کد خبر 661077
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳

یکی از عناصر گروه تروریستی داعش همسر خود را به جرم فراری دادن پسر 9 ساله شان به مناطق آزادشده، درون گودالی زندانی کرد و وی را از شدت گرسنگی و تشنگی کشت.

به گزارش مشرق، عدی الخدران یکی از فرماندهان بسیج مردمی عراق روز جمعه به شبکه السومریه گفت: "یکی از عناصر مسلح داعش در منطقه الفتحه در شرق صلاح الدین، همسرش را به جرم فراری دادن پسر 9 ساله شان به مناطق آزادشده به مدت چند روز بدون آب و غذا در گودالی زندانی کرد. این زن که نمی خواست پسرشان در عملیات انتحاری مورد استفاده قرار گیرد، بر اثر تشنگی و گرسنگی جان باخت."
 
الخدران تصریح کرد که این عنصر داعشی قصد داشت پسرش را به عملیات انتحاری بفرستد که همسرش، پیشدستی کرده و پسرش را نجات داد اما خود، قربانی افکار افراطی همسرش شد.
 
به گفته منابع امنیتی هنوز برخی گروه های وابسته به داعش در بعضی از مناطق استان صلاح الدین از جمله منطقه "الفتحه" حضور دارند. این منطقه پایگاه حمله گروه های داعشی به مناطق آزادشده است.
منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • پویا ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۲
    0 0
    البته وهابیون همشون همینطوری هستند یعنی از جان دیگران برای اعتلای عقاید باطل و احمقانه شان مایه میگذارند ، حالا این فرد میتونه فرزند معصوم و بیگناه یه وهابی ترسو باشه ...
  • اسب نر ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۲
    0 0
    نکته خنده دار اینجاست که هنوز استان صلاح الدین پاکسازی نشده .................. در حالی که دقیقا در مرکز عراق واقع است و از دو سال پیش به طور مکرر عنوان میشد این استان به طور کامل پاکسازی شده ؟؟ این درست مقل اینه که بگی ایتان یزد یا اصفهان که وسط ایران قرار داره داعش حضور دارد .............. این یعنی پس یه راه ارتباطی با مرز دارد که وسط عراق جولان میدهد _______________ اینا که وسط عراق داعش حضور داره چطور میخان استان مرزی با سوریه رو پاکسازی کنند ؟؟ مگه نگفته بودند این استان به طور کامل پاکسازی شده ........... پس کو .. ..... بخش شرقی الشرقاط و بخش هایی از الرمادی و الحویجه در کرکوک که هنوز دست داعشه ؟؟ میخاید بگید چون شهر اصلی رو از داعش گرفتیم کار داعش تموم شده ؟؟ یعنی آن مناطق مهم نیستند که به حال خود رها شدند ؟ و هر روز داعش آنها را سر میبرد ؟ عراق با 180 هزار نفر نیرو و قدرت آتشبار قوی هنوز از پس بعضی مناطق بر بیاد ؟؟
  • ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۲
    0 0
    نگویید افراطی چون مسلمان افراطی نمیشود بگویید افکار حیوانی و درنده خویی
  • وحید ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۲
    0 0
    لعنت خدا بر آن سگ ملعون داعشی
  • ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۲
    0 0
    حالا این عکسی که گذاشتی بعنی چی؟ خودتون رو مسخره کنید با این تصاویر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس