فرماندهان نظامی یمن از هلاکت ده ها تروریست در حملات و موشک باران مواضع مزدوران سعودی در تعز و مأرب خبر دادند، در همین حال گذرگاه الخضراء در نجران به جهنم مرگ برای مزدوران سعودی معروف شده است.

 به گزارش مشرق، «علی الحوثی»، یک فرمانده نظامی یمن از عملیات نظامی سنگین رزمندگان یمنی علیه شبه نظامیان تروریست در شرق استان مأرب خبر داد و گفت: 17 مزدور طرفدار منصور هادی در این منطقه به هلاکت رسیدند.

وی با اشاره به ادامه درگیری های شدید بین 2 طرف در شرق مأرب تاکید کرد: مزدوران سعودی متحمل تلفات سنگین جانی و تجهیزاتی شدند.

فرمانده یمنی همچنین از درگیری های مستمر در جنوب استان مأرب خبر داد و گفت: بیش از یکصد مزدور سعودی به دلیل قطع دستمزدشان از پادگان های وابسته به ائتلاف سعودی گریختند.

الحوثی ادامه داد: رزمندگان یمنی مواضع تروریست ها در جنوب مأرب را با شلیک گلوله های خمپاره و سلاح های مختلف هدف گرفته و ده ها نفر از آنها را کشته و زخمی کردند.

رژیم آل سعود صدها مزدور خود را به جهنم خضراء می فرستد

در همین حال  ستاد اطلاع رسانی جنگ یمن با تهیه گزارشی میدانی از گذرگاه الخضراء در استان نجران (جنوب عربستان)، صحنه هایی از مقاومت رزمندگان یمنی در برابر تلاش های مستمر دشمن سعودی برای پیشروی از این گذرگاه به سمت گذرگاه البقع که تحت سیطره کامل رزمندگان یمنی است به تصویر کشید.

در این گزارش با عنوان اینکه عربستان مزدوران خود را به جهنم مرگ در خضراء گسیل می کند آمده است: در تازه ترین تحول میدانی در این منطقه رزمندگان یمنی یک خودروی زرهی مزدورن سعودی  را منهدم و سرنشینان آن را کشته و زخمی کردند.

یکی از رزمندگان یمنی در این گزارش به تشریح عملیات های منحصر به فرد همرزمان خود در مقابله با متجاوزان سعودی و خسارات سنگین جانی و تجهیزاتی که به صفوف آنها وارد کردند پرداخت.

این در حالی است که هواپیمای سعودی بازاری در البقع را بمباران و با خاک یکسان کرد تا به هر شکلی مانع پیشروی نیروهای ارتش و کمیته های مردمی در این منطقه شود اما در پیاده کردن نقشه خود ناکام ماند.

از زمانی که دشمن سعودی در نوامبر گذشته این جبهه جنگ با رزمندگان یمنی را گشوده ضربات دردناک و بی وقفه ای را متحمل شده اما بدون عبرت گرفتن از گذشته همچنان واحدهایی از مزدوران خود را پی در پی به این منطقه اعزام می کند و آنها هر بار طعم شکست را چشیدند تا حماقت خود در سطوح نظامی و راهبردی را ثابت کرده باشند.

در همین حال هواپیماهای سعودی منطقه خلیفه در شهر برع استان الحدیده را سه مرتبه بمباران کرد.

هلاکت ده ها تروریست در موشک باران مواضع سعودی در تعز

«حسین الحوثی»، یک فرمانده یمنی اظهار داشت: نیروهای یمنی پایگاه های تروریست ها را در تعز با موشک های کاتیوشا هدف گرفته و بیش از چهل مزدور تروریست و نیروی ائتلاف دشمن سعودی را از پا درآوردند.

وی افزود: در این عملیات ویژه نیروهای یمنی شش خودروی زرهی مزدوران سعودی را منهدم و هشت خودرو دیگر را به همراه مقادیر زیادی سلاح، موشک و تجهیزات نظامی به تصرف خود درآوردند.

این فرمانده یمنی با پیش بینی وقوع درگیری های شدید با مزدوران سعودی طی ساعات آتی گفت: نیروهای یمنی بخش زیادی از استان را بازپس گرفته و به آزادسازی کامل آن نزدیک می شوند.

الحوثی با اشاره به مشارکت صدها نیروی ارتش، کمیته های مردمی و قبایل یمنی در نبرد آزادسازی تعز تاکید کرد: شمار شبه نظامیان تروریست در تعز نیز به بالغ بر سه هزار نفر می رسد که با این وجود متحمل تلفات سنگین و شکست های پی در پی شده اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۴
    0 0
    ان الباطل كان ذهوقا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس