سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا گفت: اگر در مقابل آمریکا عقب‌نشینی کنیم و ملت ایران هم یکپارچه شعار درود بر آمریکا بدهند، آمریکا دست از شرارت‌ها و جنایت‌ها و چپاول ثروت ایران برنمی‌دارد، چون به آن نیازمند است.

به گزارش مشرق، محمدحسن قدیری ابیانه در مراسم بزرگداشت روز دانشجو که ظهر امروز در فرهنگسرای امام رضا(ع) شهرستان سرخس برگزار شد، گفت: امروز شاهد گسترش اسلام از شرق آسیا تا غرب آفریقا هستیم و تمام استراتژیست های جهان، ایران اسلامی را به‌عنوان رهبر طبیعی این گسترش و قطب اسلام معرفی می‌کنند.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا بابیان اینکه آمریکا در حال تبدیل‌شدن از ابرقدرت به یک قدرت است، افزود: رشد اقتصادی آمریکا، از 40 درصد به 20 درصد رسیده و طبق نظر کارشناسان اقتصاد این کشور رو به ورشکستگی حرکت می‌کند.

وی بدهی‌های آمریکا را 75 هزار میلیارد دلار عنوان کرد و گفت: با انتخاب ترامپ و سیاست‌های وی، بدهی دولت آمریکا به 27 هزار میلیارد دلار افزایش یافته است.

قدیری ابیانه با تأکید بر اینکه رسانه‌های غربی در حال برجسته‌سازی «پایان آمریکا» هستند، ادامه داد: آمریکایی‌ها از روی استیصال به ترامپ رأی دادند و رئیس‌جمهور جدید آمریکا باعث سقوط بی‌سابقه این کشور خواهد شد.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا به وجود 40 میلیون گرسنه و زیرخط فقر در آمریکا اشاره و عنوان کرد: امروز در قاهره بالای یک‌میلیون نفر در قبرستان‌ها زندگی می‌کنند، باوجودی که قاهره با آمریکا و اسرائیل رابطه تنگاتنگی داشت و نوکر آمریکا بود، بنابراین آمریکا اگر قرار بود کمکی به کشورهای دیگر کند، به مردم خودش کمک می‌کرد.

مدیر تأسیس انجمن بین‌المللی نخبگان مسلمان بابیان اینکه کشور ما در فرهنگ کار جزو ضعیف‌ترین و در فرهنگ مصرف، جزو مسرف‌ترین‌های جهان است، تصریح کرد: امروز اگر از تحریم‌ها ضربه می‌خوریم، به این دلیل است که اقتصاد ما پوک شده و متکی به کار و تلاش نیست.

وی ساعت کار مفید کارمندان در ایران را 22 دقیقه در روز عنوان کرد و افزود: با 22 دقیقه کار مفید در روز، افزایش تعطیلات، افزایش تعداد بازنشستگان و اسراف نمی‌توان به پیشرفت کشور کمک کرد.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا به نام‌گذاری سال‌ها از سوی مقام معظم رهبری از سال 1380 اشاره و خاطرنشان کرد: اگر مردم و مسئولان خود را مخاطب پیام‌های رهبر انقلاب بدانند و تصور درستی از اقتصاد مقاومتی داشته باشند، مشکلات کشور بدون اتکا به بیگانگان حل‌شدنی است.

قدیری ابیانه با تأکید بر اینکه برای حل مشکلات کشور نیازمند تغییر رفتار در تمامی عرصه‌ها هستیم، گفت: دولت تمامی مشکلات را در کاسه برجام گذاشت و در عمل هم نشان داد که به اقتصاد مقاومتی اعتقادی ندارد.

مدیر تأسیس انجمن بین‌المللی نخبگان مسلمان به هدف آمریکا از مذاکره با ایران اشاره کرد و افزود: آمریکا در حال سقوط است، به همین دلیل به دنبال چپاول و تصاحب ثروت ملت ما و اشغال منابع نفتی منطقه است.

وی پیشرفت همراه با آمریکا را «پیشرفت خیالی» دانست و بیان داشت: اگر در مقابل آمریکا عقب‌نشینی کنیم و ملت ایران هم یکپارچه شعار درود بر آمریکا بدهند، آمریکا دست از  شرارت‌ها و جنایت‌ها و چپاول ثروت ایران برنمی‌دارد، چون به آن نیازمند است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس