کد خبر 69479
تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۹

صدها هزار سوری با حمل پرچم چندهزار متری کشورشان بر ضرورت ایستادگی در مقابل توطئه های خارجی تاکید کردند.

به گزارش مشرق، فارس به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه "سانا" نوشت: صدها هزار سوری از ساکنان استان "طرطوس" به نشانه تاکید بر استقلال در تصمیم گیری های ملی و حمایت از ایجاد اصلاحات فراگیر در ارتش سوریه، گفت وگوهای ملی و رد هرگونه دخالت خارجی پرچمی از سوریه به طول 2300 متر و عرض 18 متر را حمل کردند.
 
بر اساس این گزارش، تظاهرات کنندگان و حامیان استقلال سوریه همچنین هزاران بالون که به رنگ پرچم سوریه رنگ آمیزی شده بودند، را در آسمان رها کردند و قایق های متعددی در سواحل طرطوس و جزیره ارواد به نمایش در آورده شدند.

ساکنان طرطوس در حالی که این پرچم بزرگ سوریه را حمل می کردند، با هرگونه دخالت خارجی و تحریم ها علیه سوریه مخالفت و اقدامات گروه های مسلح و تخریب اموال عمومی در سوریه را محکوم کردند.

"منهل الزیتون" یکی از شرکت کنندگان در این راهپیمایی در این باره گفت: حضور امروز ما در این راهپیمایی واجب بود و پیام ما به تمام کسانی که امنیت ملی ما را تهدید می کنند، این است که سوریه قوی است و ملت آن بیدارند و تمام توطئه هایی که علیه این کشور چیده می شود را شناسایی و از امنیت و ثبات سوریه حمایت می کنند.

دیگر شرکت کنندگان سوری در این راهپیمایی نیز اعلام کردند که از روند ایجاد اصلاحات فراگیر در کشورشان حمایت می کنند و به توطئه چینان اجازه نمی دهند که ثبات این کشور را به مخاطره بیاندازند.
"دینا" و "انانا" دو کودک حاضر در این راهپیمایی نیز تاکید کردند که این مشارکتشان پیامی از سوی تمام کودکان سوری است و ما می گوییم که وطنمان را دوست داریم و اقدامات گروه های تروریستی مسلح علیه کشورمان را رد می کنیم.

زنان و مردان جوان طرطوس شرکت کننده در راهپیمایی کاروان وحدت ملی سوریه نیز با صدور بیانیه ای اعلام کردند که از روند اصلاحات در کشور حمایت می کنند و در مقابل هرگونه توطئه خارجی علیه امنیت و ثبات کشورشان می ایستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس