کد خبر 702838
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۵
ایران و قطر

سرمربی تیم ملی فوتبال قطر به دنبال اطلاعات بازی محرمانه ایران و عراق است.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال ایران روز شنبه در دیداری تدارکاتی در تهران به مصاف تیم ملی عراق رفت و با یک گل شکست خورد. این مسابقه پشت درهای بسته برگزار شد و رسانه ها هم از جزییات آن بی اطلاع هستند.

با این حال «خورخه فوساتی» سرمربی تیم ملی فوتبال قطر به دنبال اطلاعات این مسابقه و ترکیب تیم ملی ایران است. روزنامه «الرایه» قطر در این خصوص نوشت: ایران و عراق با نظر کارلوس کی روش پشت درهای بسته بازی کردند ولی فوساتی به دنبال گرفتن جزییاتی از این مسابقه است و قصد دارد بداند ایران با چه ترکیبی بازی کرده است. هرچند بازیکنان لژیونر اروپایی ایران در این مسابقه حضور نداشتند و ایران با بازیکنان لیگ داخلی خود و همچنین پژمان منتظری و مرتضی پورعلی گنجی که در لیگ قطر بازی می کنند به مصاف عراق رفت.

تیم های ملی فوتبال ایران و قطر روز سوم فروردین ماه در دوحه به مصاف هم می روند. این مسابقه در چارچوب دور برگشت مرحله نهایی انتخابی جام جهانی روسیه است و اهمیت فوق العاده ای برای هر دو تیم دارد.

قطر چند روز پیش در دیداری تدارکاتی به مصاف آذربایجان رفت و یک به ۲ شکست خورد. قطری ها امروز در آخرین دیدار تدارکاتی خود قبل از بازی با ایران به مصاف تیم المپیک کشور خود می روند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پ ن IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۹
    1 0
    کدوم اطلاعات بیا من ندید برات کل بازی رو تعریف کنم دو تا تیم با دفاع اتوبوسی تمام عیار نود دقیقه زیر توپ زدن تو یکی از این لحظه ها یکی محکم زیر توپ زد توپ رسید به محوطه ایران، اتوبان ایران زمین مثل همیشه پنالتی داد و مثل همیشه دروازه بان ایران نظاره گر تنها توپی که اومد رو دروازه بود. مهاجم های کبریت بی خطر دعوت شده ایران هم نتونستن تاکتیک تمارض تیم باشگاهی خودشونو اجرا کنن و بازی با همون یک پنالتی به سود عراق به پایان رسید تا باز هم کشوری دیگر تحت اشغال داعش تیم کارلوس اجنبی رو شکست بده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس