کد خبر 723617
تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱
افشین فرزام

سرمربی تیم ملی روئینگ بانوان به حواشی و مسائل اخیر پیش آمده در فدراسیون قایقرانی واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، افشین فرزام در خصوص مسائل اخیر پیش آمده در تیم ملی روئینگ بانوان اظهار داشت: هیچ تقابلی با برنامه‌های فدراسیون و کمیته روئینگ ندارم و در تعامل کامل خواهم بود. از سال 2009 تا به امروز در راس تیم‌های ملی بودم و با 5 رئیس فدراسیون همکاری داشتم. در تمام این مدت موضع من همیشه تعامل بوده است.

وی ادامه داد:‌ قطعا برنامه‌های فدراسیون و صادقی، رئیس کمیته روئینگ خوب و برایم قابل احترام بوده و اعتقاد دارم حرکت روبه‌رشدی آغاز شده است.

سرمربی تیم ملی روئینگ بانوان گفت: در چند سال گذشته که هدایت تیم ملی بانوان را بر عهده داشتم، با هدف منافع ملی و حذف ارزش‌‌های اسلامی، با کمترین امکانات وظیفه خود را انجام دادم. در خصوص شرایط به وجود آمده هم باید بگویم که حفظ ورزشکارانم که مدال‌آوران سال‌های اخیر روئینگ بودند، جزو وظایفم به عنوان یک مربی است. منافع ورزش کشور در حفظ آنها است.

فرزام خاطرنشان کرد:‌ در ابتدا که جیوگا خواستار قطع همکاری من با تیم ملی بانوان بود، بدون نظر خاصی آن را پذیرفتم و مخالفت فدراسیون باعث ماندنم در کنار تیم بود. تیمی که حاشیه داشته باشد، قطعا امکان کسب مدال ندارد چرا که تمرکز از روی مسائل فنی برداشته می‌شود.

وی در پایان تاکید کرد: پاروزنان به دنبال این هستند که حقانیت خود را ثابت کنند تا ارزش‌ها و نتایج آنها نیز نادیده گرفته نشود. اگر لحظه‌ای احساس کنند به نتایج مد نظر در بازی‌های آسیایی پیش رو دست‌پیدا نمی‌کنند، چه با من و چه با مربی دیگری، یک لحظه هم در اردو نخواهند ماند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس