کد خبر 708239
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱
تراکتورسازی

با اعلام مدیر کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی با اقدامات صورت گرفته از سوی مصطفی آجورلو مشکل هواداران تراکتورسازی که در جریان بازی با صبای قم بازداشت شدند حل شد.

به گزارش مشرق،  اسماعیل قلیچ‌خانی درباره آخرین وضعیت هواداران بازداشت‌شده در جریان دیدار مقابل صبای قم اظهار داشت: روز جمعه 3 تن از هواداران ما که از شهرهای قم و تبریز بودند در جریان این دیدار بازداشت شدند و به کلانتری و پس‌ازآن دادسرا اعزام شدند.


وی افزود: طبق شکایت اداره ورزش و جوانان قم این هواداران طبق قرار دادسرا به 100 میلیون تومان وثیقه و زندان محکوم‌شده بودند که آجورلو مدیرعامل باشگاه تعهد کرد تا هزینه صندلی‌های شکسته جبران شود و بنده هم به‌عنوان رئیس کانون تعهد دادم و پس از جلب رضایت ورزش جوانان قم این 3 هوادار ساعت 15 دیروز آزاد شدند.


رئیس کانون هواداران تراکتورسازی خاطرنشان کرد: این هواداران که سن آن‌ها 17، 18 و 25 بود ظهر دیروز آزاد شدند و 2 هوادار در شهر قم راهی خانه خود شدند و هوادار تبریزی نیز همراه با ما راهی تبریز شد. 


وی گفت: اگر مساعدت‌های مسئولان باشگاه نبود این هواداران در حال حاضر در زندان بودند و خوشحالیم که رایزنی‌های ما از روز جمعه نتیجه داد و این هواداران به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

منبع: سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سوسان IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۰
    5 7
    فقط هواداران تهرانی پرسپولیس و استقلال حق حضور دارند بقیه باید بازداشت بشن
    • دنیز IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۰
      1 3
      هواداران استقلال و پرسپولیس هم اگه وحشی بازی درآوردن باید بازداشت بشن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس