خبرنگاران مشرق در جریان پیگیری های خبری، به زمزمه ها و گفته می شود هایی بر می خورند که مهمان کردن مخاطبان به این شنیده ها خالی از لطف نیست.

*درس خارج فقه مقام معظم رهبری  در سال جدید از هفته گذشته آغاز شده است. موضوع درس معظم له یکی از شاخه های مکاسب محرمه با عنوان (کهانت) است. کهانت به معنای پیشگویی و غیبگویی است که تحصیل مال از این طریق حرام و نامشروع است.

*شنیده ایم یکی از فرماندهان كشور در جمعي از مسئولان خاطره جالبي را بيان كرده است. وي گفته چندي پيش يكي از اشرار شرق کشور (الف - ب)  را دستگير كردم. سپس با خوشحالی از این عملیات، گزارشي از دستگیری وي را به مسئول ارشد خود دادم. در این گزارش هم نوشته بودم، این شرور را با دعوت به جلسه ای دستگیر كرديم. اما در عين ناباوري فرمانده ارشد با ابراز ناراحتی از این اقدام، گفت:" چرا مهمان را دستگیر کردید؟ پس شرع اسلام چه می شود. او را سریع آزاد کنید و اگر توانستید بعدا او را در عملیاتي دستگیر کنید."

 *فردی که به عنوان عضو هیات مدیره و مدیر عامل بانک آریا با عامل اصلی اختلاس 3 هزار میلیاردی قرارداد بسته بود اخیرا پس از دستگیری مه آفرید امیر خسروی و توقف فعالیت های این بانک، در عین ناباوری به یک نهاد انقلابی نقل مکان کرده است!

 *در محافل سیاسی از محمد کوثری و منوچهر متکی به عنوان گزینه های ریاست ستاد انتخاباتی گروه 7+8 نام برده می شود.

 *یکی از مدعیان کشف و شهود که به اتهام جعل، کلاهبرداری، فساد اخلاقی، استعمال تریاک و شیشه، نشر اکاذیب، نگاهداری فیلم های مستهجن، تحصیل مال نامشروع و... از سوی دادگاه ویژه روحانیت محکوم به زندان و تبعید شده ،با لیدر جریان انحرافی ارتباط داشته است. عکس های لیدر جریان انحرافی در کنار این فرد فاسد موجود است.

 * این روزها در برخی محافل سیاسی و رسانه ای صحبت از احتمال فراری دادن خاوری مدیر عامل بانک ملی به خارج کشور به کرات شنيده  می شود. صاحبان این نظریه معتقدند جریانی که در این اختلاس نقش داشته برای آنکه سند زنده به دست قوه قضاییه ندهد، وی را فراری داده است. نکته قابل تامل این است که در میان افرادی که به این تحلیل معتقدند ، چهره های مطرح سیاسی و بعضا دولتی دیده می شود.

 *یکی ازمسوولان ستاد میرحسین در بوشهر، توسط جریان انحرافی جذب شده است. وی قرار است نقش هماهنگ کننده چهار استان خوزستان، فارس، بوشهر و کهکیلویه و بویر احمد را در انتخابات مجلس ایفا کند.

 *خواهرزاده لیدر جریان انحرافی رابطه نزدیکی با مه آفرید امیر خسروی مدیر عامل بانک آریا داشته و جلسات آنان در طبقه هفتم هتل لاله، دفتر ونک و اطراف کاخ سعد آباد برگزار می شده است.

 *طرح جداسازی دانشجویان دختر از پسر در دانشگاه علامه طباطبایی با موفقیت اجرا شده است. در یکی از کلاس های علامه، دختران دانشجو با ابراز رضایت از این طرح، شیرینی توزیع کردند.

 * شنیده ایم دو مرکز ترک اعتیاد در استان ایلام توسط گروه های تبشیری و عرفان های انحرافی اداره می شود. گزارش های نگران کننده ای از اداره کنندگان برخی مراکز ترک اعتیاد در سراسر کشور مخابره می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۰۳:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۹
    0 0
    ازقضیه دستگیری اون شرور به یاد قضیه مسلم ابن عقیل در خانه هانی افتادم. درس خوبی گرفتم.مرحبا به این شیرمردان که علی ع در زندگیشون حاضره.
  • رضا ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۹
    0 0
    زنده باد مشرق که به خوبی اخبار اختلاس را پوشش می دهد.
  • ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۹
    0 0
    پخش شیرینی در یک کلاس دلیل بر موجه بودن این طرح نیست
  • ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۹
    0 0
    موافقم. بگردیم مشکلات و معضلات دانشجوها رو حل کنیم. یعنی چی مسخره بازیا....
  • سيدروح الله ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۹
    0 0
    حتما منظور شما از اين كه موضوع درس آقا یکی از شاخه های مکاسب محرمه با عنوان (کهانت) است، اين است كه آقا باتوجه به گرايش جريان انحرافي به اين موضوع، مي‌خواهند آن را در درس خارج خود تبيين كند. واقعا خجالت نمي‌كشيد كه چنين اخباري را منتشر مي‌كنيد؟ حضرت آقا چندسال است كه موضوع درس خارج فقه ‌شان، مكاسب محرمه شيخ انصاري است و امسال اتفاقي به موضوع كهانت رسيده‌اند. آن وقت شما داريد درس خارج آقا را هم از عينك دودي سياسي خودتان مي‌بينيد. آيا اين ظلم به آقا نيست؟
  • ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۹
    0 0
    شما از اجراي اين طرح ناراحتين؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس