کد خبر 660542
تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۶

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: چون دولت نتوانست سرنوشت دلار را از صادرات نفت جدا کند، قیمت دلار به یک وضعیت بی‌ثباتی رسیده‌ است.

به گزارش مشرق، حسینعلی حاجی‌دلیگانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای‌اسلامی با اشاره به افزایش قیمت دلار و محقق نشدن وعده‌های اقتصادی دولت، اظهار کرد: چون دولت نتوانست سرنوشت دلار را از صادرات نفت جدا کند و به درآمدهای ارزی ناشی از صادارت غیرنفتی گره بزند، قیمت دلار به یک وضعیت بی‌ثباتی رسیده‌ است.
 
وی با بیان اینکه دولت تاکنون به صورت جدی دنبال تک نرخی کردن قیمت ارز نبوده‌ است،گفت: اگر دولت این کار را انجام می‌داد وضع تولید و به تبع آن وضعیت اقتصادی کشور شرایط بهتری پیدا می‌کرد و دست بسیاری از رانت‌خواران از جیب ملت ایران قطع می‌شد.
 
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه دولت باید به جای پرداختن به مسائل حاشیه‌ای به حل مشکلات اقتصادی مردم بپردازد، تصریح‌ کرد: به جای آنکه  توان قوه مجریه صرف رسیدگی به موضوع لغو سخنرانی یک نماینده مجلس بشود باید صرف رسیدگی به مشکلات و معضلاتی که دغدغه اصلی مردم است شود.
 
حاجی‌دلیگانی ادامه داد: اگر آقای رئیس‌جمهور و وزرای دولت مشکلات مردم را بشنوند و اراده‌ای برای حل این مشکلات داشته باشند، تصمیماتی متفاوت با تصمیمات کنونی اتخاذ می‌کنند.
 
نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس گفت: وعده‌های دولت در حوزه معیشتی و اقتصادی تاکنون محقق نشده‌ و دولت به جای تلاش برای عمل به وعده‌هایش مرتبا منتقدان را منکوب می‌کند.
 
عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به تمدید تحریم‌ها از سوی آمریکا علیه ایران، اظهار کرد: قیمتی که در برجام پرداخت کردیم در مقابل چیزی که دریافت قابل مقایسه نیست و این موضوع ناشی از تعامل بین رئیس مجلس و رئیس‌جمهور است که به ضرر ملت تمام شد. اقدام آمریکا در تمدید 10 ساله تحریم‌ها نتیجه عجله آقایان در پذیرش برجام است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    دولت میداندکه دوربعدنیست می خواهدزمین سوخته راتحویل نفربعدبدهد
  • على ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    آخه اين درست نيست كه همش مردم تحت فشار باشند ديگه خسته شديم حوصلمون سررفت خدايا به دادمون برس
  • على ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۹
    0 0
    آخه اين درست نيست كه همش مردم تحت فشار باشند ديگه خسته شديم حوصلمون سررفت خدايا به دادمون برس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس