کد خبر 716807
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۳
بروجردی

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: مسؤولیت شهادت مرزبانان غیور ما با دولت پاکستان است.

به گزارش مشرق، بروجردی در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان در زاهدان گفت: حادثه شهادت تعدادی از مرزبانان در منطقه میرجاوه ،حادثه تاسف‌باری بود و با توجه به اینکه مامن گروهک های تروریستی در داخل خاک پاکستان می باشد و از آن جا این افراد وارد مرزهای جمهوری اسلامی ایران می‌شوند، بدون تردید مسؤولیت عواقب این حادثه تلخ و دیگر حوادث مشابه، با دولت پاکستان است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی افزود: دولت پاکستان باید در برابر این موضوع پاسخگو باشد، با توجه به اینکه در درون مناطق نزدیک به مرزهای جمهوری اسلامی در داخل خاک پاکستان، عملا توانمندی برای کنترل وضعیت خود وجود ندارد، حق نیروهای ما می‌باشد که اقدامات لازم و پاسخ مناسب را انجام بدهند. 

وی با اشاره به اینکه نیروهای جان بر کف، در سخت‌ترین شرایط در نقاط صفر مرزها مسؤولیت مهم دفاع از حریم مرزهای جمهوری اسلامی را عهده‌دار هستند، گفت: شهادت این مرزبانان بسیار تاسف‌بار می‌باشد و این حادثه را به خانواده‌های این شهدا تبریک و تسلیت می‌گوییم. 

بروجردی در ادامه سخنان خود، ضمن بیان اینکه باید پاسخ مناسب این حادثه تلخ داده شود، تصریح کرد: باید تمهیدات اندیشیده شود که از بروز چنین حوادثی جلوگیری شود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: سیاست جمهوری اسلامی ایران رابطه خوب با همسایگان می‌باشد و مهمترین مسؤولیت نیروهای مسلح، اطلاعاتی و وزارت خارجه، بازدارندگی از این حوادث است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امیر IR ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۸
    0 0
    انتقاد فایده نداره . یه حرکت درست و حسابی داشته باشین .
  • ماني IR ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۹
    0 0
    از اين دولت بي عرضه و ترسو و منفعل نتيجه اي جز اين اتفاقات انتظار نميرود !!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس