کد خبر 718470
تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷
تظاهرات مردم یمن

قبایل استان الجوف یمن طی یک گردهمایی ضمن اعلام آماده‌باش عمومی، بر حمایت از نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور در مقابل ائتلاف متجاوز سعودی تاکید کردند.

 به گزارش مشرق، قبایل بخش‌های الزاهر، المطمه، و المتون در استان الجوف روز دوشنبه در یک گردهمایی، آماده‌باش عمومی اعلام کردند.

این قبایل ضمن تاکید بر پشتیبانی از جبهه‌ها از آمادگی خود برای جانفشانی در راه دفاع از وطن در مقابل متجاوزان و مزدوران خبر دادند.

در همین راستا قبایل استان الجوف روز دوشنبه گروه جدیدی از نیروهای داوطلب را به جبهه‌ها اعزام کردند.

این قبایل همچنین یک محموله غذایی برای کمک به نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی در جبهه‌های مختلف استان الجوف آماده کردند.

قبایل یمنی در پایان این گردهمایی با صدور بیانیه‌ای بر حمایت از نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن و حفاظت از مناطق استان الجوف و پاکسازی مناطق از لوث مزدوران تاکید کردند.

آن‌ها در این بیانیه تلاش‌های ائتلاف متجاوز سعودی برای بستن بندر الحدیده شاهراه اصلی ملت یمن را محکوم کردند و خواستار خیزش مردمی بزرگ از سوی سایر قبایل علیه عربستان شدند.

عربستان سعودی ضمن ائتلاف با برخی کشورهای عربی منطقه از ششم فروردین ۹۴ حملات گسترده علیه یمن را کلید زد تا از این طریق بتواند «عبدربه منصور هادی» رئیس‌جمهوری مستعفی و فراری یمن را به قدرت بازگرداند که در پی این تجاوز، هزاران شهروند بیگناه یمنی جان خود را از دست داده و میلیون‌ها تن نیز آواره شدند.

منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس