کد خبر 658674
تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران گفت که 20 اکیپ نیروی کمکی از استان های تهران ، البرز ، قزوین و گلستان به این منطقه اعزام شده است .

به گزارش مشرق، کیوان فرحزاد گفت: نیروهای کمکی اعزامی هم اکنون وارد منطقه شده اند و در شهرستان های مختلف مشغول انجام وظیفه هستند .

وی قطعی برق را مهم ترین مشکل ناشی از برف شدید 48 ساعت گذشته در منطقه برشمرد و گفت که بیشترین خاموشی در شهرستان های چالوس ، نوشهر ، عباس آباد و نور رخ داده است .

فرحزاد افزود : در شهرستان های کلاردشت ، محمود آباد ، تنکابن و رامسر هم خاموشی وجود داشت ولی زیاد نبود.

بر اساس آمارهای رسمی ، شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران بیش از 500 هزار مشترک دارد .

فرحزاد گفت : از روز گذشته تاکنون نیروهای عملیاتی اتفاقات شبکه چندین بار برق این شهرستان را وصل کردند ، اما به علت بارش سنگین برق و حجم زیاد آن و شکستگی مداوم شاخه های درخت ، قطع شبکه در بعضی از مناطق طی دیروز تا امروز چندین بار رخ داده است .

وی افزود : با توجه به همکاری دیگر نهادها از جمله سپاه و بسیج و منابع طبیعی ، به علت این که راههای دسترسی به بعضی از نقاط شبکه برق وجود ندارد ، رفع مشکل قطعی برق با کندی در حال انجام است .

بر اساس گزارش هواشناسی و مدیریت بحران ، ارتفاع برق در بعضی از مناطق شهری غرب مازندران 50 سانتی متر و در نقاط کوهستانی بیرون شهر هم تا یک متر و نیم رسیده است .

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران وصل شدن کامل برق این منطقه را وابسته به شرایط آب و هوایی دانست و گفت که هنوز در بعضی مناطق بارش برف ادامه دارد .

وی افزود : چنانچه بارش برف قطع شود ، فعالیت نیروهای امداد و پشتیبانی سرعت بیشتری خواهد گرفت .
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس