کد خبر 657901
تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹

موضوعاتی چون فیش‌های نجومی، مسکن مهر، رکود اقتصادی، اشتغال جوانان، آلودگی هوای کلانشهرها، پیگیری وعده های برجام و ... از جمله مسائلی هستند که به نظر می‌رسد بیشتر از لغو یک سخنرانی که دوباره می‌توان آنرا انجام داد اولویت داشته باشد.

گروه سیاست مشرق - ماموریت سریع و فوری رئیس جمهور به دو وزیر کابینه دولت برای پیگیری ماجرای لغو یک سخنرانی در مشهد با آب و تاب فراوان توسط برخی از روزنامه‌های جریان اصلاحات پوشش داده شده است اما موضوعی که در این حیث قابل توجه است استاندارد دوگانه‌ای است که این روزها توسط برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی با هشتک «#مایه شرمساری است»، مورد انتقاد قرار گرفته است.
 
این درحالی است که در سایر امور که مستقیما به نیاز مردم جامعه مربوط می‌شود اینچنین به صورت فوری و ویژه به وزراء کابینه ماموریت داده نمی‌شود که به سرعت به مشکلات رسیدگی شود.
 
موضوعاتی چون فیش‌های نجومی، مسکن مهر، رکود اقتصادی، اشتغال جوانان، آلودگی هوای کلانشهرها، پیگیری وعده های برجام و ... از جمله مسائلی هستند که به نظر می‌رسد بیشتر از لغو یک سخنرانی که دوباره می‌توان آنرا انجام داد اولویت داشته باشد. البته این موضوع به دستکاری اولویت‌ها و نیازهای جامعه شباهت دارد تا رسیدگی به یک مشکل و بیشتر وجه تبلیغاتی آن پررنگ تر می‌نماید تا وجه عملیاتی آن.
 
عکس/ ماموریت اولویت‌دار رئیس‌جمهور به دو وزیر 
عکس/ ماموریت اولویت‌دار رئیس‌جمهور به دو وزیر 
 
عکس/ ماموریت اولویت‌دار رئیس‌جمهور به دو وزیر 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 17
  • ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    چند سال است كه در همين مشهد و به دليل شيرين كاري همين دولت . شركت پديده و موسسه ميزان ورشكست شده اند و ميليونها ايراني ساكن همين استان و ساير استانهاي ايران به خاك سياه نشسته اند و زندگي شان برباد رفته است يكي از همين دولتمردان چيزي در حمايت از آنان نگفت و مطلبي ننوشت بخصوص رئيس جمهور و رئيس قوه قضائيه ولي همين كه يك سخنراني بي ارزش آقاي مطهري به دليل امنيتي لغو شد همه اينان به صدا درآمدند و در روزي نامه هايشان هم غوغا به پا شد
  • ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    دولت اگر راست میگه در مورد همین پدیده که مردم مشهد رو گرفتار کرده یه ماموریت به وزراش می داد که حلش کنن
  • ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    چیز عجیبی نیست دولتی بی عرضه مسئولینی بی ... وعده های فراوان روی زمین مانده و انتخاباتی که به زودی برگزار خواهد شد در چنین شرایطی چه چیزی بهتر تز اینکه از ....هایی همچون مطهری برای رسیدن به اهداف..و ...شون ...ی جانانه ای بگیرند
  • بهروز ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    امان از افراطی گری ...
  • ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    کاش لاقل غیرت دینی داشتند و وقتی گفت: امام رضا هم اگر بود پای کنسرت می نشست، احساس شرمساری می کردند...
  • ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    این همه قیل و قال فقط برای سرپوش گذاشتن بر بی تدبیری ها و کارهای روی زمین مانده ست.هر از گاهی جناب مطهری رو جلو می اندازند تا پرت و پلایی بگوید و بعد کل دولت و روزنامه های طرفدارشان افاضات ایشان را پیراهن عثمان میکنند و در کشور چنان بلوایی راه می اندازند که انگار امنیت کشور در خطر است. بیچاره ما که گرفتار شما شده ایم.خدا به داد دل مقام معظم رهبری برسد.چه خون دل ها که نمیخورند از دست اینها
  • ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    اصولگرایان کلاه خود را بردارند و پرت کنند توی صورت.... الان خواسته مردم لغو کنسرت و لغو سخنرانی مطهریه یا بیکاری و رکود و مسکن؟ روزنامه های زنجیره ای شرم کنند. واقعاً با این جوسازی ها دنبال چی هستند؟
  • کرمانشاهی ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
    0 0
    مشرق جان نظر منو منتشر نکردی اشکال نداره حتما اشتباه بوده خب

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس