نیمار

تیم ملی فوتبال برزیل موفق شد برابر حریف مدعی و قدرتمند خود با اقتدار به پیروزی برسد.

به گزارش مشرق، در یکی از مهم‌ترین بازی‌های برگزار شده از بامداد جمعه در سری رقابت‌های مقدماتی جام جهانی منطقه آمریکای جنوبی، تیم ملی فوتبال برزیل با نتیجه 4 بر یک برابر اروگوئه به برتری دست پیدا کرد.

در این بازی پائولینیو در دقایق 18 و 51 و 92 موفق به ثبت هت‌تریک شد و نیمار در دقیقه 74 با یک ضربه چیپ زیبا گلزنی کرد.

تک گل بی ثمر تیم ملی اروگوئه را نیز ادینسون کاوانی در دقیقه 9 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. برزیل با این پیروزی ارزشمند 30 امتیازی شد و با اختلاف 7 امتیاز نسبت به اروگوئه قدمی بلند به سمت صعود به جام جهانی 2018 برداشت.

در دیگر دیدار مهم این هفته، آرژانتین با شکست شیلی به صعود امیدوار شد. آلبی سلسته که وضعیت خوبی در جدول آمریکا جنوبی نداشت و در رده پنجم قرار گرفته بود، در خانه مقابل تیمی قرار می‌گرفت که در هر دو فینال اخیر کوپا آمه ریکا موفق شده بود آبی و سپیدپوشان را شکست دهد و هر دو بار قهرمانی را از مسی و یارانش بگیرد. با این حال، آرژانتین با تک گل مسی در دقیقه 16 از روی نقطه پنالتی به برتری رسید و با 22 امتیاز به رده سوم صعود کرد. البته شیلی در این دیدار خیلی خوب ظاهر شد و یک گل سالم آن ها را داور مردود اعلام کرد و سانچز هم یک بار تیر دروازه را به لرزه در اورد. شیلی با این باخت به رده ششم سقوط کرد.

نتایج کامل هفته سیزدهم و جدول رده بندی رقابت های انتخابی جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس