اینفانتینو - کراپ‌شده

رئیس فدراسیون جهانی فوتبال اعلام کرد، فیفا درباره مشکل رژیم صهیونیستی و فلسطین در نشست آتی خود در هند تصمیم گیری می کند.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، جانی اینفانتینو -- رییس فیفا -- گفت: موضوع اسرائیل و فلسطین یک موضوع حساس است.این پنجمین باری است که ما این موضوع را در کنگره فیفا بررسی می کنیم. بدیهی است که این موضوع ماوراء فوتبال است.این موضوعی است که به جهان سیاست مربوط می شود.این موضوع نه تنها به دنیای سیاسی فوتبال مربوط می شود بلکه به دنیای سیاست هم مربوط می شود. از سالها پیش ما به دنبال این بوده ایم که راه حلی برای این موضوع پیدا کنیم.

وی افزود: ما باید تصمیمی بگیریم خواه این تصمیم یک طرف را راضی کند و یا یک طرف را راضی نکند و یا اینکه هردو طرف را راضی کند یا نکند.من نمی دانم اما ما باید تصمیم بگیریم. ما این موضوع در جلسه آتی شورا در بیست و هفتم اکتبر در هند بررسی خواهیم کرد.

وی درباره بررسی میزبانی آمریکا برای جام جهانی ۲۰۲۶ و قوانین مهاجرتی ترامپ هم  گفت:ما در شورا هنوز گزارش مکتوب را دریافت نکرده ایم.ما نتوانسته ایم که مطلبی را مطالعه کنیم.ما نمی توانیم درباره این موضوع تصمیم گیری داشته باشیم.در برخی از گزارش های خبری شنیده ایم که رئیس جمهور ترامپ اخیرا در حال بررسی این موضوع است بنابراین او می تواند راه حلی برای این موضوع پیدا کند.اگر او ایده ای دارد من آماده ام که این ایده او را بررسی کنم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس