رادیو قرآن

مدیر شبکه رادیویی قرآن از راه‌اندازی «رادیو ترتیل» به عنوان سومین کانال شبکه رادیویی قرآن در ماه مبارک رمضان سال جاری خبر داد.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق - احمد ابوالقاسمی مدیر شبکه رادیویی قرآن دباره راه اندازی رادیو ترتیل گفت، رادیو ترتیل برای نخستین بار در جهان اسلام و  از ابتدای ماه مبارک رمضان سال جاری به عنوان سومین کانال این شبکه راه‌اندازی می‌شود. این طرح در هفته‌های اخیر به تصویب علی عسگری رئیس  سازمان صدا و سیما رسید و به این ترتیب این شبکه رادیویی اول ماه مبارک رمضان به صورت ۲۴ ساعته فعالیت خود را آغاز می‌کند.

مدیر رادیو قرآن در ادامه با اشاره به استقبال بی‌نظیر فعالان قرآنی و اساتید نسبت به پخش ترتیل‌های مختلف افزود، شبکه رادیویی قرآن تاکنون در بخش‌های مختلف ترتیل یک جزء از قرآن کریم را پخش می‌کرد که با توجه به نیاز علاقه‌مندان به تلاوت ترتیل قرآن کریم، ضرورت راه‌اندازی شبکه مستقل در این حوزه احساس شد  که اقدامات لازم در این زمینه صورت گرفت.

وی خاطر نشان کرد،: پیش از این نیز در ۳۱ تیرماه ۱۳۹۱، همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان رادیو تلاوت به عنوان دومین کانال شبکه رادیویی قرآن توسط معاونت صدا به علاقه‌مندان ساحت مقدس قرآن کریم اهدا شده بود.

سایر اطلاعات تمکیلی این شبکه رادیویی طی روزهای آینده منتشر و  با حضور مسئولان سازمان صدا و سیما به طور رسمی افتتاح و فرکانس آن نیز اعلام می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس