کد خبر 721823
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۵
الوحده

ورزشگاه آزادی یک روز هیجان انگیز را پشت سر گذاشت و در این بین نشان دادن عدد ۶ باعث شد بازیکنان الوحده عصبانی شوند.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های پرسپولیس و الوحده امارات که از ساعت 19:55 در ورزشگاه آزادی آغاز شد کاملا تحت تاثیر دیدار الریان قطر و الهلال عربستان قرار گرفت. حساسیت بازی تیم‌های هم گروه پرسپولیس باعث شده هواداران حاضر در ورزشگاه لحظه به لحظه آن مسابقه را دنبال کنند.

* یکی دو اشتباه بیرانوند، خروج از دروازه باعث شد هواداران پرسپولیس با تشویق او سعی کنند به دروازه‌بان تیم‌شان روحیه دهند.

* وقتی الریان با نتیجه 2 بر یک از الهلال جلو افتاد سکوت عجیبی در ورزشگاه حکمفرما شد.

* گل چهارم پرسپولیس هواداران این تیم شعار «استقلال - الوحده پیوندتان مبارک» سر دهند و برای رقیب ایرانی خود کری بخوانند. این نتیجه مشابه نتیجه پیروزی است که شاگردان برانکو فصل پیش مقابل استقلال کسب کردند.

* سروش رفیعی بعد از تعویضش به شدت مورد تشویق هواداران پرسپولیس قرار گرفت. او بلافاصله نتیجه بازی الهلال را از نیمکت نشینان جویا شد. 

* هیجان دو بازی همچنان باعث شده بود نیمکت نشینان پرسپولیس ایستاده بازی را تماشا کنند، این مسئله باعث شد داور چهارم به آنها تذکر دهد. 

* هر گلی که در بازی الهلال و الریان به ثمر می‌رسید واکنش هواداران پرسپولیس را در پی داشت. 

* آگیره سرمربی الوحده در دقایق پایانی به دلیل اعتراض از سوی داور اخراج شد.

* رفیعی و مسلمان پس از تعویض با دستان خود 4+2 را نشان دادند. این موضوع با توجه به نتیجه رقم خورده در بازی امروز برای اماراتی‌ها سوءتفاهم به وجود آورده بود. به همین دلیل برانکو به بازیکنان الوحده توضیح داد تا عصبانیت آنها فروکش کند. البته برخی اعتقاد دارند این عدد به نشانه شماره 24 مرحوم هادی نوروزی از سوی بازیکنان پرسپولیس نشان داده شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • sos IR ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
    0 0
    یک سری بچه سوسول و قلیونی حتی نمیدونن 4+2 چه معنی میده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس