شرکت آمریکایی «دیجیتال گلوب» که پیشرفته‌ترین و دقیق‌ترین ماهواره‌های تصویربرداری در جهان را در اختیار دارد، در 20 نوامبر یعنی روز اربعین برابر با 30 آبان 95 اقدام به ثبت تصاویر از کربلای معلی کرده است.

گروه جنگ نرم مشرق- شرکت آمریکایی «دیجیتال گلوب» که یکی از قدرتمندترین شرکت‌های تصویربرداری ماهواره‌ای در جهان است، در 20 نوامبر یعنی روز اربعین برابر با 30 آبان 95 اقدام به ثبت تصاویر از کربلای معلی کرده است که این تصاویر در اختیار مشرق قرار گرفته است.
پیش‌تر مشرق تصاویر ماهواره جیلین از روز اربعین را با عنوان «رصد پیاده‌روی اربعین امسال از 650 کیلومتری کره‌زمین» منتشر کرده بود؛ پس از آن مشرق در گزارش دیگری تصاویر ماهواره‌ای تهیه شده توسط شرکت دیجیتال گلوب که پنج روز قبل از روز اربعین ثبت کرده بود منشر کرد که در آن تصاویر جمعیت زیادی در مسیر جاده نجف به کربلا و اطراف حرم امام حسین علیه السلام و حرم حضرت عباس علیه السلام مشاهده می‌شد. منتشر کرده است.
در گزارش تصویری زیر، عکس‌های ماهواره‌ای که توسط ماهواره شرکت دیجیتال گلوب در روز اربعین گرفته شده و در اختیار مشرق قرار گرفته است، منتشر می‌شود.
 
ماهواره آمریکایی چه تصاویری از اربعین 95 ثبت کرد؟ + عکسروز اربعین به روایت ماهواره آمریکایی
شرکت «دیجیتال گلوب» پیشرفته‌ترین و دقیق‌ترین ماهواره‌های تصویربرداری در جهان با رزولوشن 30 سانتی متر را در اختیار دارد.
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
    1 0
    یادش به خیر به یاد ماندنی ترین و زیباترین سفر عمرم بود خداوند نصیب همه مشتاقان بفرماید. آمین
  • علی ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
    0 0
    عالیه کاش بیشتر روی این موضوع تبلیغ میشد لبیک یا حسین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس