کد خبر 662208
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۱

ستاره فرانسوی منچستریونایتد، می گوید حرف‌هایش درباره یوونتوس به اشتباه تفسیر شده است.

به گزارش مشرق، پل پوگبا، ستاره فرانسوی تیم منچستریونایتد، می گوید صحبت‌هایش در گفتگو با اسکای، به اشتباه تفسیر شده است. طی روزهای اخیر، اظهار نظری عجیب از پل پوگبا، ستاره فرانسوی سابق تیم یوونتوس که تابستان گذشته با مبلغی هنگفت راهی منچستریونایتد شد، منتشر شد. او عنوان کرده بود که اکنون به خانه اش (منچستریونایتد) بازگشته است و قبلا  حضورش در یوونتوس را به حضور در تعطیلات تشبیه کرده است.

این صحبت‌های پوگبا، روز گذشته، واکنش جوزپه ماروتا مدیر یوونتوس را به دنبال داشت و او عنوان کرده بود که امیدوار است صحبت های پوگبا اشتباه نقل شده باشد، در غیراینصورت، فقط می تواند به آن ها بخندد.

امّا تیم حقوقی پوگبا با انتشار پیامی از جانب او، در این خصوص گفت: یوونتوس مهم ترین باشگاه دوران فوتبالی من است و به همین خاطر جایگاه ویژه ای در قلب من دارد و اصلا از اینکه صحبت‌هایم به اشتباه تفسیر شد، خوشم نیامد. من همیشه به خاطر عشق، اعتماد و فرصتی که یوونتوس به من داد، قدردان آن ها هستند. آن ها نقشی حیاتی در تبدیل من به بازیکنی که اکنون هستم داشتند، تا ابد قدردان یوونتوس خواهم بود. هواداران، باشگاه و شهر تورین همیشه به گونه ای از من حمایت کردند که احساس می کردم در خانه ام هستم. امّا منچستر هم جایی است که دوران کودکی ام را آن جا سپری کرده ام، آن جا هم خانه ام است و منچستریونایتد هم در قلبم جایگاه ویژه ای دارد و تمام سعی ام این است که اینجا موفق شوم و باعث شوم که هواداران و باشگاه از وجود من احساس غرور کنند.  

گفتنی است، منچستریونایتد عصر امروز با تساوی 1-1 مقابل اورتون در لیگ برتر انگلیس در پایان هفته چهاردهم با 13 امتیاز اختلاف نسبت به چلسی در صدرجدول، در جایگاه ششم جدول قرار گرفت.
منبع: طرفداری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس