کد خبر 662218
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۹

ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد، پس از تساوی 1-1 تیمش مقابل اورتون، اعلام کرد که تیمش به نتایجی که شایستگی اش را دارد، نمی رسد.

به گزارش مشرق، در دیدار امروز در گودیسون پارک، ابتدا شیاطین سرخ با گل زلاتان ابراهیموویچ پیش افتادند اما اورتون در دقیقه 89 با ضربه پنالتی لیتون بینز کار را به تساوی کشید.

با این گل، یونایتد بیش از هر تیم دیگری در رقابت های این فصل لیگ برتر در 10 دقیقه پایانی گل خورده و با این نتیجه، سومین تساوی پیاپی آنها بود که آنها را در رتبه ششم نگه داشت؛ جایگاهی که مورینیو معتقد است متناسب با نمایش های تیمش نیست.

او به خبرنگاران گفت:" ما با فاصله تیم بهتر زمین بودیم اما نتوانستیم پیروز شویم. می توانستیم نتیجه را 2-0 کنیم اما توپ را به تیرک زدیم و پس از آن در دقایق پایانی گل خوردیم.

من از تیمم راضی هستم چون خیلی خوب بازی می کنیم؛ حتی در دیدارهای دشواری مانند دیدار امروز و این یک مشکل برای ماست که نمی توانیم به آنچه باید دست پیدا کنیم و این یک مشکل برای ماست که در جایگاهی در جدول هستیم که ارتباطی با کیفیت فوتبالی که به نمایش می گذاریم، ندارد."
 
مورینیو همچنین معتقد است که برخلاف سایر تیم ها، در مورد منچستریونایتد تنها به نتایج توجه می شود، نه نمایش های خوب تیمش.

" می دانم زمانی تیمم با سبک متفاوتی پیروز می شد اما الان آنچه مهم است، سبک بازی است نه نتایج. در حال حاضر، تیم هایی در لیگ برتر هستند که دفاعی و براساس ضدحمله بازی می کنند اما نتیجه می گیرند. وقتی تیم های من فوق العاده بازی می کنند، نتایج مهمتر می شود.

اگر به من بگویید که در هر یک از تساوی های ما، تیم های حریف به پیروزی نزدیک تر بودند، من می گویم این حرف کاملا نادرست است.  اما بار دیگر تکرار می کنم که این فصل آنچه مهم است، نتایج است، نه کیفیت فوتبال."
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس