کد خبر 708005
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲
پروین

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: در این شرایط صلاح نیست که رضائیان در پرسپولیس بماند و بهتر است او یک سال در تیم دیگری بازی کند.

به گزارش مشرق، علی پروین بعد از جلسه با علی‌اکبر طاهری درباره وضعیت رامین رضائیان گفت: به نظر من صلاح نیست که در این شرایط رضائیان در پرسپولیس بماند. بهتر است او یک سال به جایی برود و بازی کند و بعد از یک سال به پرسپولیس بازگردد.

وی درباره بازی پرسپولیس مقابل الریان قطر هم اظهار داشت: شرایط این گروه به‌ گونه‌ای است که فکر می‌کنم هر 4 تیم می‌توانند به مرحله بعد صعود کنند. من امیدوارم پرسپولیس بتواند از این گروه صعود کند. اگر ورزشگاه شلوغ نباشد، شاید برای تماشای بازی به استادیوم بروم.

سرمربی اسبق پرسپولیس در خصوص وضعیت این تیم در راه قهرمانی لیگ برتر اظهار داشت: زمانی که لیگ در هفته پنجم بود من در مصاحبه‌ای اعلام کردم که پرسپولیس می‌تواند قهرمان لیگ شود، چون این تیم شخصیت قهرمانی دارد. آن زمان در مصاحبه‌ام گفتم که 4 هفته مانده به پایان لیگ پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود و الان هم می‌بینید که در حالی که 4 هفته تا پایان لیگ زمان باقی مانده به وعده‌ای که دادم، رسیدند.

پروین درباره شرایط تیم ملی فوتبال کشورمان هم افزود: خوشبختانه تیم ملی نتایج خوبی گرفته و شرایط خوبی دارد. تیم ملی قطعاً به جام جهانی خواهد رفت و همه مردم خوشحال خواهند شد. امسال تنها سالی است که کار تیم ملی به اگر و مگر نرسیده و می‌توانیم راحت به جام جهانی برویم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس