کد خبر 7215
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۸۹ - ۱۳:۱۴

وزير اطلاعات از شناسايي عاملان حادثه تروريستي مهاباد خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمين حيدر مصلحي پيش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به پشت‌ پرده حادثه تروريستي روز گذشته در مهاباد، اظهار داشت: حادثه مهاباد همانند بقيه حوادثي است که استکبار براي رسيدن به هدف شوم از بين بردن وحدت شيعه طراحي مي‌کند، به ويژه در شهري مثل مهاباد و در روزي که رژه براي هفته دفاع مقدس در حال اجرا است.
وي با تأکيد بر اينکه اطلاع‌رساني‌هاي لازم براي هوشياري دستگاه‌هاي مختلف در مورد حادثه تروريستي مهاباد انجام شده است، گفت: ما هم اطلاع‌رساني‌‌هايي که در اين راستا بايد صورت مي‌گرفت را براي دستگاه‌هاي مختلف انجام داديم تا نسبت به اين حوادث هشيار باشند.
وزير اطلاعات تصريح کرد: البته در اين حادثه زحمات و هوشياري‌هاي خوبي وجود داشت اما با اين حال هم استکبار کار خود را انجام مي‌دهد و به طراحي توطئه‌ها مي‌پردازد.
وي به هويت و وضعيت شناسايي عاملان حادثه تروريستي مهاباد اشاره کرد و افزود: به هر حال مجموعه‌اي که اين حرکت را انجام داده توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسايي شده‌اند.
مصلحي خاطرنشان کرد: اميداوريم به زودي به برکت خون شهدايي که جانشان در اين حادثه فدا شد در هفته دفاع مقدس عاملان اين حرکت را به سزاي عملشان برسانيم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس