حجت الاسلام رحیمیان

حجت‌الاسلام رحیمیان خطاب به حضرت امام گفت: ما آمده ایم تا پیمان ببندیم که تا آخرین قطره خون در راه شما و اسلام نابی که احیا کردید.

به گزارش مشرق، به نقل از روابط عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسن رحیمیان رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی عصر امروز چهارشنبه با حضور در مرقد مطهر امام با اشاره به عظمت انقلاب اسلامی و نهضت حضرت امام اظهار داشت: امام بیش از 15 سال در زندان بود و سختی ها را تحمل کرد تا انقلاب به پیروزی برسد و آرمان های تمام انبیا و اسلام و دین خدا برای اولین بار از طریق جمهوری اسلامی حاکم شد.

حجت‌الاسلام رحیمیان خطاب به حضرت امام گفت: ما آمده ایم تا پیمان ببندیم که تا آخرین قطره خون در راه شما و اسلام نابی که احیا کردید خواهیم بود و از این آرمان دفاع خواهیم کرد و پیام تان را به نسل های آینده خواهیم رساند.

رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی افزود: تلاش میکنیم دولتی شکل بگیرد که با همه وجود راه امام را ادامه دهد و ساده زیست باشد و مقابل مستکبرین و ظالمین سر سوزنی کوتاه نیاید.

وی تاکید کرد : ما با تمام وجود تلاش میکنیم دولتی سرکار بیایید که میراث امام را که همان انقلاب اسلامی و نظام اسلامی است حفاظت و احیا کند.

حجت‌الاسلام رحیمیان با بیان اینکه امام هرچه داشت از بندگی و اخلاص بود،  گفت: ما راه امام را ادامه خواهیم داد و برای خدا کار میکنیم چراکه اگر کار برای خدا باشد حتما موفق است و امام هم با دست خالی نهضت خود را آغاز کرد.

رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب تصریح کرد: برای تحقق اسلام ناب محمدی و خدمت به مردم تلاش کرد و بزرگترین مزیت امام این بود که دغدغه مردم داشت و خود را خادم آنها می دانست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • جعفر IR ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
    12 2
    باسمه تعالی امیدواریم بتوانند اتحاد و همبستگی را در بین نیروها ایجاد کنند در ضمن نباید شرایطی بوجود بیاد که افراد نادرست و شیفته ثروت و قدرت به اسم دیگری دوباره در راس قرار بگیرند .
  • ح IR ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
    2 3
    آقای رییسی میتونه گزینه خوبی باشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس