سرمربی سیتیزن ها خود را مهیای کنار آمدن با محرومیت بهترین گلزن تیمش می کند.

به گزارش مشرق، پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی در نشست خبری خود پیش از دیدار با مونشن گلادباخ در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، از احتمال به میدان فرستادن سرخیو آگوئرو گفت. این در حالی است که این مهاجم آرژانتینی در پی اخراج شدن در دیدار برابر چلسی، به وسیله اتحادیه فوتبال انگلستان چهار جلسه از همراهی تیمش محروم شده است.

به گزارش Sky Sport گواردیولا همچنین از این گفت که تیمش در دقایق پایانی دیدار برابر چلسی کنترلش را از دست داده است.

اینجا در انگلیس، بازی ها 90 دقیقه ای نیستند؛ آن ها 95، 96 دقیقه ای هستند و پس ما برای تلاش کردن وقت داشتیم.

مهم ترین درسی که گرفتیم همین است، بازی ها در دقیقه 96 تمام می شوند و پس همیشه وقت هست. منچسترسیتی یک بار در دقیقه 96،97 قهرمان لیگ برتر شد. اما من بابت نمایش مان برابر چلسی حسرت نمی خورم. حالا وقت رشد کردن داریم تا به تیم بهتری تبدیل شویم.

 گواردیولا که در 3 بازی آینده لیگ برتر فرناندینیو را نیز در اختیار نخواهد داشت، ادامه داد:به خیلی دلایل آنچه در دقایق پایانی بازی رخ داد مایه تاسف است و البته ما به حکم اتحادیه فوتبال احترام می گذاریم و در بازی های دیگر با بازیکنان دیگری کار می کنیم.

با توجه به این که سیتیزن ها پیش از این راهیابی خود به دور حذفی لیگ قهرمانان را مسجل کرده اند، و با در نظر داشتن محرومیت آگوئرو در لیگ، گواردیولا می تواند فردا شب آگوئرو را به میدان بفرستد.

فردا قطعا تغییراتی خواهیم داشت. خوشحال خواهم شد به آن هایی که در بازی گذشته لایق بازی کردن بودند ولی به آن ها وقت بازی نرسید، میدان بدهم.این به معنی آن نیست که نتیجه برایم اهمیت نخواهد داشت. من از بازیکنانم بهترین عملکرد را می خواهم.

اما درباره این که سرخیو بازی کند یا نه، امروز و فردا تصمیم خواهم گرفت. الان چیزی در این باره نمی دانم.
منبع: طرفداری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس