کد خبر 720862
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵
 دیدار تیم های فوتبال سیاه جامگان و پرسپولیس

مذاکره با گادوین منشا و شجاع خلیل زاده توسط پرسپولیس دو روز بعد از پایان لیگ برتر همان حرکتی است که پارسال این تیم انجام داد و قهرمان هم شد.

به گزارش مشرق، در حالی که استقلال از نایب قهرمانی خوشحال است و تراکتورسازی از مقام سومی ناراحت است و سپاهان در حال ارزیابی شرایط و ذوب آهن منتظر عبور زمان، پرسپولیس راز قهرمانی سال گذشته خود را تکرار کرد.

سال گذشته دو روز بعد از پایان لیگ برتر پرسپولیس علیرضا بیرانوند را گرفت، در واقع لیست درخواستی های برانکو نه پس از پایان لیگ که خیلی زودتر از اینها به طاهری ارائه شده بود و طاهری مذاکرات خود را با بازیکن مورد نظر انجام داده و به نتیجه نهایی رسیده بود.

امسال هم حتی در نیم فصل همه شنیده بودند که پرسپولیس گادوین منشا را می خواهد و حتی حالا معلوم می شود که عملا قرارداد بسته شده بوده است. حتی شجاع خلیل زاده را هم همه می دانستند که به پرسپولیس می آید و حالا می بینیم که در باشگاه پرسپولیس ظاهر می شود برای مذاکرات نهایی.

در واقع پرسپولیس و طاهری از غفلت مدیران و باشگاه های دیگر استفاده می کنند و در نهایت کار را تمام می کنند قبل از اینکه دیگران شروع کرده باشند. به این ترتیب هم ارزان تر، بی رقیب ترو آرام تر قرار داد می بندد و هم بازیکن را از روز اول برنامه های سرمربی به وی ارائه  می کند تا هر ادردو و یا داستان دیگری که دارد درست انجام شود.

در واقع تیم برانکو شلاق می خورد و بدنسازی می کند و اردو می رود و بازی تدارکاتی می کند که تازه باشگاه های دیگر به تتمه مانده در بازار حمله می کنند. برخی باشگاه ها حتی بازیکنان کنونی خود را هم نتوانسته اند پای میز مذاکره بنشانند که پرسپولیس گل بازار را چیده  و رفته.

فراموش نکنید در فوتبال تیمی که بازیکنان بهتری دارد قهرمان نمی شود بلکه تیمی قهرمان می شود که با برنامه تر باشد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
    1 8
    راز قهرمانی شون پنالتی و محروم کردن حریفان بوده.
    • حامی IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
      3 1
      راز قهرمانی مون توووش باشه، کیسه حموم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس