایان به جرم فساد مالی و فساد اخلاقی و جن گیری و رمالی در زندان هستند اصلاح طلبان به جرم پیگیری حقوق ملت. اینجاست که یدالله فوق ایدیهم معنی می شود. دستی که بیرون می اید و کسانی که دیگران را بی سند و مدرک متهم به دزدی می کردند غارتگر و به یغما برنده بیت المال از آب در میآیند
  • علی ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    0 0
    آقای رئیس جمهور عزیز چگونه به خود اجازه دادید این آقا را با شهید مظلوم بهشتی که بدست منافقین کشته شده مقایسه کنید؟ اگر این آقا مسئولیت ها را برای اهداف شوم خود نمی خواهد از قدرت کنارگیری کند و همانند مردم ولایت مدار به زندگی خود بپردازد.
  • علی ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    0 0
    مشرق تا می توانی به احمدی نژاد حمله کن .حتما نونی توشه که با تخریب رئیس جمهور بدست میاری احمدی نژاد تا وقتی رهبری از او رضایت دارد احمدی نژاد ماست شما ها هم با تخریب او فقط او را بزرگ میکنید جریان انحرافی هم ساخته شده تخیلات و رهنمود های هاشمی در نماز جمعه سال 87 است اسم رمز انتخابات 88 تقلب بود و اسم رمز تخریب احمدی نژاد جریان انحرافی است شما ها با تخریباحمدی نژاد به طور غیر مستقیم رهبری را ضربه می زنید که هدف اصلیتان است مشرق چاپش کن
  • ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    0 0
    آی گفتی
  • ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    0 0
    پدر پول (پول.بازم پول)و قدرت بسوزد که رفسنجانی و خانوادش رو خراب کرد
  • کاظمی ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    0 0
    علی آقا سلام حضرت آقا از جوانان این کشور انتظار دارند آگاه به مسائل سیاسی جامعه باشند شما دوست عزیزم ظاهراً در کشور زندگی نمی کنید... ایشان فرمودند که نیاز اصلی جامعه ما بصیرت است ... حضرت آقا سرفصل ها را می فرمایند جزئیات را ما و شما ( علی آقا) باید کاوشگرانه جستجو و حقایق را به یکدیگر بگوئیم ... خداوند ما را شرمنده شهدا نکند
  • ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    0 0
    يك مشت افراد بي شرف و بي اخلاق در مورد مهندس مشايي دروغ ميگن. شما اخلاقتان قبيله اي است و محكوم به شكستيد
  • احمد آبادی ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    0 0
    به نام خدا دشمنی ها از آیت و دیالمه و بهشتی شروع نشده و به مشایی و بقایی نیز ختم نمیشود وجه مشترک همه اینها انتخاب زمان است و تخریب اصل ستون در زمان بنی صدر هدف امام بود و سکوت امام نیز برای اینکه منافقین باطنشان رو شود و فردا آنقدر موضع گیری های صریح داشته باشند که نتوانند انکار کنند. آنزمان تهمت ها مملو از افترا و دروغ بود و آنانی را نیز که مطرودشان میدانی آنزمان مقدس بودند و بهانه دشمن برای کوبیدن خط امام . مثلا جلال الدین طاهری احمد خمینی حسین خمینی و ... امروز نیز من مشایی را از دفاعیاتش نمیشناسم ولی دنائت رذالت و نوع تهمت های شنیع طرف مقابل و نیز از راه مواضع رهبری نسبت به دولت فعلی سال 90 و نیز از راه سکوت مشایی همانطور که آنزمان بهشتی ساکت بود میتوانم حدس درد از کجاست و میتوانم بفهمم که ان فتنه بزرگ در راه، نه توسط مشایی ضعیف الوزن اعتقادی و حتی سیاسی بلکه از طرف کسانی خواهد بود که ملت به آنها اعتماد دارند. درضمن زمان را نیز بصورت خیلی دقیق برای ضربه به ایران و انقلاب انتخاب کرده اند. میخواهد خوشتان بیاید میخواهد یا بدتان بیاید ما را نه فقط اندونزیایی ها ترک ها سودانی ها دوست دارند بلکه مردم ساکن فلسطین و امریکا نیز ما را بیش از رهبرانشان دوست دارند و برای همین است که حسن نصرالله میتواند بقول خودش توسط شعب "ملت" اسراییل سیاست های رژیم صهیونیستی را تحت تاثیر قرار دهد حالا سخنان او کفر نیست و سخنان مشایی کفر مکتب شیراز و قم و اصفهان و مکتب امام خمینی کفر نیست و مکتب ایران کفر مواضع خاتمی در طول 17 سال درگیری با آوینی و انقلاب کفر نبود ولی وقتی مشایی تمام ملی گرایی ما را مانند قند شیرینی در آب زلال و معرفت ناب "اسلام" ذوب میکند میشود کافر بعد میرویم و دستور میدهید کمربند انفجاری ببندند و او را بکشند به خدا انقلاب اسلام ناب محمدی است دوران سیاه ما قبل رنسانس و وهابیت کور به شما نمی آید الا این تذهبون
  • حمید ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    0 0
    بنده خدا کجای کاری؟؟؟؟ رهبری داره هممونو تحمل می کنه...
  • ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    0 0
    آی گفتی ... سوال من هم همین بود ؟
  • ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    0 0
    عزیز دل: جانا سخن از زبان ما میگویی
  • ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    0 0
    مشرق . تشكر ازاينكه نگقتي سفرهاشمي به حج تقصيرمشائيه
  • احمد ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    0 0
    جناب علی آقا : نمی دانم چند ساله هستید ؟اگر سن شما یاری میکند سالهای اول انقلاب یعنی ریاست جمهوری بنی صدر را بخاطر بیاور امام از اول بنی صدر را می شناخت و تا زمانیکه مردم به خیانت های بنی صدر پی نبرده بودند او را عزل نکرد وقتی بصیرت مردم بالا رفت و نمایندگان مجلس او را از ریاست جمهوری برکنار کردند امام حکم عزل بنی صدر را صادر کرد.گوش چشم به ولایت سپردن بسیار خوب است اما بصیرت شما کمک می کند مسئولین جامعه به سهولت تدبیر کنند چون پشتیبانی قوی دارند
  • k-1 ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    0 0
    ایا مظلوم تر نیست؟ وقتی حکم قتلش رو میدن وقتی هرچی فحش بلند نثارش می کنن وقتی بدون مدرک بهش میگن اختلاس کارتو بوده وقتی مهدی هاشمی رو ول کردن و فقط به این حمله می کنن وقتی بهش میگن کافر و ....... مظلوم نیست؟ پس مظلوم یعنی چی؟ ملت به خودتون بیاید.
  • k-1 ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    0 0
    اقای کاظمی فرض کنید ایشون منحرف پس مهدی و فائزه و ..... چی؟ چرا کسی به اونها کاری نداره؟ چرا دادگاه فائزه برگزار نمیشه؟ در ضمن تا زمانی که رهبری اسم این اقا رو به صورت علنی بیان نکنند ما در کنار ایشون و رییس جمهور عزیز هستیم.
  • k-1 ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    0 0
    اونها به صورت عملی فعالیتشون رو شروع کردن.
  • k-1 ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    0 0
    وای به روزی که شما باید به خداوند پاسخ بدید.
  • k-1 ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    0 0
    مشرق میشه بگی چرا توکلی تکذیب نکرد؟؟؟
  • k-1 ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    0 0
    مگه ایشون گردنکشی کردن؟؟؟
  • k-1 ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    0 0
    بله اما حساب اقای مشایی از اونها جداست.
  • k-1 ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    0 0
    ایا سندی بر دستبازی اقای مشایی در اختلاس وجود دارد؟ اگر دارد پس چرا ایشون دستگیر نمیشن؟؟؟
  • akbar khan ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    0 0
    1-احمدی نژاد پیروز انتخابات آتی خواهد بود. 2-آقای هاشمی همین چند سال پیش بود که به دعوت دوستشان ملک عبداله به سفر مکه رفتند آیا کافی نیست؟؟ آیا رفتن ایشان به مکه که قطعاً با ملک عبداله ملاقات خواهد نمود آنهم در شرایط بهار عرب و سرکوب شیعیان شرق عربستان و نیز سرکوب مردم بحرین توسط آل سعود به صلاخ میباشد؟؟؟
  • علی ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    0 0
    مشرق نیوز ببند دهنتو.
  • optima ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    0 0
    اگه تموم این ادعا ها درست باشه بازم دلیل نمیشه اصلاح طلبها رو الکی الکی خوب نشون بدیم
  • مهران ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    0 0
    ادعای تقلب و اون قضایایه سال 88 ارتباط با جرجج سوروس و تعلیق...اینا حقوقه ملت بودن ؟؟؟؟اره یدالله فوق ایدیهم درسته و دقیقا روز نهم دی دست خدا دست ناکثان رو شکست
  • احسان ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    0 0
    k-1 به جایه شلوغ بازی یه سرچ بکن ببین "" مکتب ایرانی ""و بازتابش چی بوده...
  • ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    0 0
    k-1 راست میگی پینه های پیشانی آقای مشایی با پینه های اون بی بصیرتهای صدر اسلام متفاوتند حواسمان نبود !
  • بنده خدا ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    0 0
    k-1 بله همه دلخوشی ما هم اینه که هممون باید جواب بدیم البته نمیذارن متاسفانه آقای احمدی نژاد جای مشایی و به طرفداری از ایشون بلند شه باید خودش پاسخگو باشه ! یه جوری میگی انگار فقط قراره ماها که بامشایی و مکتب نامعلومش مشکل داریم جواب بدیم ! جواب مال همست k-1 جان
  • ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    0 0
    k-1 ماشاءالله چقدر فعالی جواب همرو یه تنه میدی !!! مثل اینکه شما در جریان همه امور دنیوی و اخروی هستیا ! از فعالیت علمی نماینده ها تا صدق پینه مشایی تا پاسخگویی ماها جلوی خدا و ... نکنه مدعی العمومی ؟ شایدم طبق مکتب مشایی شماها به غیب آگاهی دارید ؟
  • همون بنده خدا ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    0 0
    آخ آخ آخ قربون جیگر خون مشایی بریم ما ! چه مظلومیتی ! از کی تا حالا جلوی رهبری واستادن و زبون درازی کردن و مکتب جدیدی به نام مشایی راه اندازی کردن مظلومیته ؟؟؟ شما عاشق سینه چاک مشایی هم که مدعی العمومی باید یکم به خودت بیای ! سعی خودتو بکن بابا تو هم باید جواب بدیا ؟ دکتر ... تو ایشون رو با شهید بهشتی یکی میدونی ؟ از شهید بهشتی و مظلومیتش چی میدونی ؟ از خدا کمک بخواه ، فکر کنم زدی تو جاده خاکیا ! k1- جان
  • همون بنده خدا ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    0 0
    k-1 جان خسته نشدی از این همه بی منطقی و یکه تازی ؟ خنگ که نیستیم ! حتما باید رهبری اسم بیاره ؟ برا برکناریش که اسم آورد که k-1 جان !!!!!!!!!! کبک شدی ؟ مشایی مال تو ان شاء الله باهاش مهشور شی !
  • همون بنده خدام ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    0 0
    همه جا k-1 اینجا k-1 اونجا k-1 ...!!!! تو که دم از علم به آخرت و سوال و جواب داری چرا تهمت میزنی k-1 جان ؟
  • مرید علی ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    0 0
    تو ادبت موندم برادر ! کاش مرام شما هم مثل مرام علی بود برادر !!!
  • haya ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    0 0
    agha jan basirat basirat . az emamemon jolo nazanid. masale fetne yadeton nare . rahbari key ba in adabiyat az raees jomhor yad kardan?
  • haya ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    0 0
    baz az velayat jolo zadin? harfay agha ra da marghade emam 1 bare dg bekhon. aman az bi basirati.
  • ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    0 0
    من از مشرق خالصانه تقاضا میکنم که این کامنت های مشکوک k-1 رو دیگه منتشر نکنه
  • ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    0 0
    مظلومیتت منو کشته عمو رحیم 3000
  • ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    0 0
    اخه شما از کجا میدونین این بنده خدا بد است؟خدا وکلیی از کجا؟نه بگو از کجا؟ها
  • k-1 ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    0 0
    اقا احسان ملاک مقام معظم رهبریست و الا جنجال و بازتاب برای کنار زدن رقیب طبیعیه.
  • ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    0 0
    آقای احمد ابادی چی میخواستی بگی؟ما که نفهمیدیم چی شد؟
  • محمد حسین ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    0 0
    اگر احمدی نژاد این تفکرات را در مورد مشایی داشته باشد دیگر مردم جیگر نژاد را نمی شناسند
  • صادق ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    0 0
    به نطر بنده یک کاری دیگر برای فرار از فشار افکار عمومی، گران کردن تخم مرغ ظرف یک هفته بود تا بجای بحث درباره اختلاس گران شدن تخم مرغ نقل مجالس شود. ضمنا نظریه پرداز دوستی ملت ایران با مردم اسرائیل همانند بهشتی است!!!!!! نه! اوه! نه ! اوه !جل الخالق! به حق چیزهای نشنیده
  • ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    0 0
    چه شد باز تو شروع كردي به اراجيف گفتن اين مدت تو كدوم سوراخ بودي مرگ بر انحرافيون
  • مهدي.ب ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    0 0
    شهيد بزرگوار بهشتي را با چه فردي مقايسه ميكنند؟؟؟؟ استغفررلله استغفررلله بنده از خداي بزرگ براي اين شهيد بزرگوار ارامش روحشان را طلب ميكنم
  • k-1 ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    0 0
    نه جناب ناشناس رفتارشون متفاوته اونها بر ضد امام علی (ع) بودند اما ایشون در کنار فرزند امام علی (ع) هستند.
  • مهدي.ب ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۶
    0 0
    شما خودت اصلاح كن اين ره كه ميروي به تركستان است پسر جون
  • رضا ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
    0 0
    همون بنده خدا خیلی برای تو و امثال تو متاسفم که میخواین توی این افکار افراطی خودتون همیشه باقی بمونید
  • رضا ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
    0 0
    اگه 2 تا مرد باشه توی این مملکت اولیش رهبریه دومیشم ریس جمهور مظلومه که داره از همه طرف میخوره این افراد نا بخرد و بعضا افراطی فکر میکنند اسمون پاره شده یک مشت مداح و پای مداح و.....اومدن پائین و شیطانم فقط امثال ریس جمهور و بندرو گول میزنه اگه یکم دقیقتر نگاه کنید متوجه میشید اتیش فتنه افتاده وسط مدعیان حزب اللهی. خواهشان چاپ کنید
  • مهدي.ب ۰۱:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
    0 0
    شهيد بزرگوار بهشتي را با چه فردي مقايسه ميكنند؟؟؟؟ استغفررلله استغفررلله بنده از خداي بزرگ براي اين شهيد بزرگوار ارامش روحشان را طلب ميكنم به جد اين نظر جفاي بزرگي به اين شهيد بزرگوار است شهدا شرمنده ايم
  • سید ۰۱:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
    0 0
    کی احمدی نژاداین حرف رازده !؟ازخدابترسید وبرای دنیایتان اینهمه نفاق راه نیاندازید،ای وابستگان به کیسه رفسنجانی!
  • ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۷
    0 0
    باز هم تویی کیوان!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس