تلویزیونی که نقش سخنگویی گروهک منافقین و عناصر فرقه ضاله بهائیت را دارد با انتشار گزارشی سراسر دروغ و جعل ، اتهاماتی را به دستگاه قضایی جمهوری اسلامی منتسب می کند.

به گزارش مشرق، تلویزیون ضد انقلاب در تی وی با سابقه و هدفی که از یکسو نقش سخنگویی گروهک تروریستی منافقین را دارد و از سویی دیگر تلاش دارد اهداف سرویس های جاسوسی ضد ایرانی غربی را البته به صورت غیر حرفه ای پیاده کند نقطه مشترک مهمی با برخی افراد و جریانات سیاسی داخل کشور نیز پیدا کرده که این نقطه همکاری از لابه لای برخی مصاحبه ها ی رمز الود در مقاطع خاص قابل مشاهده است.
 
20 اکتبر 2016 -29 مهر 95 ساعت 11 دقیقه بامداد
 
تلویزیونی که نقش سخنگویی گروهک منافقین و عناصر فرقه ضاله بهائیت را دارد با انتشار گزارشی سراسر دروغ و جعل ، اتهاماتی را به دستگاه قضایی جمهوری اسلامی منتسب می کند... این گزارش قرار است آغاز هجمه همه جانبه ی دیگری به ارکان نظام جمهوری اسلامی شود.

21 اکتبر 2016- 30مهر 95 ساعت 22:10 دقیقه

فائزه هاشمی در مصاحبه با همین تلویزیون حمایت خود را از انتشار این گزارش و روند دروغ پردازی علیه ارکان نظام جمهوری اسلامی اعلام می کند.

دشمنان نظام اسلامی برای تاثیرگذاری بر افکار عمومی ایران و هدایت آنها به سمت اهداف خود روزی نیست که تلاش جدیدی در عرصه های مختلف انجام ندهند، از "در تی وی" هم می توان به یکی از آخرین تلاش ها و دست و پا زدن دشمنان برای انحراف افکار عمومی ایرانیان یاد کرد، خاستگاه فکری این شبکه تلویزیونی اینترنتی فرقه ضاله بهاییت است.

تلویزیونی در پوشش حمایت از مسائل حقوق بشری

تلویزیون اینترنتی "در تی وی" ، یکی از هزاران تلاش معاندین انقلاب اسلامی است که در قالب و پوشش حمایت از حقوق بشر در تلاش است تا با برنامه سازی های خود مردم ایران به مسئولین و انقلابیون بدبین کند.

اعلام فراخوان‌ برای آشوب های خیابانی با سلاح سرد و گرم،  بخشی از اقدامات میدانی مجموعه تحت عنوان در تی وی به مدیریت مصطفی آزمایش بوده است و در کنار آن تلاش برای جلب آرا و نظرات دیپلمات های اروپایی و کرسی داران موثر در سازمان ملل با هدف تصویب تحریم های بیشتر اقتصادی و سیاسی علیه ملت ایران و با بهانه های واهی به نام نقض حقوق بشر نیز پررنگ بوده است. این مجموعه از حمایت رسانه ای سلطنت طلبان و گروهک تروریستی منافقین هم برخوردار است.

5 هدف اصلی "در تی وی"

از "تخریب ارکان اصلی نظام"، "ایجاد بدبینی"، "سلب اعتماد عمومی" در داخل کشور، "تحریک مردم علیه نظام اسلامی" و "سوء استفاده از پوشش حقوق بشر" می توان به عنوان اهداف اصلی این شبکه البته غیر حرفه ای و تازه تاسیس یاد کرد.

مدیر در تی وی را بشناسید

مدیریت اجرایی این بخش از پروژه تخریب  با شخصی است به نام مصطفی آزمایش ساکن فرانسه که از حامیان فتنه 88 است.

آزمایش مدتی به همکاری رسمی با گروهک منافقین نیز پرداخته و به عنوان سخنگوی فرقه رجوی فعالیت می کرد.

مصطفی آزمایش بهمراه طیفی از همراهانش از همان ایام فتنه 88 در کنار کمک‌های بی‌دریغ و آشکار مالی به برخی جریان‌های سیاسی ،‌ پروژه ایجاد و تقویت جریانات ضد انقلاب در داخل کشور را با همکاری مشترک اداره «دموکراسی، حقوق بشر و کار» یکی از مهم ترین ادارات وزارت امور خارجه امریکا و سرویس اطلاعاتی فرانسه D.S.T پیش می برد.

تخریب دستگاه قضا با اعلام رمز عملیات و  مصاحبه فائزه هاشمی

حال تلویزیون ضد انقلاب در تی وی با این سابقه و هدف که از یکسو نقش سخنگویی گروهک تروریستی منافقین را دارد و از سویی دیگر تلاش دارد اهداف سرویس های جاسوسی ضد ایرانی غربی را البته به صورت دست و پا زدن رسانه ای پیاده کند نقطه مشترک مهمی با برخی افراد و جریانات سیاسی داخل کشور نیز پیدا کرده که این نقطه همکاری از لابه لای برخی مصاحبه ها ی رمز الود در مقاطع خاص قابل مشاهده است.

آخرین و مهمترین دستور العمل سرویس جاسوسی به عناصر منافقین در این تلویزیون پروژه تخریب دستگاه قضایی کشور است که بررسی ها نشان می دهد در این مورد همکاری پررنگی و قابل تاملی از سوی برخی جریانات سیاسی به بن بست رسیده و منحله داخل کشور با این شبکه صورت می گیرد.

عملیات با یک خبرسازی جعلی مشابه صد ها عنوان اقدامات کور منافقین در طول سالهای انقلاب اسلامی اینبارعلیه قوه قضائیه شروع می شود و با مصاحبه فوری و دستپاچه فائزه هاشمی همنشین این روزهای عناصر فرقه بهائیان در تایید این خبرسازی وارد فاز دیگری می شود.

مصاحبه فائزه هاشمی با در تی وی با این پیشینه و کارکرد روشن که به نظر می رسد برای رسمیت دادن به این عملیات در داخل و خارج کشور بوده است نشان می دهد عده ای پروژه تخریب قوه قضائیه را از درون و عده ای از خارج از مرزها اداره می کنند.  نقطه تلاقی این دوگروه، هدفگذاری تضعیف نظام جمهوری اسلامی و تهاجم علیه ولایت فقیه است؛ چرا که "عدالت" از ارکان این نظام و نماد مشروعیت آن به شمار می رود . دشمن تصور می کند با تخریب تصویر «عدالت قضایی» در اذهان خواهد توانست مرزهای جنگ نرم علیه جمهوری اسلامی را بپیماید.

طراحان سناریوی تخریب دستگاه قضا،‌ می کوشند از این طریق بر کارکرد نظارتی قوه قضائیه تأثیر بگذارند و به سوء استفاده جریانات مالی، سیاسی و اخلاقی در حاشیه های به ظاهر امن ادامه دهند، حال آن که هر چه شعاع تخریب ها گسترده تر شود، قاطعیت نظام قضایی در برخورد با مفاسد اقتصادی و اداری طبق قانون افزایش می یابد.

هماهنگی ضد انقلاب در سوژه های تخریبی

نکته قابل توجه و همچنین قابل تامل در هماهنگی پرداختن به سوژه های تخریبی و نشر اکاذیب در این تلویزیون به ظاهر حقوق بشری با حلقه جدیدی از جریان رسانه های بیگانه و حامی فتنه است، اتهامات بدون سندی که به طور مشترک میان برنامه صفحه آخر صدای امریکا و چند کانال تلگرامی برای تشویش اذهان و سلب اعتماد عمومی داخل ایران دست به دست می شود.


اعلام رمز عملیات و مصاحبه فائزه هاشمی و در تی وی

نشست مشترک رضا پهلوی و مصطفی آزمایش تحت عناوین به اصطلاح حقوق بشری


ردپای بهاییان در "در تی وی" و انتخاب مصاحبه شوندگان از داخل ایران

با وجود اینکه سردمداران "در تی وی" ادعای مسلمانی دارند اما اسناد غیرقابل انکاری از همکاری این شبکه با بهائیان شاخه مرتبط با حیفا به دست آمده است.

یسی

نشست مشترک مصطفی آزمایش با خانم دیان علائی، نماینده جامعه بهایی حیفای اسرائیل

فائزه پای ثابت "در تی وی" و اعلام رمز عملیات علیه ارکان نظام اسلامی

به عنوان مثال فائزه هاشمی که پس از اجرای حکم قضایی اش ارتباطاتش با طیف بهائیان فعال در موارد ضد امنیتی را با حمایت و حضور در محافل خصوصی آن ها آشکار ساخته از میهمانان پای ثابت این شبکه تلویزیونی معاند شده است.

خانم فائزه هاشمی به بهانه های مختلف و با علم به سوابق این مجموعه مرتبط با سرویس های جاسوسی غربی بهمراه طیفی از فعالان فتنه 88 و محکومان امنیتی از جمله مهدی خزعلی ، محمد نوریزاد، محمد ملکی ، ابوالفضل قدیانی، هاشم خواستار، محمد سیف زاده، نسرین ستوده از چهره های ثابت در تهیه خوراک رسانه ای این تلویزیون معاند هستند.

یسی 
فائزه هاشمی با فریبا کمال آبادی، عضو ارشد بهائیت مرتبط با حیفای اسرائیل

در بخشی از تصویر منتشر شده از این دیدار، عکسی بر روی دیوار از عباس افندی فرزند ارشد بهاءالله (بنیانگذار فرقه ضاله بهائیت) دیده می‌شود.

همنشین های فائزه هاشمی چه کسانی هستند؟/همنشینی های فائزه با عناصر فرقه ضاله به فضای رسانه ای هم کشیده شد

فریبا کمال‌آبادی از سرکردگان فرقه ضاله موسوم به بهایی‌های ایران متولد ۲۲ شهریور ۱۳۴۱ در تهران است،سازمان کار این فرقه انگلیسی ساخته در سرزمین های اشغالی بنا شده است .

جاسوسی بهاییان برای اسرائیل موضوع جدیدی نیست. موقعیت «بیت‌العدل» یعنی تشکیلات راهبری بهاییان دنیا در حیفا در واقع ماهیت واقعی فرقه بهائیت را نشان داده است. در نهایت نه‌تنها در ایران بلکه تشکیلات بهائیت در سراسر دنیا به عنوان تشکیلاتی در اختیار رژیم صهیونیستی شناخته می‌شود. در ایران نیز بارها جداشدگان از فرقه بهائیت درباره جاسوسی بهاییان برای رژیم صهیونیستی اظهارنظر کرده‌اند. جمع‌آوری اطلاعات در حوزه‌های مختلف و انتقال این اطلاعات به بیت‌العدل در حیفا یک تکلیف برای سرکرده های بهاییان در ایران است و از آن سو انتقال این اطلاعات به رژیم صهیونیستی از طریق بیت‌العدل نیز رویه ثابت در تعامل بهاییان با رژیم صهیونیستی است.

فریبا کمال‌آبادی که  فائزه هاشمی به دیدارش رفته در سال ۱۳۶۱ با «روح‌الله طایفی نصرآبادی» ازدواج کرد. وی از مدافعان سرسخت هم‌جنس‌گرایی است و سال ۹۰ در مجمعی در شیراز، طی سخنانی تمام قد از هم‌جنس‌بازان دفاع کرده است!
 

یسی

جلسه مشترک وحید بهشتی ( سخنگوی انجمن) بهمراه دیان علائی، نماینده جامعه بهایی حیفای اسرائیل با احمد شهید برای بررسی تحریم های بیشتر به ملت ایران و فشار سیاسی به جمهوری اسلامی

فائزه هاشمی اخیرا با شرکت در برنامه تلویزیونی در تی وی تلویحا از پخش شایعات هدفمند در پی تخریب قوه قضائیه که نقشی اثر گذار در کنترل بی قانونی های فتنه 88 را داشته حمایت می کند.

در ابتدای این برنامه هدفمند اتهامات تماما دروغ اقتصادی به قوه قضائیه زده می شود در حالی که علی طیب نیا وزیر اقتصاد شایعه برخی سایت های خارجی   در این مورد را مردود دانسته و اعلام کرده قطعا و کاملا ناصحیح است. اتهاماتی که بجای تردید در آن قبل از اثبات و ارائه اسناد ، از سوی فائزه هاشمی به بهانه سوال از مسئولان نظام تلویحا مورد تشکر و حمایت قرار می گیرد. فائزه هاشمی در گفت‌وگو با «دُر تی وی» می گوید: افشای این حجم فساد مدیران نظام باعث تأسف، ولی «در جهت شفاف‌سازی، امیدوار کننده است.»

اکنون بیش از پیش به نظر می رسد نقطه اشتراک فائزه هاشمی با جریان معاندی چون در تی وی ارتباطات مشترک و دوستی با جریان فرقه انگلیسی ساخته بهائیت است.

چندی پیش مصطفی آزمایش به عنوان مدیر مسئول انجمن جهانی پاسداشت حقوق بشر در ایران با شرکت در کنفرانسی در پارلمان اروپا با سیاه نمایی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران سعی می کند نقش بدخیم ترین جریان ضد انقلاب در خارج از کشور را ایفا کند اما فائزه هاشمی با تهیه خوراک رسانه ای چنین مجموعه سیاهی چه اهدافی را دنبال می کند؟

مرور اقدامات کور سرویس های جاسوسی غربی با عروسک هایی همچون عناصر فرقه ضاله بهائیت و منافقین در طول حیات مبارک انقلاب اسلامی، علیه نظام اسلامی و سربلند بیرون آمدن انقلاب از همه آنها  آیینه تمام نمایی است برای همه جریانات سیاسی کشور و به ویژه فعالان رسانه ای که باید مراقب باشند در داخل بازی تماما دروغ این باند انگلیسی، صهیونیستی و فرقه ای ضد ایرانی قرار نگیرند.
 
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس