دولتی که بعد از گذشت سه سال نتوانسته است زیرساخت‌های داخلی برای رفاه زائران در راهپیمایی اربعین را فراهم کند، باید برای فرار از پاسخگویی، لغو سخنرانی مطهری را تبدیل به بحران کند.

سرویس سیاست مشرق - از ظهر روز اربعین، مردم عزادار و بعضاً جاماندگان از اربعین، با یک هجمه خبری روبرو می‌شوند، لغو سخنرانی علی مطهری در مشهد، موج رسانه‌ای جریان اصلاحات و ضدانقلاب به نحوی است که انگار خدایی نکرده لغو سخنرانی مطهری یعنی تجاوز به قانون و حق مردم، دقیقاً مثل اعتراضات غیرقانونی سال 88 که بازهم اصلاح‌طلب و ضدانقلاب و همین علی آقای مطهری طلبکار بودند.

بلافاصله نامه تهمت گونه علی مطهری درباره نقش نماینده ولی‌فقیه در مشهد به رئیس‌جمهور منتشر می‌شود، مطهری که خلاف‌گویی‌اش مصادیق عینی دارد، بازهم دهان را بازکرده و با ادبیات عوام‌پسند، لغو سخنرانی‌اش را رفتار داعش گونه دانسته و می‌نویسد: با اهداء سلام و تحیت، همان‌طور که مستحضر هستید برنامه سخنرانی این‌جانب در مشهد در روز اربعین تحت عنوان "تحلیل واقعه کربلا" به دستور دادستان مشهد و به قول خودش بر اساس نامه‌ای که به او رسیده است لغو شد. امیدوارم این نامه از آقای علم الهدی امام جمعه مشهد نباشد. ارتباط این موضوع با دادستان و احیاناً امام جمعه برای من روشن نیست. آن که در این موارد مسئولیت دارد استاندار و شورای تأمین است که ظاهراً مسلوب الاختیارند. لطفاً برای ما روشن فرمایید که حاکم در استان خراسان رضوی استاندار است یا دادستان و امام جمعه؟

پشت پرده لغو سخنرانی مطهری در مشهد چه بوده است؟مطهری همچنین در ادامه نامه‌اش به روحانی می‌نویسد: آیا اینها با خود اندیشیده‌اند که این قانون شکنی چه تاثیری بر جوانانی که از راه دور برای شرکت در این جلسه آمده بودند خواهد داشت؟ تردید دارم که این قبیل اقدامات داعش‌گونه عالما عامداً علیه انقلاب اسلامی انجام می‌شود یا از روی سهو و نادانی؟[1]

بلافاصله رحمانی فضلی که در بحران خط مرزی اربعین یکی از مسئولانی است که باید جوابگوی مردم و ناکارآمدی دولتی‌ها باشد، وارد گود می‌شود.

دولت برای فرار از پاسخ‌گویی به «بحران اربعین» نیاز به دروغ‌گویی علی مطهری داردرحمانی فضلی با ابراز تأسف از لغو سخنرانی آقای علی مطهری در مشهد که قرار بود به مناسبت اربعین برگزار شود گفت: این برنامه تمامی مجوزهای لازم قانونی را از مراجع ذیصلاح دریافت کرده بود و معلوم نیست به چه دلیل در آخرین لحظات لغو گردید.
رئیس شورای امنیت کشور افزود: به معاون سیاسی دستور داده‌ام بلافاصله با تشکیل تیم تحقیقاتی این موضوع را بررسی کند و گزارش آن را ارائه دهد و در صورت تخلف و اهمال مدیران اجرایی با آنها برخورد قاطع شود و چنانچه اقدامات خارج از اختیارات دولت و وزارت کشور می‌باشد در قالب گزارشی به استحضار مقامات ذیصلاح برسد.[2]

با توجه به بحران‌هایی که دولت اخیراً درگیر آن‌ها شده است و بی‌تدبیری‌های تدبیری‌ها در دوران پسا برجام، بحران بی مسؤولیتی در پیاده روی اربعین و ... غائله مطهری در محورهای زیر قابل‌تحلیل است.

1- در این موج رسانه‌ای تنها کسی که نباید توجهی به گفته‌ها و ادعاهایش داشت، شخص مطهری است که اظهارات خلاف واقعش مصادیقی دارد که به ذکر یکی از آن‌ها اشاره می‌شود.

خردادماه سال 94، همایشی با عنوان «دولت، ملت، همدلی و همزبانی» که قرار بود با سخنرانی علی مطهری و چند تن دیگر در تالار شهیدان نژاد فلاح شهر کرج برگزار شود، به دلیل رزرو قبلی تالار جهت اجرای یک برنامه فرهنگی، لغو گردید و از طرف مسئولین شهری، از متولیان برگزاری آن همایش خواسته شد زمان آن را تغییر دهند یا محل دیگری را برای این مراسم انتخاب کنند.

به دلیل عدم موافقت برگزارکنندگان این مراسم با تغییر محل و اطلاع‌رسانی نامناسب به میهمانان از جمله علی مطهری، وی طی یک نامه سرگشاده به رئیس‌جمهور، نسبت به مسئولین استانی و در رأس آن‌ها نماینده ولی‌فقیه در استان البرز، اقدام به اعتراض و اتهام نمود و دلیل لغو این همایش را سخنرانی خویش و اعتراض امام‌جمعه کرج و بعضی افراد دیگر به این سخنرانی دانست. نامه علی مطهری مطابق معمول مورد بهره‌برداری و فضاسازی رسانه‌های مخالف نظام قرار گرفت.

مطهری در نامه 10 خرداد خود خطاب به روحانی می‌نویسد: با اهداء سلام و آرزوی توفیق الهی بیشتر برای جناب‌عالی و همکاران، به استحضار می‌رساند همایش «دولت، ملت، همدلی و همزبانی» در کرج که از دو ماه پیش توسط «کانون همبستگی دانشجویان و دانش‌آموختگان» برای روز پنجشنبه 7/3/94 تدارک دیده‌شده بود و از این‌جانب و آقایان توکلی، موسوی لاری، حبیبی و اصغرزاده دعوت به عمل آمده بود و لااقل این بنده به سختی و با اصرار کانون مذکور پذیرفتم، به علت مخالفت و تهدید امام جمعه کرج و یک نهاد نظامی و یکی از نمایندگان کرج و به دنبال آن سستی و بی‌مسئولیتی و عقب‌نشینی استاندار البرز و فرماندار کرج لغو شد. گفته بودند «اگر این همایش برگزار شود بدتر از شیراز می‌کنیم و قلم پایشان را می‌شکنیم» و متأسفانه استاندار و فرماندار هم به جای آنکه بگویند ما طبق قانون با شما برخورد می‌کنیم تسلیم قانون‌شکنان شدند.

اداره درست کشور منوط به این است که مقامات و نهادهای مختلف در کار یکدیگر دخالت نکنند. امام جمعه یا نهاد نظامی یا نماینده مجلس و مانند اینها نباید در این گونه امور و به طور کلی در امور اجرایی دخالت کنند و الاّ هرج و مرج و حکومت ملوک‌الطوایفی پدید می‌آید. حادثه شیراز نیز ناشی از همین معضل و سستی مسئولان اجرایی استان بود.[3]

مطهری در این نامه، لغو سخنرانی را به صراحت و بدون هیچ دلیلی به امام جمعه و یک نهاد نظامی و یک از نمایندگان کرج نسبت داده است.

دو ماه بعد از تهمت و دروغ علی مطهری، وی نامه دیگری به امام جمعه کرج می‌نویسد و عذرخواهی می‌کند.

جناب حجت‌الاسلام آقای حسینی دامت برکاته

امام جمعه محترم کرج

با اهداء سلام و آرزوی توفیق بیشتر برای جناب‌عالی، در نامه سرگشاده این‌جانب به رئیس‌جمهور در اوایل خرداد 94 در خصوص لغو همایش «دولت، ملت، همزبانی و همدلی» مخالفت و تهدید جناب‌عالی را یکی از علل این امر برشمرده بودم و البته این ادعا را بر اساس خبرهای متعددی که به حد تواتر رسیده بود مطرح کردم. لکن بعداً خود جناب‌عالی فرمودید که من هیچ دخالتی در این قضیه نداشتم. این امر و برخی قرائن دیگر نشان داد که قضاوت اولیه من صواب نبوده است. لذا از این بابت از جنابعالی پوزش می‌طلبم.[4]

با تقدیم احترام، علی مطهری - 94/5/5

بنابراین تنها کسی که نمی‌شود به حرف‌هایش توجهی کرد، علی مطهری است، امثال این افراد را باید به حال خودشان رها کرد و نباید جدی گرفته شوند و باید اعتراف کنیم که مطهری به‌راحتی دروغ و تهمت را چاشنی ادبیاتش می‌کند.

2- ورود فوری دولت به لغو سخنرانی مطهری، قطعاً به نفع دولت است، بعد از ضربه سخت دولت از انتخابات ترامپ در آمریکا به دلیل تحلیل‌ها غلط امثال وزارت خارجه‌ای و دیگر مشاوران به روحانی، روحانی و ظریف باید به دنبال این راه‌حل باشند که اگر ترامپ در اظهاراتش ثابت قدم باشد و برجام را پاره یا متوقف کند، چه جوابی به مردم باید بدهند؟

اگر جنگ‌طلبان جدید کاخ سفید خدایی نکرده شیپور جنگ بنوازند، روحانی چگونه به مردم بقبولاند که برجام سایه جنگ را از کشور دور کرده است؟

بنابراین سرگرم کردن مردم به موج‌های این‌چنینی (لغو سخنرانی) تا انتخابات ریاست جمهوری بسیار است و دولت هم نیازمند به چنین موج‌های خبری است.

3- وزیر کشور باید هم بدو بدو وارد گود شود و نامه بدهد برای کمیته حقیقت‌یاب، آخر باید به‌گونه‌ای از بی‌تدبیری و دست روی دست گذاشتن دولتی‌ها در جریان راه‌پیمایی اربعین فرار کنند، وقتی از مردمی که برای راه‌پیمایی اربعین در مرز مهران سرگردان بودند سؤال می‌شود امکانات چگونه بود، می‌گویند نه آبی بود و نه مکانی، هیچ‌کس به فکر مردم نبود در مهران.

دولتی که بعد از گذشت سه سال از روی کار آمدنش هنوز نتوانسته است زیرساخت‌های داخلی برای رفاه زائران حسینی در راهپیمایی اربعین را فراهم کند، باید برای فرار از پاسخگویی به سؤالات مردم، مسئله غیر مهمی همچون لغو سخنرانی مطهری را تبدیل به بحران کند.

4- اگرچه وزیر کشور باید در قائله علی مطهری نقش ایفا کند، اما اجازه بدهید به اظهارنظر نماینده تهران توجه کنیم:

محمود صادقی، عضو فراکسیون امید مجلس هم با انتشار دو مطلب جداگانه در صفحه توییتر خود نوشت: "سخنرانی علی مطهری در مشهد لغو شد. وزارت کشور چکاره است در مشهد؟! وزیر کشور باید به مجلس پاسخگو باشد.

دولت برای فرار از پاسخ‌گویی به «بحران اربعین» نیاز به دروغ‌گویی علی مطهری دارد 

با توجه به تعلل استانداری خراسان در لغو سخنرانی نایب رئیس مجلس و انفعال وزارت کشور در موارد مشابه، استیضاح وزیر کشور مناسب‌ترین واکنش مجلس است."

دولت برای فرار از پاسخ‌گویی به «بحران اربعین» نیاز به دروغ‌گویی علی مطهری دارد 

حال برگردیم به روز سؤال نمایندگان از رحمانی فضلی برای پدیده شاندیز، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی از پاسخ‌های وزیر کشور در مورد وضعیت پدیده شاندیز قانع نشدند.

پس از توضیحات وزیر کشور و مصطفی کواکبیان به عنوان نماینده سوال کننده با توجه به اینکه این نماینده چند بار اعلام کرد که قانع نشده اما یک فرصت یک ماهه می دهد تا این موضوع برطرف شود و اگر حل نشد استیضاح را به جریان می اندازند، علی مطهری که ریاست جلسه را بر عهده داشت گفت: اگر قانع شده اید باید بگویید و اگر قانع نشده اید باید رای گیری شود.

دولت برای فرار از پاسخ‌گویی به «بحران اربعین» نیاز به دروغ‌گویی علی مطهری داردبر همین اساس کواکبیان خطاب به مطهری گفت: شما صاحب اختیار هستید اما بنده می گویم که از صحبت های وزیر قانع نشده ام.

بنابراین سوال به رای گذاشته شد و با 114 رای موافق، 63 رای مخالف و 2 رای ممتنع از 203 نماینده حاضر نمایندگان از پاسخ های وزیر قانع نشدند و مجلس کارت زرد خود را این بار به وزیر کشور داد.[5]

به نظر می‌رسد رحمانی فضلی خود یکی از قربانیان این سناریوی طراحی‌شده است و قرار است برای استیضاح و حذف رحمانی فضلی، دلایل خوبی وجود داشته باشد. درواقع رحمانی فضلی به دست خود، راه را برای حذف موانع استیضاح و برکناری‌اش، هموار می‌کند.

5- تمام مسئولان دولتی می‌گویند که هیچ مشکلی برای برگزاری مراسم سخنرانی نبوده است ولی دادستان مانع از برگزاری شده است، حال باید این سؤال را داشت که آیا مسئولان استانی، نظر دادستانی مشهد را هم جویا شده‌اند یا خیر، به هر جهت اگر لغو سخنرانی توسط دادستانی انجام‌گرفته است، باید دید چه دلیل پشت سر آن بوده است و این باید شفاف‌سازی شود و این سؤال نیز پاسخ داده شود که آیا نظر دادستانی هم برای برگزاری این سخنرانی اخذشده است یا خیر؟

6- مطهری چندی قبل در حرفی خام و بی مبنا درباره امام رضا علیه‌السلام که می‌شود از آن اهانت به مقام معصوم برداشت شود، اظهاراتی بر دهان جاری که بعد از واکنش مردمی اعلام کرد که " شاید بهتر بود که من این حرف را نمی‌گفتم "[6].

حال سؤال این است، اگر خدایی نکرده بعضی از مردم مشهد به دلیل این اظهارنظر بی‌ربط مطهری وارد مراسم سخنرانی می‌شدند و زدوخوردی اتفاق می‌افتاد یا به هر دلیل این مراسم به هم می‌خورد، چه اتفاقی می‌افتاد؟ آیا شورای تأمین استان نمی‌فهمد که نباید در چنین شرایطی و با توجه به حساسیت‌ها، حداقل در چنین زمانی از برگزاری سخنرانی جلوگیری کند تا فضا قدری آرام‌تر شود؟

آیا نمی‌شود این سؤال را مطرح کرد که در دعوت و برگزاری سخنرانی مطهری شیطنت ظریفی نهفته بوده است؟

7- سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور افزود: موضوع به فرمانداری مشهد و دفتر سیاسی استانداری منعکس و تدابیر لازم در این خصوص اتخاذ می‌گردد، روز گذشته دادستانی مشهد طی مکاتبه‌ای بدون اشاره به محتوای برنامه و سخنران آن، اجرای هرگونه جلسه‌ای در تالار رازی مشهد را از ساعت ٩ تا ١٢ امروز ممنوع اعلام می‌دارد؛ سخنگوی وزارت کشور ادامه داد: پس از مواجهه با این تصمیم دادستان، با هماهنگی استانداری خراسان رضوی محل دیگری به‌عنوان محل برگزاری سخنرانی پیش‌بینی می‌شود که مجدداً محل جدید هم با دستور دادستانی پلمب می‌گردد.[7]

آیا شائبه این مسئله نمی‌رود که وزارت کشور در حال مدیریت برگزاری مراسم سخنرانی مطهری بوده و به‌گونه‌ای همه موارد با تهران هماهنگ می‌شده است؟

8- دفتر امام جمعه مشهد و نماینده ولی‌فقیه در مشهد، بعد از نامه مطهری خطاب به روحانی درباره دست داشتن آیت‌الله علم الهدی در لغو سخنرانی، بیانیه‌ای را خطاب به وی صادر کرد و نوشت: بدین‌وسیله اعلام می‌دارد آیت‌الله علم الهدی اصلاً به چنین سخنرانی و مراسمی توجهی نداشته است و این حق را دارد که علیه شخص مفتری اقدام قضایی کند و در صورت عدم جبران تشویش اذهان عمومی توسط این شخص، اقدام خواهد شد.[8]

این نامه نشان می‌دهد مطهری بازهم خلاف‌گویی و سیره تهمت‌زنی‌اش را تکرار کرده و شاید هم مطهری بر اساس دستور و تجویز اتاق فکر اصلاح‌طلبان و حامیان دولت این‌چنین ادبیاتی را به‌کاربرده است تا به‌نوعی موج رسانه‌ای را به خود جلب کند و بتواند دولت را از بحران ایجادشده رها سازد.

به هر جهت از هر طرف که نظاره می‌کنیم، دولتی‌ها به امثال علی مطهری‌ها نیاز دارند، گاهی امثال علی مطهری‌ها ناخواسته به بازی گرفته می‌شوند و گاهی اوقات خودخواسته بازیگری می‌کنند، به هر جهت دولت به این‌چنین افرادی نیاز مبرم دارد.



[1] - http://www.isna.ir/news/95083020532

[2] - http://www.isna.ir/news/95083020557

[3] - http://www.mashreghnews.ir/fa/news/423160

[4] - http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13940711000379

[5] - http://www.isna.ir/news/95082517564

[6] - http://www.khabaronline.ir/detail/600343/Politics/parliament

[7] - http://www.mehrnews.com/news/3829489

[8] - http://www.mashreghnews.ir/fa/news/657220

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 367
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 401
  • کشور نظام فدرالی ندارد ۰۲:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    1 0
    درود بر علی مطهری، موارد مطرح شده در بالا یک نیت خوانی و یک نوع توهم توطئه است ، آن چه اتفاق افتاده این است که در این کشور اجازه سخنرانی به نائب رئیس مجلس زا با وجود رعایت تمام قوانین نمی دهند چطور مردم بتوانند آزادانه سخن بگویند. شما تا جای ممکن با نیت خوانی و بحث سناریوسازی و القای بازیچه قرار گرفتن علی مطهری می خواهید اقدام غیر قانونی در لغو سخنرانی را یا کم رنگ کرده یا توجیه کنید.
  • مشرقی تیر ۰۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 1
    یکی این آدم رو سر جاش بنشونه !!!
  • ۰۳:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    دم خودم گرم از خیلی ها بیشتر می فهمم .سال 89 تو همین مشرق کامنت گذاشتم مطهری یکی از شاخه های اصلی فتنه آتی و هزینه های بزرگ نظام است.
  • احمد ۰۳:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    ای ول بازم جای شاکی و متهم رو عوض کردید. این اصلا تخصص شماهاست. شما وطن فروشان دشمن مردم ایران. شما که نه خدایی میشناسید نه دین دارید و نه مرامی. فقط از ایمان مردم سو استفاده میکنید. به زودی تاوان سختی خواهید داد.
  • ۰۴:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 1
    لغو کردن سخنرانی یک فرد هتاک و گستاخ به ساحت اهل بیت علیهم السلام نه تنها اشکالی ندارد که کافی هم نیست و باید چنین فردی به دلیل سلب صلاحیت نمایندگی فورا از مجلس اخراج شده و مورد تعقیب قضایی قرار گیرد.
  • ۰۴:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    دوستان مهم نیست اگر دوست دارید خودتون رو به اون راه بزنید ! بزنید !!! مهم مساله حقوق شهروندی هست . شخص علی مطهری نایب رییس مجلس ایران هست و این اقدامات دادستانی خلاف است . به چه دلیل ؟؟؟؟؟
  • ۰۴:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    با توجه به مواضع گذشته بعید نیست
  • ۰۵:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    این علی مطهری کی هستش ؟؟؟
  • محسن ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    اقای مطهری فرزند شهید مطهری سالم ترین و حق گو ترین و شجاع ترین نماینده مجلس و نایب رئیس مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی است اگر این فرد اجازه سخنرانی ندارد پس ...
  • ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    1 0
    خدا ازش نگذره که یه استاندار فعال رو از فارس گرفت با چند میلیون جمعیت. آخه چی داری که به مردم بگی؟ عالم و فیلسوفی؟
  • ۰۶:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    مشرق طرفدار چه جناحی هستی دست از شیطنت بردار!!رسالت شما به عنوان یک خبر گزاری مستقل می بایست .بی طرفی باشد نه،.....!!
  • ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    مردم هنوز مشكلات خودشان مطرح نكرده اين علي مطهري وارد معركه وتهمت به امام جمعه شد
  • حسن ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    اگر انسان با غیرتی در مشهد پیدا می شد و برخی سخنرانی می کردند که با استفاده از امام می خواهند طنزی بگویند و مردم را بخندانند دندانش را در دهانش خورد می کردند
  • ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    حسن جان شما اینجا رو با چاله میدون اشتباه گرفتی اون کسایی که باید دندوناشون خرد بشه اختلاسگران اموال واملاک مملکت و غارتگران بیت المال و کاسبان تحریم و دروغگویان و ریاکاران کاسه لیسه این مملکتن شما مگه از این دسته ها هستی که داری فرافکنی میکنی
  • ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    درود بر مطهری و روح حق طلبی ایشون زنده باد
  • vahab ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    مشرق جان آیا کتکی هم که یه عده تندرو به مطهری تو شیراز زدن و اونو متاسفانه به نام کل مردم شیراز نوشتند در حالی که ایشون از فرودگاه نیومده بیرون برش گردوندند، آیا اون کتکم فیلم بازی کردن علی مطهری بود؟ آقا یه جا رو حاشا کنین ، دو جا رو حاشا کنین، آخرش که چی؟ یعنی فک کردین مردم اینقد نفهمن؟
  • ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    برو دوغتو بنوش.
  • مجید ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    حال ادم ار شهر خبر به هم میخوره اگر این رفتار مسئولین ذیربط درلغو سخنرانی علی مطهری داعشیسم نیست پس چیست شما با این رفتار های احمقانه مردم عادی را تبدیل به داعش می کنیدچه برسد به مردمی که کمی هم تعصب داشته باشند از خشم خدا ومردم بترسید ایران را سوریه ایدیگر نکنید
  • ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    زنده بادعلی آقای مطهری
  • ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    واقعا تو این کشور چه خبره؟
  • منتظر ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    به همون دليل كه پي در پي سخنراني هاي استاد حسن عباسي رو لغو مي كنن..
  • ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    اقای مطهری لطفا دست بردار
  • grubbs ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    جلوگیری از سخنرانی نماینده میلیون ها نفر یعنی جلوگیری از ازادی مردم....
  • ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    در مورد پیاده روی اربعین و وضعیت اسف ناک مهران من به عنوان پزشک حضور داوطلبانه داشتم و باید بگم خیلی وضعیت بد بود و به هیچ عنوان امکانات در شأن مردم و زائرین نبود. البته بهتره این قضیه رو سیاسی نکنیم. هم دولت و هم تمام ارگان های دیگر مردمی و نظامی کوتاهی کردند. از دوستان مشرق خواهش می کنم این قضیه رو فراجناحی پیگیری کنند تا به جای دعوا و بحث و جدل راه حل مناسب برای سال بعد پیدا شود. ممنون
  • hpln ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    غرور این ادم همه چبز را بهتباهی می کشاند.
  • آرش ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    علی مطهری همیشه در مواقع حساس ،یک ضربه به جمهوری اسلامی میزند،واقعأ معلوم نیست هدفش چیه؟ جلب توجه یا چیز دیگه؟ تا الأن غیر از حاشیه سازی هیچ کار مثبتی نداشتن ایشون!
  • رضا ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    در جواب اقایونی که در دفاع از ایشون میگن که این اقا فرزند شهید مطهری ست ، باید بگم این اقا افتخارش بالاتر از...شمر، لعنه الله علیه... نیست ، شمر جانباز صفین و پا به رکاب حضرت علی علیه السلام بود ولی این اقا جز اینکه فرزند شهید مطهری باشه چه افتخاری داره؟
  • راد ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    بارها گفتیم مردم ما آگاه هستن اگه آگاه هستن با سخنرانی یک نفر دیگه گمراه نمیشن پس چرا از سخنرانان جلوگیری میشه بزارید صحبت کنه شاید یه چیزایی بگه که بیشتر از حرف های شما به درد مردم بخوره .
  • علی ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    علی مطهری فرزند شهید مطهری است ولی بویی از پدر نبرده. یک اصلاح طلب که حاضر هست برای مظلوم نمایی خود هر افترایی رو به دیگران ببنده شاید که بدین وسیله بتونه خودش رو بزرگ جلوه بده. اگر می خواهید مطمئن شود که شخصیت خاصی نداره حرف هاشو رو گوش بدید می بینید که خیلی هم شخصیت قوی نداره و فقط با یدک کشیدن نام پدرش به اینجا رسیده
  • سید احمد ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    سلام چرا اینقدر موضوع را پیچیده می کنید فقط بگویید به چه دلیل دادستان دستور لغو سخنرانی داده این تحلیل های ابکی را رها کنید همین تحلیل ها اصولگرایان را به این روز نشانده
  • ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    تااین روزنامه های دروغگو وچاپلوس هست خدابه داداین ملت برسد
  • داریوش ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    مشرق یکی از جناحی ترین روزنامه های کشور هستش همچون دارودسته کیهان و خبرگزاری فارس
  • ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    كسي كه به اما رضا (ع) توهين مي كند حق سخنراني در مشهد ندارد.
  • محمد ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    تخلیل واقعه عاشورا توسط ایشانهیچ دردی ازدردهای بیشمارمردمرا دوانمی کند ایشان بهتراست این ماجراراتحلیل کنندکه چه شدکه این شیفتگان خدمت تبدیل شدند به تشنگان ثروت
  • رضا ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    درود بر علی مطهری بخدا اگه فقط 10 تا نماینده مثل علی مطهری داشتیم مشکلات کشور حل می شد
  • رضا ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    متاسفانه پسر نوح همه جا یافت میشود مجلس هم پسر نوح دارد
  • جعفر احمدی ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    با سلام دوستان عزیز کشور مشکلات مهمتر دارد از جمله بیکاری جوانان و قاچاق و اقتصاد و آلودگی هوا وغیر ذلک به نظر بنده شما به این مسائل بپردازید شاید به گوش مسئولین برسد. سرتان را به این چیزهای غیر ضروری گرم نکنید. با تشکر جعفر احمدی ونهری
  • ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    تا وقتیکه مسولین به جای کار کردن و پرداختن به رفع معضلات واقعی جامعه خودشان مشکل ساز هستند این مملکت درست بشو نیست ، آقای مطهری اگر میتوانی مشکلات حقیقی و ملموس اقتصادی و اجتماعی کشور را حل کن اگر نه ساکت باش
  • ebi ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    آقا یعنی چی ، چرا عزای عمومی اعلام نمی کنید !!!! سخنرانی علی مطهری لغو شده !!!!! وا ویلا !!!!!
  • ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    کسی که به ساحت مقدس امام توهین میکنه باید هم سخنرانیش لغو بشه برای چی به همچین کسی اصلا مجوز باید داد
  • ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    ۰۷۲۷ اساسا انسانهای بدون آرمانی مثل تو تنها به فکر به حاشیه بردنید اختلاس را هم همان بی دینهای دست آموز بی دینها میکنند
  • سعید ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • سعید ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    شصت درصد!!!
  • ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    د روز اربعين ،‌با ان سخنان بي ربط مطهري در باره حاضر شدن امام رضا در كنسرت هيچ بعيد نبود كه سخنراني اش به هم بريزد
  • محمد ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 1
    حرف دل مردم رو زد .. درود بر آقای مطهری. مشهد را از استبداد نجات دهید
  • ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    اين كه مي گويد امام رضا اگر بود پاي كنسرن مي نشست با اين تعريف هاي شما سازگاري داره
  • ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    این آقای مثلا نایب رئیس هر جا دلش خواسته هر چی دلش خواسته گفته کلا ایشون خیلی دل بخواهی عمل میکنن و انگار به هیچی قائل نیستن که به راحتی آب خوردن تهمت و دروغ به هر کی دلش بخواد میبنده آره دیگه هر کی برای شما خوش خدمتی کنه براش کف میزنید کاری به راست و دروغش هم ندارین مثل همون مثلا دکتر اصلاحطلب تبریزی بیچاره ها جیز شدن
  • ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    احمد جون وقتی خواب تشریف داشتید کشور را به نام برجام فروختند
  • ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    نوبت تو هم میرسد صبر کن
  • فرهنگ ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    این آقای تا بحال چه اقدام مثبتی برای این مملکت انجام داده ایشان برعکس پدربزرگوارش استاد شهید مطهری که نام با افتخاری در تاریخ ایران بجا گذاشت و اینهم از ایشان .اون از حضورش در مجلس و آن هم در سخرانی هایش در استانها ودرگیریهای که بوجود آوردند والله که این مملکت نیاز به افراد باتجربه در امور سیاسی و اقتصادی و علمی و عمرانی و........ دارد نه به امثال ایشان که در مجلس و دولتها بکار گرفته شده اند خداوند این مملکت را از دست فرصت طلبان محفوظ گرداند .
  • ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    مردمی که به دختر صفدر حسینی رای دادند بویی از فه‍م بردند؟!
  • ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    دمت گرم
  • ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    میلیونها نفر؟!؟!؟ بپا نچای
  • mostafa ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    با سلام اولاً د رمورد سخنرانی آقای مطهری یا هر فرد دیگر آیا سالن یا تالار شهر کرج با توجه به هماهنگی 2 ماهه قبل واقعاً نمیدانست که قرار هست در همان تاریخ و ساعت برنامه فرهنگی دیگری در تالار برگزار شود ، خیلی عجیبه واقعاً؟؟؟ دوماً شما برای لغو یک برنامه مثل کنسرت و سخنرانی یا برنامه های فرهنگی دیگر بایستی قبل از برگزاری مراسم و صرف هزینه به مسئولین برگزاری اطلاع رسانی شود نه در روز برگزاری و درست زمانی که مراسم در حال برگزاری است. ولی از حق نگذریم با توجه به مراسمات خاصی که در برخی نقاط کشور در حال لغو هستند گاهاً متوجه خواهیم شد اندکی با آزادی مشروع در تضاد هست. خدایا اگر قرار هست مردم در یک کنسرت و سخنرانی داخل کشور با این همه نظارت ها و زیر ذره بین بودن ها شرکت نکنند ، باید کجا بروند به یک کنسرت مبتضل در خارج کشور . الله اکبر از این همه سخت گیری های بی مورد
  • صبور ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    اگر اغراض سیاسی نباشد جلو گیری از سخنرانی درست نیست دوم کدام جوانان از راه دور آمده اند ؟ اگر آقای مطهری خورده شیشه ندارد چرا همه سخنرانی هایش لغو می شود؟
  • ایرانی ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    استاد حسن عباسی همون دکتری که شصت درصد مردم یک کشور را زنا زاده معرفی می کنه
  • سعید ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    وای به حال ما با این فضای خاله زنگ گونه آزادی بیان=آزادی انسان=فلاح و رستگاری =اسلام واقعی
  • ایران من ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    سیاسیون از پیاده روی اربعین این تیترها رو می خواهند عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: برگزاری مراسم پرشکوه اربعین قدرت نرم مذهب تشیع را به رخ جهانیان کشاند
  • علی ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    خدا خیرتون بده .خواهش میکنم دلهاتون رو به هم نزدیک کنید و دعا میکنم خداوند خدمتگزاران واقعی رو بی آبرو نکنه . یادتون باشه عیار یک سیاست مدار خوب اینه که دنبال منافع شخصی نباشه . ما هم باید یاد بگیریم که گول برخی از سیاستمداران رو که دنبال منافع شخصی هستند رو نخوریم .اسم و اشخاص و احزاب و گذشته و نیاکان یک سیاستمدار مهم نیست مهم اینه که اون در زمان فعلی چکاره است آیا با برنامه ریزی موزیانه صرفا آمده تا منافع شخصی خود را تامین کند یا واقعا خدمت به مردم برای ایشان در اولویت هستش ؟و مطمئن هستم که کسی که دنبال منافع شخصی در سیاست هست مانند یک شطرنج باز سعی میکنه خوب بازی کنه تا در مدتی که ابزار قدرت در دستش هست نهایت بهره رو ببره و برای این کار از تمام ابزار (پول -احزاب سیاسی -رسانه ها -بیگانگان و ...)استفاده میکنه .این موضوع (منافع شخصی ) در همه ما وجود داره .ولی یکی به هر دلیلی منافع دیگران رو نسبت به منافع شخصی ترجیح میده و یکی بر عکس .و به نظر عیار یک سیاستمدار همین ترجیح ندادن منافع شخصی به منافع یک ملت است از خداوند و در دعای خیر شما عزیزان ، عاقبت به خیری را تمنا میکنم
  • ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    احمدخان! طنز جالبي بود!!!! به درد برنامه هاي طنز مي خوري !!
  • ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    امثال مطهری با این جنجال ها میخوان خودشونو مطرح کنند وگرنه از سیاست و علم و ... که چیزی ندارند. باید میگذاشتند سخنرانیشو بکنه و بره هیچکس هم به سخنرانیهای اینجور آدما گوش نمیده
  • ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    علی مطهری یکی از بهترین نماینده های مجلسه. این تحلیل خبری کاملا یکطرفه و غرض ورزانه است. بوی دشمنی و درماندگی ازش میاد. ای کاش نقد معتدل و منصفانه ای می نوشتید.
  • ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    پسری که از پدر خویش کمترین نشانی ندارد. در جایی که پدر شهید به خوبی زمان و مکان و اصل و فرع دین وجامعه را به خوبی تشخیص می داد و می دانست که در برهه زمانی چه چیزی اصل است و کدام فرع ، متاسفانه پسرش چنین بصیرتی را حتی پشیزی ندارد و در برهه زمانی که دشمن پشت دروازه ایستاده و خون مسلمانان به شدت توسط تکفیری های نجس ریخته می شود ، چه اصلی بالاتر از اتحاد در کشور و هجمه بر استکبار جهانی و تکفیری های نجس می تواند باشد... کاش علی مطهری یک سری به جبهه مبارزه با تکفیری ها در سوریه بزند تا کمی دیده بصیرتش بازتر شود....
  • ناشناس ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    درود بر علی مطهری ننگ برکسانی باد که تحمل سخرانی ازاد مردی مثل علی مطهری ندارند
  • رضا ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    این اقا باید بابت توهینی که به امام هشتم کردندمحاکمه بشه بعد اجازه سخنرانی بگیرد
  • امانی ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    البته منظور شما مشکلات سخنرانی هست نه مشکلات اقتصادی -اجتماعی وفرهنگی بعدش هم قسم به ذات اقدس ربوبیت نخورید چیزی را که ازش سر در نمیارید
  • ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    تاريخ خواني و مثال سازي رو دوست داري؟ هيچ فكر كردي كه چقدر راحت و البته بسيار دقيق و موبه مو شبيه خلفاي يزيد در ديار ثامن الحجج با مردم رفتار مي شود؟؟
  • ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    لوده! اينجا جاي لوده گيري نيست.
  • علی ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    چرا این حضرات دولت تدبیر و امید که این همه سرعت عمل در مورد لغو یک سخنرانی به خرج میدهند ؛چرا در چند ماه گذشته موضوع فیش های نجومی مدیران حرام خوار را مسکوت گذاشتند؟ چرا مسولان مربوط دست مدیران رانت خوار رو از منابع مملکت کوتاه نکردند؟ چرا ..........؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • احمد ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    افتخار ملت ازاده ایران زمین است
  • امیری ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    نگران نباشید ازعلی مطهری فتنه گردرنمیاد .خداروشکرکنید تریبون دست ایشان است.
  • امیر ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    منتظر جان تو هنوز فرق نائب رییس مجلس با یک استاد دانشگاه رو نمیدونی بعد میای اظهار نظر میکنی..
  • احمد ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    بیشتر به خود نوح میاد تا پسرش برای ازادی تلاش میکند
  • ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    اقای علی مطهری!! تا کی میخوای اب به اسیاب دشمن بریزی؟؟!!!
  • حسین ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    در جواب منتظر: چون اجازه ندادند آقای عباسی سخنرانی کنه پس ما هم جلوی سخنرانی های رییس جمهور و رییس مجلس و بقیه مسئولان نظام را بگیریم؟؟ خدائی خودت فهمیدی چی گفتی؟؟؟
  • امیر ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    در جواب علی: ما به جهانیان میگیم در ایران آزادی بیان و سلایق و ...وجود داره و بعد میایم به نائب رییس مجلس اجازه سخنرانی نمیدیم.. الان بنظر شما این آزادی بیانه؟؟
  • ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    مشرق توهم زدی چی میزنی فازت چیه
  • حسین ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    علی جان ایشان مظلوم نمایی نکرده بلکه دادستانی اجازه سخنرانی نداده.
  • ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    سایت مشرق ! شما اصول گرایان نمی فهمید - بعد از پایین امدن از قدرت می فهمید - خداوند اگر توفیق دهد قبل از مرگ از قدرت سقوط می کنید و شاید فرصت توبه پیدا کنید
  • ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    متاسفانه شورای نگهبان باردصلاحیت و تایید دوباره باعث معروفیت این ادم شد
  • حسین ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    فاز این علی مطهری و دار ودستش چیه واقعا!!! یه سخنرانی که اینقد آه و گریه نداره که!! مگه چی میخواسته بگه که نتونسته و اینهمه سر و صدا راه انداخته!!!
  • مینا ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    رقتار علی مطهری دقیقا مثل این بچه پولدارایی میمونه که هر جا میرن و کارشون راه نمیفته، به پشتوانه پول باباشون، داد و بیداد راه میندازن و میگن، میدم پدرتو در بیارن! علی مطهری، مفتری و تهمت زن است.
  • ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    واقعا اگر شهید مطهری زنده بود از این عملکرد گل پسرش !! راضی بود؟!! چرا مدام در زمین بیگانه بازی کنیم و بهانه دستشان بدهیم؟!
  • ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    مثل خود شما آقا رضا
  • ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    متاسفانه کلا نظرات اینگونه جمع بندی می شود ما خوبیم و بقیه بد . به چه دلیل قصاص قبل از جنایت می کنید ؟
  • محمد صادق ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    فارق از برخی مقدمات اشتباه، جملات پایانی گزارش تحلیلی تون درسته... امثال مطهری خوب به درد دولت میخورند!
  • ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    شما سخنگوی میلیونها نفری؟
  • ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    مرگ بر متعصبین کوفی منش بنرخ روز خور،درود برحق گویان شجاع و پشتیبانان واقعی نظام مثل مطهری، کاش ده نمکی جرات می داشت و درباره این متعصبین رفوزه از نظر عموم مردم هم فیلم می ساخت
  • من ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    مسول اصلی دولت بوده که بسیار کم کاری کرده و بقیه ارگانها اومدن کمک زایران بجای دولت . بازم دمشون گرم والا از این دولت بخاری بلند نمیشه
  • ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    مرد حسابی کلاه خودت رو قاضی نمیکنی، لااقل یه بار از اول مقاله رو بخون ، میگه همه بهانه اس ، اگه میفهمیدی و قدرت درک مطلب رو داشتی میتونستی بفهمی که الان توپ تو زمینه دولته.....
  • میری ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    چون مردم اگاه هستند و از حافظه خوبی برخودار هستند هنوز داغ توهین وی به امام رضا (ع) رافراموش نکرده اند و امکان حضور مردم و زدن تو دهنی محکم به وی متصور بوده و بایستی اصلا مجوز سخنرانی بمانند صادر نکردن مجوز سخنرانی برای افرادی چون دکتر عباسی و ذاکانی و............ و لغو سخنرانی انان که در این دولت با کمیت فراوان به مورد اجرا گذاشته می شود ؛ در این مورد هم بایستی اقدام مشابه صورت می گرفت که باعث نشود کمکاری و اهمال دستگاه دولتی را دستگاه قضایی انجام دهد تا از وقوع یک اسیب اجتماعی جلوگیری بعمل اید
  • ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    حتما کار فریدونه
  • کمانی ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    منظور شما این است که کشور مشکل ثبات امنیت دارد که با وجود اینان این مشکل حل و نا امنی و در گیری در کشور حاکم خواهد شد و بدین ترتیب مشکل مملکت حل و ما هم جا پای اهالی سوریه و عراق و ترکیه و اوکراین و امریکا و........ می گذاشتیم نه اقا قربون همین وضعیت موجود ما این امنیت را با هیچ چیزی عوض نخواهیم کرد
  • مهدی ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    استاد!!!!!!!!!!!!!!!! عباسی. خخخخخخخخخخخخخخخخ
  • ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    استاد عباسی؟! بله انشاالله یه روز میشه
  • ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    مشرق جان نگاهت خیلی طرفدارانه هست. سخنرانی نایب رییس مجلس ایران کسی که منتخب مردم تهران هست و صلاحیتش توسط شورای نگهبان تایید شده لغو شده.دلیل این کار چی بوده؟مگر علی مطهری تو سخنرانیهاش چی میگه که باید مراسم سخنرانیش لغو بشه.این کار تنها خوراک تبلیغات شده برای رسانه های معاند با نظام.مراسم اربعین امسال رو رسانه ها به نفع خودشون سیاسی میکنند .یکی دولت رو میکوبه یکی شهردار رو بالا میبره به خدا امام حسین هم از این رفتارا راضی نیست.واقعیت این هست که تدارک امکانات برای 2 میلیون نفر ادم تو کمتر از 15 روز که از مرز میگذرند کار دشواری هست و همه تلاش کردند که امسال از پارسال مراسم بهتر برگزار بشه .مشرق جان نظر من خواننده شما رو هم منتشر کن.
  • محمد ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    این نشون میده جامعه به شدت دو قطبی شده و هر دو طرف در حال اماده شدن برای انتقام گرفتن از هم هستند
  • ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    جواب استلالات رو بده چکار به مشرق داری؟
  • ناصر ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    با سلام به جای مجادله بیهوده وبازی دادن مردم دلیل منطقی برای لغو سخنرانی بیان کنید .فرد میخواهد هرشخصیتی باشد .مثلا ما پیرو مکتب امیرالمومنین هستیم.
  • ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    اول نوشتار املائی ات را درست کن بعدا نظر بده.
  • منتقد ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    شماکه مدعی هستیدکشورنظام فدرالی ندارد بگو چرا سخنرانیهای دکترعباسی لغو میشه کسی صداش درنمیاد؟سخنرانیهای دکترعباسی هم دارای مجوزهای قانونی هست.چرا جلوی پخش مسند شب نامه گرفتند این هم مجوز قانونی داشت؟چرا هرجا انتقادی به دولت میشه دهان منتقد گل می گیرند؟چرا کسی اجازه انتقاد به دولت نداره؟چرا همه از روزنامه کیهان شکایت میکنندولی اخرکار با ارائه دلایل کافی ازطرف روزنامه کیهان و شخص اقای شریعتی روزنامه کیهان تبرئه میشه؟چرا انواع واقسام توهینها باید از طرف مسئولین به مردم بشه و کسی حرفی نزنه؟این نمایندگان مگرازطرف مردم انتخاب نشدند؟مردم چندروز در مرز مهران در فجیعترین وضع ممکن بودندچرا وزیرکشور به مرز نرفت تاببینه مشکل چیه؟چرا این نماینده دلواپس حقوق شهروندی صداش در نیومدکه چرا مردم در مرز مهران این جور گرفتار بودند؟به این نماینده دلواپس بفرمائید کمر مردم در رکود سنگین حاکم برجامعه شکسته.بهش بگید تلگرام داره توکشور بیدادمیکنه هزاران کانال مستهجن داره جوانهای این مملکت نابودمیکنه.به این نماینده گوشزد کنید هزاران معلم منتظر نتیجه اختلاس 8000میلیاردی هستند.بگید به این نماینده که هزاران کارگاه کوچک ومتوسط یا تعطیل شدندیا در حال تعطیل شدن هستندایا برای کارگرهای این کارگاه ها فکر کردید؟حقوقها نجومی و سفره های انقلاب چی شد؟ایا فکری به حال اینها شد؟به این نماینده متفکر بگید بجای تبعین اربعین بیاد کار نمایندگی خودشو انجام بده این کار بسپاره به عالم دینی .بهتر نمایندگان محترم جلوی این بی بندباری سیاسی بگیرن وگرنه خودمردم وارد صحنه میشن.
  • ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    به نظر من هم باید بزارن حرف بزنه تا ماهیتش بهتر معلوم بشه و مردم بیشتر اونو میشناسن اینطوری که مسیر انقلاب رو داره کج میره و مردمو گمراه میکنه تازه مظلوم نمایی هم میکنه و طرفدار بیشتر جمع میکنه
  • ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    به ایرانی وقتی خود آن کشورها این آمار را برای موالید خارج از چارچوب ازدواج داده اند گناه حسن عباسی چیست؟
  • احمد ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    مااخرش نفهمیدیم این مملکت کی میخواهد قانونمند بشود
  • حسین ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    فشار به دولت از سوی اصلاح طلبان برای تغییر وزیر کشور برای انتخابات رئیس جمهوری و گذاشتن یک مهره مدنظر خودشان یک امر طبیعی است امثال مطهری که برایش جلسه می گذارند باید دقت کنند که این مراسم توسط چه کسانی و با چه انگیزه ای و در کجا و مدعوین آن چه کسانی هستند و تبعات آن را بسنجند و سپس قبول یا رد کنند وگرنه سخنرانی یا عدم سخنرانی ایشان هیچ فایده و ثلمه ای به اسلام وارد نمی کند وبعد خوراک تبلیغاتی برای دشمنان تابلودار و بی تابلو نمی شود
  • علی ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    ایرانی مگه بهخودت شک داری؟
  • یقین علی ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    بازم مطهری طبق تحلیل خودتون عرضه عذر خواهی رو داشته زنده باد مطهری البته احتمالا نظرای مخالفتونو ننویسد
  • ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    درسته تحلیل واقعه کربلا قبلا توسط استاد شهید بیان شده است. آقای مطهری باید پیرامون مشکلات جوانان و بیکاریشون و عدم ممانعت مجلس از ترکتازی آقازاده ها و اختلاسها سخنرانی کنه تا علت دین گریزی جوانان روشن بشود.
  • ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    ننگ برکسانی باد که تحمل سخرانی ازاد مردی مثل حسن عباسی ندارند
  • علی ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    گیرم پدر تو بود فاضل از فضل پدر تو را چه حاصل؟
  • ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    می خوای بدونی چه خبره؟؟؟ عده ای جیره خور که در یک محیط بسته فکری بزرگ شدند، نمی توانند نظرات منتخب مردم و عقاید مخالف خودشان را گوش کنند، چون فکر می کنند نانشان به خطر می افتد.
  • ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    اولا شما چیکاره هستی که برای اکثریت مردم مشهد تعیین تکلیف می کنی؟؟؟ شاید اکثریت مردم دوست داشته باشند که ایشان سخنرانی نماید.
  • ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    شاید هم مشهد پسر نوح دارد.
  • ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    اگه این حق طلبیه پس چرا پیگیر اختلاس 8000میلیاردی نشده؟چرا پیگیر حقوقهای نجومی نشد؟چرا ازرئیس جمهور نمی پرسه که چرا کشور در رکودقرارداره؟چرا این همه جوان بیکارند؟چراکارخانه ها دارن تعطیل میشن؟چرادلار رسید به 3600 تومان؟چرا از گمرک قاچاق واردکشورمیشه؟وهزاران سئوالی که باید ایشون به عنوان نماینده پیگیرباشه.حق طلبی به این میگن نه دنبال حاشیه های بی مورد.هدف از دعوت مطهری به این سخرانی فقط وفقط برای برکناری وزیرکشور در نزدیکی انتخاباته تا بتونند عامل خودشون وارد صحنه کنندتا انتخابات مهندسی کنند.
  • ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    مطهری در این نامه، لغو سخنرانی را به صراحت و بدون هیچ دلیلی به امام جمعه و یک نهاد نظامی و یک از نمایندگان کرج نسبت داده است. دو ماه بعد از تهمت و دروغ علی مطهری، وی نامه دیگری به امام جمعه کرج می‌نویسد و عذرخواهی می‌کند. چنین فردی با چنین سابقه ایی ایا براستی لیاقت نماینده بودن را دارد که بخواهد حالا سخنرانی کند به چه حقی به خودش اجازه داده به امام جمعه تهمت بزنه انهم با این دلیل مسخره که می گوید تهدیدهای شما را به تواتر شنیدم
  • ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    ی جلسه سخنرانی بزارید واز اقای مطهری دعوت کنید بیادسخنرانی کنه.اخه حیفه تومشهد نتونسته سخنرانی کنه تا مشکلات مردم حل بشه بیاد اینجاسخنرانی کنه تا تمام مشکلات کشور حل بشه.
  • یک خوزستانی ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    با سلام خدمت همه دوستان من کار به مطهری ندارم ایشان هم ...نیستن که به بخواهند به ارمانهای انقلاب ضربه بزنن اگر واقعا" باسخنرانی مشکلات مردم حل میشد مثل بقیه سخنرانی بکند ماکه سرمان پره ولی کسی ازاین دولتمردن سوال کنه اینهمه پولی که از مردم بدبخت برای بیمه گرفتید چکار کردید چون در نظرات به مشکلات اربعین اشاره شد عرض کردم
  • ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    بابا یکی به این مطهری بگوید خیلی خوب فهمیدیم تو هم هستی! مثل بچه ها فقط دنبال جلب توجه است و مدام بازیچه این و ان!!!
  • ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    اقارضا در دوران نمایندگی ایشون اختلاس 8000میلیاردی اتفاق افتاد.در دوره نمایندگی ایشون حقوقهای نجومی اتفاق افتاد.در دوره نمایندگی ایشون برجام در مدت 20دقیقه تصویب شدکه همه حتی اسرائیل از این قضیه خوشحال شدند.در دوره نمایندگی ایشون رکود بی سابقه کمر مردم شکست حالا شما از کدوم حل مشکل این اقا سخن می گویی؟این اقا اگه حلال مشکلات پس چرا مملکت این همه گرفتاری داره؟خواهشا بسه پاچه خواری...
  • ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    دقیقا
  • ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    برای وزیر کشور محترم متاسفم. دو روز پیش از زیارت عتبات عراق بر گشتم.در ترمینال شهر کربلا صدها هزار زایر ایرانی را روزانه در این ایام مانند گوسفند سوار کامیون و تریلی می کنند و در بیابان های شهر حیدریه-حدود 40 کیلومتری نجف- رها می کنند و صدای هیچ مسوولی در نمی آید!!! این است عزت ایرانی مد نظر آقایان !!!!! چه کسی پاسخگوی زنان و مردان و کودکان ایرانی مظلوم کشور است که با تبلیغات پر حجم چندین ماهه که خبر از آماده بودن همه امکانات برای تردد زایران اربعین را می داد روانه این کشور می شوند و در بازگشت می بایست ساعتها -7 الی 8 ساعت-سرگردان در بیابان ها ، مظلومانه به رانندگان بی رحم و شیاد عراقی التماس کنند و در آخر با چند برابر قیمت به مرز باز گردند.
  • ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    امثال شما متاسفانه یا واقعا نمی فهمید یا خود را به نفهمی می زنید مطهری بسیار عقده جلب توجه دارد از نظر روانشناسی چنین فردی به راحتی اب خوردن بازیچه مغرضان می شود! او ملعبه است می فهمی؟
  • ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    واقعا دمت گرم چه شعور بالایی مواظب باش یه وقت استعدادت هدر نره
  • ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    این میلیون ها نفر را ازکجات دراوردی؟ همین توهم ها بیچاره تان کرده!
  • ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    اینجا رو ببینید حالا هم ریختند در سایتهای ارزشی و متعهد که بگویند ما بیشماریم!!! در دروغگو بودنتان همین بس که موقع لغو سخنرانی اقایان زاکانی و شریعتمداری و عباسی و ... راضی بودید و به سکوت هم اکتفا نکردید! یعنی آخر روسیاهی است توبه کنید چون زود دیر میشود!!
  • مرتضی ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    از مطهری میخوام متنی را که قرار بود سخنرانی کنه بذاره ببینیم اصلا ارزش این همه داد و بیداد را داره یا نه؟
  • ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    من نمیدونم این مطهری چی میخواد از این نظام؟؟؟؟؟؟
  • علی ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    احسنت. جان کلام همین است که اشاره شده: دولتی که بعد از گذشت سه سال نتوانسته است زیرساخت‌های داخلی برای رفاه زائران در راهپیمایی اربعین را فراهم کند، باید برای فرار از پاسخگویی، لغو سخنرانی مطهری را تبدیل به بحران کند. اون از ماست مالی کردن موضوع اختاس 8000 میلیارد!. با شلوغ‌کاری کذایی...! اینم از این...!
  • ماني ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    پسر كو ندارد نشان از پدر تو بيگانه خوانش مدانش پسر
  • ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    کریمی قدوسی نماینده مشهد: اهانت مطهری به ساحت مقدس امام رضا (ع) برای التهاب آفرینی در مشهد بود
  • ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    منظورم مواضع لغو کنندگان بود
  • ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    باز حاشیه سازی برای فراموش کردن اختلاس 8000 میلیارد تومانی هم حزبی های ایشون و غارت اموال بیت المال توسط مدیران نجومی بگیر
  • ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    اسلام واقعی = کنترل زبان و تقوی
  • ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    افتخارش ریختن آب به آسیاب دشمن است. BBC و VOA صدای آمریکا ازش راضی باشه براش کافیه
  • ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    نماینده مردم مشهد: اهانت مطهری به ساحت مقدس امام رضا (ع) برای التهاب آفرینی در مشهد بود
  • جنوبی ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    اگرشیعه هستم! تهمت ودروغ به امام معصوم مجازات و حد دارد
  • ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    متاسفانه با فریب مردم و شعار دادگاهی کردن فرزندان هاشمی توانست خودش را مطرح کند ولی در عمل خلاف آن را عمل کرد.
  • ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    براه واسه همون میلیونها نفر تهرانی هر چرندی می خواد بگه. مردم شهرستانها عارشون میشه همچی آدمی رو نماینده خودشون بدونن
  • ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    کدام آدم عاقلی میتونه قبول کنه که فرد توهین کننده به امام هشتم برود دوباره در مشهد توهینش را دوباره تکرار کند؟
  • علی ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    گیرم پدر تو بود فاضل از فضل پدر تو را چه حاصل؟
  • ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    نکنه بجای سخنرانی میخواسته کنسرت توهین به امام هشتم را برگزار کند؟
  • جنوبی ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    بنی صدر هم رییس جمهور و11میلیون رای رابا دورغ وظاهرسازی ازمردم گرفته بودبعدا همه خیانتهای او ومنافقین آشکارشد
  • ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    معلوم نیست اصلاح طلبها چرا از توهین کننده به امام رضا حمایت میکنند؟
  • ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    برا اینکه دکتر حسن عباسی رو بشناسی سخنرانیهای چند سال قبل ایشون رو ببین که امروزمونو چقدر دقیق پیش بینی کرده.
  • ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    یک مشت ساده لوح برای فریب مردم چند تا گوجه زدن را اسمش را گذاشتند ترور در حضور ایشون در دانشگاه اصفهان یک دانشجوی منتقد را داشتند خفه میکردند و ایشون فقط داشت نگاه میکرد و بی تفاوت بود- اگر انسانیت داشت برای نجات جوان مردم اقدام میکرد فیلمش در فضای مجازی موجود هست نگاه کن تا حقیقت را با چشمان خودت ببینی
  • حسین ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    شما هم خودت کم از خوارج نداری
  • ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    ایجاد هرج و مرج و توهین مجدد به امام رضا را چه اسمی میخواهی برایش بگذاری؟
  • م-ب ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    علی مطهری رو خدا بیدارش کنه
  • ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    من موافق نیستم. نمایندگی مردم را خوب انجام نداده و در برابر حقوق های نجومی و اختلاس 8000 میلیارد تومنی هم حزبی هایش سکوت کرده
  • حسین ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    ملت هم مثل تو آدم کور زیاد داره
  • ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    افتخار دیگرش فرار از دفاع از مردم کشور در هنگام جنگ تحمیلی بوده. اگر میخواست به کشورش خدمت کند باید جبهه مبرفت نه اینکه بچه های کم سن و سال مثل شهید فهمیده مقابل دشمن بایستند و ایشون در تهران زیر باد کولر بهشون خوش بگذره و فکر توهین به امام هشتم باشه
  • ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    منم نمی شناسم
  • ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    شاید مطهری قصد دارند در انتخابات ریاست جمهوری کاندید شوند که این بر نامه تدارک دادند تا با شعار ازادی مجلس چنان مکنم وارد گود انتخابات شود خدا به ما مردم رحم کند چه میشود
  • ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    مرد مومن مذخرف گفتی قبول چرا دیگه قسم خدا را خوردی مگه قسم خدا نقل و نباته که هر وقت خواستی بخوری
  • امیر ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    منتقد جان10:33 شما هنوز فرق یک استاد دانشگاه رو با نائب رییس مجلس نمیدونی؟؟؟
  • ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    حاشیه سازی های ایشون باب میل BBC و VOA هست و اجانب را خوشحال میکند
  • عنابستاني ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    علي مطهري واقعا فرزند خلف بزرگ مردي عالم وحر مرتضي مطهري است
  • بی نام ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    آقایان کوچک زاده و رسایی را به خاطر تندی در بعضی گفتار هایشان تندرو خواندند آیا به نظر شما این رفتارها و پیش داوری هاو تهمت های آقای علی مطهری مانند تهمت زدن به امام جمعه البرز و به تازگی امام جمعه مشهد که هم از لحاظ شرع و قانون ایراد دارد برگرفته از کدام اعتدال و منش ایشان است؟ به نظر شما آیا به جزء مطالب فوق بعضی ازسیاسیون به جهت مطرح بودنش در مجلس و غیره ایشان را در جهت مقاصد خود به بازی نگرفته اند؟ یادمان باشد عده ای از سیاسیون با اقراض خاص به دنبال مشغول کردن مردم به اینگونه مسائل هستند تا مردم از ناکارآمدی آنها غافل و مطالبه اصلی خود را فراموش کنند.
  • ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    وظیفه نمایندگی مردم و حراست از اموال بیت المال را خوب انجام نداده و در برابر حقوق های نجومی و اختلاس 8000 میلیارد تومنی هم حزبی هایش سکوت کرده
  • ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    موافقم. چرا علما و مراجع تقلید در برابر توهین به امام رضا سکوت کرده اند.
  • ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    از دولتی که رئس جمهورش منتقدان را مشتی بی شناسنامه ، جاهل ، انقلابی نفهم و ... می خواند انتظاری بیش از این نداشته باشید از ماست که بر ماست
  • امیر ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    حالا شما که ادعا میکنه جناب مطهری چیزی برا گفتن نداره چرا میترسن و به نائب رییس مجلس اجازه سخنرانی نمیدن؟؟
  • ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    در برابر حقوق های نجومی و اختلاس 8000 میلیارد تومنی هم حزبی هایش سکوت کرده از اختلاس کنندگان و مدیران نجومی بگیر برود شکایت کند
  • ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    چی میخواسته؟ حاشیه سازی های باب میل BBC و VOA و اجانب
  • ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    بنظر میرسد توهین به امام رضا و حاشیه سازی های باب میل BBC و VOA و اجانب بطور هدفداری دارد انجام میشود. چرا ایشون در برابر حقوق های نجومی و اختلاس 8000 میلیارد تومنی هم حزبی هایش سکوت کرده و دنبال پس گرفتن اموال غارت شده بیت المال نیست؟
  • ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    نه 10 تا ، که 199 تای دیگه هم مثل ایشان داریم . در حالی که مجلس نمایندگان آمریکا قانون 10 ساله تحریم ها علیه ایران رو وضع میکنه و فاتحه ی برجام رو میخونه ، 200 نماینده بیانیه میدن که ظریف جون دمت گرم با این برجامت دوست داریم ! آفرین بر تو ای ظریف که چنان توافقی کردی که اول ما تمام صنعت هسته ای رو نابود کنیم بعد منتظر باشیم طرف دیگه عشقش بکشه تعدات خودش رو انجام بده.
  • ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    حرفت دوپهلو هست. از ایشون بخواهید برای افشای فسادهای گرفتن حقوق های نجومی و اختلاس 8000 میلیارد تومنی هم حزبی هایشون سخنرانی کنند. اگر کلامی شنیدید؟
  • ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    در ایام عزاداری اباعبداله یاد استاد مطهری و صحبتهاش در مورد فلسطین و استکبار و صهیونیسم میافتم. یا شمر زمانه. واقعا این علی آقا توی این چند سال که به لطف احمدی نژاد معروف شد و به سیاست راه پیدا کرد چندبار از اون حرفها زده. حمایتهای گاه وبیگاه ایشان از منافقین و اشتراک نظرشان با حجتیه ای هاو شیرازی ها (مرجع انگلیسی) واقعا به یه چیزایی شک می کنم. ایشان در بیت مطهری بزرگ شده ولی حرفاش حرفای بیت شیرازیه
  • ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    توبه دوم خردادیی های شیفته و دل بخته شیطان بزرگ و شیپورچی های بی و با جیره و مواجبشون ، واجب تره . هر چند بعیده توبه کنند.
  • ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    خودت فهمیدی چی گفتی ؟
  • ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    زدی وسط خال !
  • ناشناس ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    مسئولین استان ایلام اصرار فراوان دارند همه ی زوار از مهران عبور کنند در صورتی که مرز ایلام با عراق500کیلومتر بیشتر است و از دهلران کربلا نزدیکتر است ولی جاده ها را گسترش نمی دهند.وجاده پلدختر دهلران به این زودی ها اماده نمی شود
  • ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    حرف مفت نزنید، برید دنبال اینکه چطور افکار هم رو تحمل کنیم و یا بپذیریم. بدبختای جهان سومی.
  • یک هم وطن ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    راجع فراماسون ها تو رو خدا مطالعه کنید .خیلی مهمه. همین طور پروتکل یهود، این هم خیلی مهمه. آگاه باشید تو رو خدا.
  • ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    بابا بذارید صحبت کنه آخه حیفه صحبتهای انقلابی ، اسلامی ، ولائی ، اسکتبار ستیزی و بصیرت گونه ایشان رو از دست بدهیم !!!!!!!!!!!!!!!!
  • ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    ایرادات دولت در بخش خودش باید بررسی شود و لغو سخنرانی مطهری كه نمونه بارز قانون شكنی است در جای خودش بررسی شود اگر ملاك همه قانون باشد وگرنه .....
  • ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    چرا از عقلتان استفاده نمی کنید؟ بخدا اشکالی نداره ها!!
  • ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    مطهری هیچی نیست اگر ما در رسانه ها بزرگش کنیم. یک ادم ساده هیجانی که فکر می کنه تا 100 نسل بعد هم همگی شهید مطهری هستند.
  • ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    خب بگذارند دکتر عباسی و زاکانی و ... هم حرف بزنند چرا از لغو سخنرانی انها خوشحال می شوید؟
  • ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    اشتباه مثبت دادم
  • ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    کدام مشکل مثلا؟ اشتغال؟ ازدواج؟ اعتیاد؟ فساد؟ نفوذ؟
  • ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    خدا شفا بدهد راستش شماها لیاقت این امنیت را ندارید
  • ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    همینو بگو
  • سجاد ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    پسر کو ندارد نشان از پدر
  • ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    خدا عقلت بدهد
  • امین ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    اگه یه مرد تو مجلس باشه اونم مطهریه دمش گرم.
  • طاهره تندروصالح ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    علی مطهری= پیراهن عثمان دردست ضدانقلاب
  • ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    درود بر شرفت علی مطهری
  • ارش ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    درود بر مطهری
  • ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    خخخخخخخخخخخخ
  • مهماندار هواپیما ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    مطهری شده نشان دهنده جای دوست و دشمن کجاست برای اصلاح طلبها
  • ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    توهم توطئه
  • ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    این قدر علی مطهری رو گنده نکنید . ایشان باورش شده که عددیه !!
  • طاهر ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    خذاییش هرجامطهری قدم گذاشته یه ماجرایی شده توهین میکنه بعدا میبینه کارخراب شده عذرخواهی میکنه کلا ولش کنین
  • ناشناس ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    نماینده ای که می گوید اگر امام رضا هم بود پای کنسرت می نشست !! یعنی از اسلام ناب محمدی و آرمان های انقلاب فاصله گرفته است .
  • ناشناس ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    بی دین و ایمان فتنه گران سال 88 و حرمت شکنان عاشورای حسینی هستند که همین علی مطهری هم وکیل مدافع شون شده است !
  • ناشناس ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    احسنت احسنت موافقم .
  • ناشناس ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    کسی که از سران فتنه حمایت می کند کتک نوش جونش باشد.
  • ناشناس ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    به امیر اگر آزادی بیان داریم سخنرانی هیچ کس نباید لغو بشود چه استاد دانشگاه چه نایب رئیس مجلس یک بام و دو هوا نمیشه .
  • بنده خدا ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    درود بر مطهری درود بر روحانی افراطی ها بسوزید !!
  • ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    پسرک چیه سن پدرتو داره
  • ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    بابا این آدم رو زیادی بزرگش کردین. فردی که تعادل فکری نداره!!!! تو این چند ساله ببنید چند تا خط عوض کرده!!! مجلسی که این فرد نایب رییس و تصمیم گیرش باشه دیگه واویلا...
  • ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    آقای مرتضی مطهری کجا و علی مطهری کجا واقعا حیفه که ایشون فرزند شهید مطهری باشه ایشون چندبار با عذرخواهی از امام جمعه کرج و همچنین عذرخواهی در جریان کنسرت ثابت کرده که فرد مورد اعتمادی نیست.
  • ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    واقعا اگر شهید مطهری زنده بود از این عملکرد گل پسرش !! راضی بود؟!! چرا مدام در زمین بیگانه بازی کنیم و بهانه دستشان بدهیم؟!
  • مجید ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    اقا مهدی دکترعباسی مدرک دکتری داره نه مثل اون طرفی که تومجلس مدرک فوق لیسانس داشت خودشو دکترمعرفی میکرد.بعدا با رانت سازندگیها رفت اروپا دکتری سهمیه ای خودشوگرفت.فهمیدی طرف کیه؟خخخخخخخخخخخخخخ
  • ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    امام جمعه مشهدهم سر حرفش باشه اگه مطهری تهمت زد بره ازش شکایت کنه وپای شکایتش به ایسته تاببینیم با این اقازاده چطوربرخورد میشه؟اگه ما بودیم الان هفت تا کفن پوسونده بودیم.
  • ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    می شه چنتا از فضایلشم بگی
  • ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    علی مطهری باید در ملا عام شلاق بخورد تا قدر عافیت را بداند
  • محمد ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    ایرانی اگر کسی که در اروپاست مسیحیت رو پذیرفته ولی قبل از ازدواج اقدام به بارداری کرده و شرع و عرف خود را زیر پا گذاشته و حرامزاده خود را نتیجه عشق معرفی می کنند ، تقصیر حسن عباسی چیست؟ عباسی مسئله ای رو گفت که دولت های اروپایی عنوان کرده اند. حدود 50 و اندی درصد از آمریکاییها برای تشخیص پدرشان ناگریز از آزمایش DNA هستند. این آمارهای رسمی دولتی در کشورهایی مثل فرانسه آنقدر زیاد است که اگر این کشورهای اروپایی را بی پدر بنامیم پر بیراه نیست. آمار خودشان است. شیعه اباعبدلله تهمت ناموس به کسی نزده. این جماعت آنقدر بی حیا هستند که رابطه جنسی در متروهایشان را افتخار می دانند. هیچ ابایی ندارند که زنازاده خودشان را به عنوان نتیجه عشق خیالی که به جز شهوت و حیوان صفتی اسم دیگری ندارد ، به نام نتیجه عشق معرفی کنند. ناموس و غیرت بر خلاف ما برایشان اهمیتی ندارد. پس برادر عزیز از کسی دفاع کن که لااقل لیاقت دفاع یک مسلمان ایرانی مثل شما رو داشته باشد.
  • محمد ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    با خواندن کامنت های پایین می فهمم چرا به لیست صفدر رای دادند. این مردم لیاقتشان همین است نه بیشتر وگرنه امام (عج) تا الان ظهور کرده بود. آقا جان نیا که اینا دنبال سفره اند. دست به دست آمریکا گذاشتند و مباهات کردند. غم دوری تو کمر شکنه ولی ترجیح میدم از این غم هلاک بشم تا نارو زدن این جماعت به وجود قدسی شما رو ببینم.
  • ناشناس ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    واقعا این مطهری شورش را درآورده هوا برداشتتش به هرکی میرسه توهین میکنه فک میکنه چی شده گیرم پدرت فاضل از فضل پدر توراچه حاصل .مرتضی مطهری استادو عالم بودن دلیل نمیشه که پسرش هرکاری بکنه مملکت صاحب دارد برادر نوح هم پیامبرخدا بود حالا مابیاییم بگیم پسرش هم صالح بود؟ایشان به امام جمعه کرج هم پارسال اهانت کرده بود که بعدها بعداز اثبات اینکه امام جمعه در قضایا نقش نداشته عذرخواهی میکند.مطهری باید بداند که به علما احترام بگدارد و به اصول انقلاب پایبند باشد وگرنه با چندتا اصلاح طلب فتنه گر محبوب مردم نخواهد بود.
  • ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    ۱۰۵۳ جیره خورهای غرب الحق که چنین اوصافی دارند البته اگر به تریج قبایتان برنمیخورد
  • ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    ۱۰۵۶ دوما چی شد یادت رفت؟ حتما جواب هرج و مرج احتمالیش را هم تو میدادی نه اصلا آن که برای جماعت جیره خور شما خوراک هوچی گری میشد عجب تیرتان به سنگ خورد نتوانستید آن طور که برنامه چیده بودید چاله میدان درست کنید و ماهی بگیرید
  • ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    از وسط آتیش پیغام گذاشتی؟
  • حسین ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    لطفااقازاده چرا ب فکراخرتت نیستی درضمن چراعاقل کندکاری ک باز اردپشیمانی.درکرج هم قضاوت نابجاباعث شدعذرخواهی کنه
  • ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    انشالله عمو ترامپ میاد همتون رو میخوره :))))
  • رحیمی ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    پدر آنچنان و پسر اینچنین ؟!
  • ناشناس ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    قرار هست که مردم از ایشان راضی باشند که هستند ، نزدیک به دو میلبون رای در تهران و نفر دوم مجلس نشان از رضایت مردم از ایشان هست . ملاک رای مردم هست نه اینکه شما در توهم خود کسی را متهم کنید یا نه ؟ مطمئن باشید همین الان دوباره در تهران و یا کل کشور رای گردد ، مطهری یکی از محبوب ترین ها هست .
  • صبا ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    این فرد هتاک و جنجال بر انگیز را به جرم اختلال امنیت کشور باید از مجلس بیرون کنند- صبا از مشهد
  • ناشناس ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    علی مطهری زبان گویای محرومان و حقیقت جویان است ، که تحملش برای مرفعین ومتعصبین ممکن نیست ، درود بر شرف چنین آزادمردان عالم
  • ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    مشرق خیلی بدبختی زیرا مطالب خلاف و دلپسند خودت را درج میکنی.آقای مطهری مانند پدر بزرگوارش روشنفکر و شجاع و جسوره نه مثل تو ترسو و بزدل.
  • ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    رای مردم به علی مطهری نشانه از حق بودن اوست
  • ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    برادر چرا مسله عراق به مشهد ربط میدهید این شما هستید که از فرزند شهید وسخنانش هراس دارد
  • ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    به جای اینکه همه با هم بیاییم و دست در دست همدیگر مشکلات جامعه مثل بیکاری و گرانی و فقر را حل کنیم دنبال این کارهای بیهوده ایم مشکل اصلی مملکت ما نداشتن ترس از قانون است و بس
  • از مشهد ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    مگه مشهد کشور مستقله که سخنرانی لغو میکنه
  • حسین ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    الان مطهری دقیقا کجاس؟ عباس جدیدی میخاد باهاش عکس بگیره...
  • خاتمی زنده باد ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    چاییدی
  • ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    " اگه یه مرد تو مجلس باشه اونم مطهریه" کاش برای این تمجید های بی سر و ته 2 تا دلیل منطقی هم بیاری بله سران بی عرضه ی اصلاحات و اعتدال باید برای پوشاندن بی کفایتی های محرز خودشون این القاب رو برای این ساده لوح ردیف کنند ولی دیگه شما چرا؟! مطهری در تمام این مدتی که به عنوان نماینده ی مجلس بوده کدام کار مفیدی رو به حال مردم انجام داده؟ کجا و در کدوم سخنرانی از مشکلات و دردهای مردم حرف زده؟ کجا نشانه ای در مبارزه ی با فساد از خود به جا گذاشته؟ جز توهین به مردم در قضیه سبد کالا یا یوم الشیطان معرفی کردن 9 دی و جز هوچی گری و حاشیه سازی چی از این آدم دیدی؟ خواهشا بگو تا ما هم به این آقا علاقه پیدا کنیم
  • ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    ممنون که جهان اولی بودنت رو به بهترین شکل به رخ ما کشیدی
  • ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    مطهری را نرانید. او از نیروهای درون نظام است و اکثر دغدغه هایش هم درستند. مطهر ی را با اصلاح طلبهای کثیف در یک رده تصور نکنید...
  • ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    زهرشو می ریزه ضربه رو میزنه به هدفش میرسه یا اینکه سواریشو میده بعد هم عذر خواهی میکنه؟! همین تهمت زدن و بعد هم پشیمان شدن نشانه غیر قابل اعتماد بودن این شخص نیست؟
  • ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    پشتیبان واقعی نظام؟ کی؟ کجا؟ و در کدام معرکه ی حساس به یاری نظام اومده؟ در فتنه 78 جلوی منافقین ایستاد؟ یا در فتنه ی 88 با روشنگریهایش فتنه گران را خلع سلاح کرد؟ در کدام زمان و کدام مکان باری از دوش نظام و انقلاب و مردم برداشته؟ کی و کجا از رهبری دفاع کرده؟ کجا حاضر شده برای کشور از جان و مال و آبروی خودش بگذره؟ بهتره به جای توجیه اشتباه خودتون در رای دادن به چنین عتیقه هایی کمی هم از مغز و فکرتون استفاده کنین حیفه که آکبند نگهش دارین
  • ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    به امیر حرفت درسته اتفاقا باید به این آدم و عتیقه های پر مدعای بی عرضه ای مثل او اجازه ی صحبت داده بشه تا دیگران نیز پی به توخالی بودن و بیسوادی اینها ببرن ولی فکر میکنم که اینا از خداشون باشه تا سخنرانی هاشون لغو بشه چه بسا با برنامه این کارها رو میکنن تا سر 4 تا مثل تو تا خرخره توی برف کنن و دوباره مثل کبک سال دیگه بهشون رای بدی
  • ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    نهایت تحلیل یک اصلاحاتی!
  • ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    ممنون از پاسخ عقل پسند و منطقی شما اصلاحاتی اعتدالی میانه رو
  • حسینی ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    1تحلیل عقده گشایی نیست! اگر هزاران زائر بدون ویزا برای سفر اربعین در مرز جای ماند و مشکلاتی ایجاد کردن این فضایی برای حمله به دولت جمهوری اسلامی ایران نیست. وجدان می گوید چند میلیون ایرانی به کمک زیر ساخت هایی که چند سال اخیر فراهم شده است موفق به زيارت اربعین شدند که شما آن ها را ندیدید!
  • lمحمد ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    طوری نشده مشهد سر جایش هست بفرستید برود صحبت کند حالا خوب است تریبون مجلس دست شما است
  • ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    حزف مفت! کنتور که نمی اندازه "علی مطهری یکی از بهترین نماینده های مجلسه" میشه برای رضای خدا هم که شده یه دلیل برای این مدعات اقامه بکنی؟ اگه دین نداری اقلا برای آروم کردن وجدانت 1 دلیل برای این حرفت بیار مطهری و امثال مطهری چه گلی به سر مردم زدن؟ کدو.م مشکل مردم رو حل کردن؟ کجا به درد این مردم رسیدگی کردن؟ اصلا به خودشون زحمت میدن برن پیش مردم مشکلاتشون رو از نزدیک ببینن؟ یا اونا هم مثل خانم پروفسور ابتکار مدیریت از راه دور رو ترجیح میدن؟ که مبادا کت وشلوار و چادرشون خاکی نشه؟ اصلا در حرف هم صحبتی از مردم میکنن؟ یا فقط در راستای منافع یه مشت بی عرضه ولی قدرتطلب رفتار میکنن؟ اگه ما از 4 تا آدم مثل توکلی و زاکانی و رسایی و نادران و حداد و قالیبلف و جلیلی و... حمایت میکنیم اقلا 2 جمله میتونیم از این ادعا دفاع کتیم شما چی؟ بگین اصلا شما جوونی یا میانسالی یا پیر؟ اگه جوونی به چه حقی هر چی میشنوی یا میبینی رو قبول میکنی اگر هم که سنی ازت گذشته باشه که دیگه امیدی به اصلاح نیست
  • ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    آقای عزیز! اون موقعی که سخن رانی منتقدین دولت که اکثرا هم در کمال آرامش و منطق و استدلال برگزار میشد به بهانه های مختلف لغو میشد شما کجا تشریف داشتی؟ زبونتو موش خورده بود؟ یا اون موقع احساس تکلیف نکردی که از آزادی بیان دفاع کنی؟
  • علیرضا مراغه ای ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    چون مطهری دزد نیست لذا راحت حرف خودش را می زنند. و از قانون اساسی جمهوری اسلامی دفاع می کند.
  • ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    "مشهد را از استبداد نجات دهید" اگه منظورت از استبداد جلوگیری از فساد و فحشا و کشیدن جوونهای کشور به این لجنزاره باید بهت بگم که تو و تموم اون کسایی که این آرزو رو دارین با خودتون به گورش میبرین به قول یکی از دوستان ما این کشور رو با خون شهیدان خریدیم وسندش رو هم به نام اسلام زدیم
  • ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    علی مطهری مصداق بارز بی بصیرت و بالاتر از آن،مهره ساده لوح دشمن است.
  • ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    من نمی دونم این آدم بیسواد که به میکروفن میگه بلندگو با چه پشتوانه ای نائب رئیس مجلس شده ؟؟؟
  • ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    ههههههههههههههه عجب سایت مزخرفی
  • ناشناس ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    نمی دونم کدومتون درست میگید
  • ایرانی ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    علی مطهری همیشه دوست داره از اب گل الود ماهی بگیره؟ وبنوعی خودش مطرح کنه ..بابا ملت همیشه یک قدم از شما جلوتره ...یک تاکتیکها قدیمی تر شده
  • مرگ بر دروغگو ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    فعلا که دولت فخمیه شما بیش از 60 سخنرانی رو لغو کرد...پس دروغ نگویید دروغ های مدعی راستگویی.
  • ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    ناشناس ۱۱:۱۴ - تو فاقد ادب گفتاری هستی پس دهان رو باز نکن.
  • ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    دولت بنفش شما بیش از 60 سخنرانی منتقدین رو لغو کرده..
  • ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    مهدی@ شما تندروهای دروغگو مدعی آزادی بیان هستید.
  • مسعود ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    پسر نوح با بدان بنشست / خاندان نبوتش گم شد
  • ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    امیر@ ما که داعیه آزادی بیان نداریم... شما تندروها داعیه آزادی بیان داشتید که بیش از 60 سخنرانی منتقدین را لغو کردید.
  • ناشناس ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    ما که حرف حقی از ایشان نشنیدیم !
  • ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    شما طلبکار نشید باید پاسخگوی 8 ماه جنایت فتنه 88 باشید..
  • ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    این رفتار داعشی است اون وقت فتنه شما فتنه گران اعتراض است؟
  • ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    جلوگیری از سخنان منتقدین مصدق چیه جناب مدعی دروغین آزادی؟
  • ناشناس ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    امان از جهل برخی مردم تهران که به امثال دختر صفدر حسینی رای دادند !
  • ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    خب چرا گاز می گیری عمو! برو تحلیل آبکی زیباکلام رو بخون
  • ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    مشرق روزنامه نیست نابغه قرن.
  • ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    ناشناس ۱۰:۵۶ - تو خودت چه کاری ای تندروی فتنه گر اکثریت مردم نماینده هایی رو در مشهد انتخاب کردند که مخالف تفکر منحط شماست.
  • مهرداد ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    زردنامه های زنجیره ای که جناحی تر عمل می کنند.
  • ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    مشکلات کشور یا مشکلات شما فتنه گران؟ چون مشکلات مردم اقتصادی و دزدهای دولت اعتدال است که مطهری هیچ موضعی در این باب نگرفته!
  • مهران ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    همین یکی از سرمون زیاد است !
  • ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    فعلا که دولت بنفش ده ها سخنرانی رو لغو کردند.
  • ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    مستبد شما فتنه گران و اراذل 88 هستید.
  • ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    آزادی بیان رو شما از دروغگوهای مدعی یاد گرفتیم...
  • ناشناس ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    ان شاءالله خداوند علی مطهری را هدایت کند.
  • ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    درمانده تویی که رو به اراجیف اوردی..
  • ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    ننگ بر شما که داعیه آزادی بیان دارید و هر منتقدی رو له می کنید..به صرف یه صحبت درگوشی فلان خواننده با احمدی نژاد او رو به صلابه کشدید دروغگوها
  • ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    تو اگه منطق داشتی فحش نمی دادی!
  • ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    سرت به کجا خورده؟
  • ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    امیر همینکه راحت چندین نظر گذاشتی معلومه باکی از اراجیف شما نداریم... در حالی که سایت های شما هیچ نظر مخالفی رو نشر نمی دن.. شما که از برجام مطمئن بودید چرا اجازه نقد او رو نمی دادید دروغ گوهای مدعی؟
  • ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    آره همه افراطی اند و فقط شما معتدل!
  • ناشناس ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 1
    علی مطهری بی بصیرت ترین نماینده مجلس است .
  • ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    پشتیبان نظام؟ هههههههههه عقل هم نعمت خوبیه.
  • ناشناس ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    ننگ بر فتنه گر .
  • ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    چرا دولت سخنرانی منتقدین را لغو می کند؟
  • ناشناس ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    فقط اعدام .
  • ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    وقتی فتنه گران 88 آدم بشن!
  • ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    دروغت از همین مشخص شده...اگه کور نیستی نگاه ببین مشرق چندتا نظرات(بخوانید فحاشی) شماها رو تایید کرد.
  • ناشناس ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    فتنه گران و افسادطلبان (اصلاح طلبان) توفیق توبه هم پیدا نخواهند کرد.
  • ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    نظرت دقیقا خلاف خواسته خودت بود داعشی جون.. از این ور می گی بیاییم همدیگر رو تحمل کنیم بعد ورداشتی کلی فحش دادی.. حرف مفت یعنی همین دیگه.. جهان سومی یعنی تو دیگه!
  • منصور ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    واقعا متاسفم که این آقا از اسم پدر بزرگوارش سو استفاده کرده و شده مایه سرشکستگی پدر شهیدش ...آقای مطهری تا کی. برای کی اینگونه خود و پدر وکشورت را خراب میکنی
  • ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    البته باید دید مرد از دید شما فتنه گران چی هست!
  • ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
    0 0
    کارتون تمامه فتنه گران اراذل..
  • ناشناس ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    آقای ده نمکی قول داده فیلم هاشمی ها را بسازد .
  • ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    بی دستاوردی برجام بنفش ها رو به چه خفتی انداخته که دست به دامن یه ...شدن..
  • ناشناس ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    کسی که به ساحت مقدس امام رضا(ع) توهین کرده است خودش باید از رفتن به مشهد مقدس شرم نماید.
  • ناشناس ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    دلیل لغو سخنرانی دکتر زاکانی و عباسی و دیگران چیست ؟
  • مسعود ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    فتنه گران که در سال 88 بزرگترین بی قانونی را مرتکب شدند و امنیت ملی را تهدید کردند حالا مدعی قانون مداری شده اند !!
  • ناشناس ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    سهم خودشان را از سفره انقلاب می خواهند !!!خخخ.
  • منتقددولت ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 1
    پسرنوح بابدان بنشست خاندان نبوتش گم شد علی مطهری !دست ازسراین ملت بردار.بالاخره به زودی دوران شماهم تموم می شه.
  • کامران ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    افراطی فتنه گران سال 88 بودند که مملکت را به آشوب کشیدند و اقتدار ملی را تضعیف کردند.
  • ناشناس ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 1
    خدا رحمت کند شهید مطهری را این فرزند خلف آن پدر نیست .
  • ایران ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    1 0
    مطهری هر کی که هست نباید سخنرانیش لغو میشد چون خلاف آزادی بیان هست و بی ثباتی به همراه میآره.
  • بی نام ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد...زهی خیال باطل ک تو مشهد برای اصلاح طلبان جا پایی پیدا بشه،مشهد از زمان خاتمی تاحالا ب اصلاح طلبان غربزده نشون داده ک ولایتی و طرفدار ولایت فقیه ک همه اینها ب برکت وجود امام هشتم شاه خراسانه،حاکم تو مشهدو خراسان بلکه تمام ایران ثامن الحجج این رو هرکی نمیدونه بدونه ب گوش علی مطهری فرزند ناخلف شهید مطهریم برسونه
  • ۰۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    1 0
    واقعا برای این سایت خبری وتحلیل های آبکیش متاسفم این اقدامات اگر فقط ضربه به علی مطهری می زد مورد چندانی نداشت اما این یعنی دیکتاتوری وبی قانونی وبی ادبی در حق مردم مطهری در تهران بیش از یک میلیون رای آوردهیعنی مردم قبولش دارند پس اجترام به مردم اینه؟
  • yas ۰۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    فامیلی مطهری رو ازش بردارید؛چی میمونه!!!؛معلمای مدرسه سطح سواد ودرکشون ازاین آقا بالاتره!!!بعضی ها گفتن نایب رییس مجلس؛مگه حجه الاسلام کروبی ؛رییس مجلس این مملکت نبود......!!!دست وردارید ,افساد طلبا؛...واقعا مردمی که فریب این شلوغ بازیا وحاشیه سازیا رو بخورن ؛حقشون چنین حاکمانی هست....!!! مردم اگه یه شخصی رو عالم تشخیص بدن؛حلوا حلواش میکنند...؛افسوس که بیشتر عالما رفتن زیر خاک؛و هرچی بیسواد وروشنفکره؛ دوره ماره گرفتن. حالا این مشرق مشکل داره اونم تو بحثای اجتماعی؛...که از شعارهای شما حمایت میکنه؛اون یه مسئله دیگه هست....!
  • فریدون ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    از ریس. جمهوری. که اربعین براش حرکت نامفهومی هست نميشه. توقع داشت تو روز اربعین. از حتاک. به امام معصوم که باید دهان کثیف رو مردم گلپایگا. بگیرن حرف نزنه اوف بر اینها
  • ۰۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    کسی که به امام رضا بی ادبی کند باید تنبیه شود
  • ۰۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    من بهت میگم پشت پرده چه خبره یه احتمال اینه که دولت بازم برا سرپوش گذاشتن به ندانم کاری هاش نیاز به یه جنجال رسان ای داره و کی بهتر از مطهری و اینکه دولت تحت فشاره برا بستن زبان مطبوعات با این حرکت میهواد فشار رو از رو خودش کم کنه در حالی که در وجه جهانی بدتر میشه .................
  • ۰۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    منظور آقای مطهری اینه که حتی امام رضا (ع) هم با شادی مردم مشهد هیچ مخالفتی نداره امام رضا ((ع) میدونه مردم مشهد و یا کل ایران ارادت خای نسبت به ایشون و خاندان پاک و مطهر امام رضا (ع)دارند....اما الآن مردم مشهد واسه یه کنسرت یا باید برن تهران یا خارج از کشور... بس کنید این محدودیت ها رو خدا رو خوش ن
  • ۰۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    روشنفکر باش عزیز ... من به پاسخ شما رأی منفی دادم
  • ۰۲:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    دم تو هم گرم ... رأی مثبت دادم به پاسخت
  • ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    خیلی داعش شناس و ضد داعشی برو سوریه! چرا از دار و دسته و همفکرهای ترسو و احمق شما یکی در بین مدافعان حرم نیست؟ داعش همسوترین دسته در دنیا باشماست. در مخالفت با مقاومت و خصوصا بشار اسد. احمق های داعشی داعش فکر ضد مذهب بی دین
  • ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    ما جیره جمهوری اسلامی رو میخوریم و کیف می کنیم و پدر آمریکایی و صهیونیست و نوکرهای از سگ پست تر شان را در می آوریم. بهتر از نون حرام و نجس و کثیفه آمریکاست که توی حلق یک عده احمق دزد اختلاس گر 8000 میلیاردیه که به جیره آمریکایی شون هم بسنده نمی کنن به اختلاس های چندهزار میلیاردی شون هم بسنده نمی کنن به حقوق نجومی شون هم بسنده نمی کنن دنبال کنسرت توی مشهد هستن
  • ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    همین طور فیلم 1979 تا 2020 رو ببینید. کلیپی هم هست در مورد حمایت صادق شیرازی از منافقین. می فهمین پخش فایل صوتی قدیمی توسط پسر فقیه مطرود امام و حمایت های این علی آقا توی چه سناریویی جا می گیره. مرگ بر حجتیه
  • ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    شما جهان صفرمی لطف کن جهان مارو بیخیال شو اگر تونستی برو گمشو همون جهان مورد نظرت
  • ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    اگر کسی صداش درنمیاد چون حلاوت سفر سختی هاشو آسون می کنه. در ایامی که باید مسئولین به غایت بی مسئولیت وزارت خارجه، کشور، بهداشت، و ... به فکری مردم باشن به خصوص وزارت کشور که باید به فکر این باشه که مردم برای خروج و ورود 10 بار فشار شب اول قبر را تحمل نکنند، همه دولت بسیج شده ببینه چرا فلان آدم حقیر فلان شده ... مسخره است به خدا
  • ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    مردم مشغول عزاداری اربعین حسینی هستند و وقت شرکت کردن در این بحث را ندارند لذا متوهمها میدان را خالی دیدند و دور برداشتند.
  • منیره ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    واقعا شرم و حیا هم اندازه ای داره. این قد این ملت از بی لیاقتی های این آقا زادگان دلشون خون شد.چقدر از صندوق های بیت آلمان خالی شد.چند صد نفر به دلیل بی کفایتی پشت مرز مهران موندن و هزار مسئله دیگر..حالا سخنرانی این آقا لغو شده خوب به درک. بودن یا نبودن سخنرانیش فرقی به حال مشکلات مردم می کرد.
  • ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    من هم با شما ضدفدرالی موافقم. نباید لغو میشد با توجه به این که ایشان نماینده مردم هستند احتمالا می خواستن در مورد مهمترین مسائل کشور یعنی دزدی، ببخشید وام 8000 میلیاردی همفکرهای شیخ و نیز ناکارامدی برجام و طرح های اقتصادی و رکود سنگین و نیز در تازه ترین مورد آزار عمدی و تیغ زدن زائرین توسط دولتی ها برای حتی زحمت ندادن به خودشان که یک مرز دیگر را آماده کنند خوب می خواسته در مورد اینها حرف بزنه دیگه. وگرنه که خیلی باید احمق باشه با وجود این مسائل بخواد در مورد کنسرت حرف بزنه
  • سيد محمد ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    آيا دکتر جليلي نماينده رهبري در شوراي عالي امنيت ملي نيست؟ اگر هست که هست،چرا براي لغو مکرر سخنراني ايشون اينقدر جنجال نشد؟جواب معلومه. ايشون مدافع نظام و ولي فقيه هستند و بعضي ها مدافع ...... ولش کن.راستي کي ميدونه الان صفدر حسيني با پولهاي حرام کجا داره خوش گذروني ميکنه؟
  • سيد محمد ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    در جواب دوستي که فرمودند ميليونها تهراني و مردم شهرستان عارشون ميشه بايد عرض کنم اونايي که تو تهران ساکن هستند الزاما تهراني نيستند. ما تهروني هاي اصيل طرفدار نظام و رهبري هستيم و هرگز امثال مطهري رو نماينده خودمون نمي دونيم(بچه دولاب تهرون)
  • سيد محمد ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    ميتينگ سياسي يک تشکل غير قانوني و فاقد مجوز در محل دولتي از اساس ممنوع است.اينان با فرافکني دنبال سياسي کاري هستند.دادستان به استناد اينکه تشکل برگزار کننده مراسم مجوز فعاليت نداشته و نيز اجازه استفاده از اموال دولتي(محل تجمع) رو نداشته و با نظر به سوابق رفتاري نامبرده از برگزاري جلسه در روز اربعين ممانعت کرده است. هرگونه دخالت دولت در حوزه قضايي ممنوع بوده و دادستاني مي تواند بر عليه کسانيکه فرافکني نموده و با تهمت و افترا بدنبال تنش زايي هستند اعلام جرم کند.
  • سيد محمد ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    شکر خورده اکثريتي که بخواد مخالف امام رضا(ع) باشه.اگر خواستيد صريحا مخالفتتون با امام رئوف(ع) رو نشون بديد تا ببينيد ما از تهران و ساير شهرها براي خفه کردن صداي اين اکثريت(دروغين)و دفاع از امام رئوف(ع) با سر به مشهد خواهيم آمد.تو تهران که اون بساط رو سال88 بپا کرديد و از حرامزاده و منافق و ضد انقلاب و ...انقلابي نمايان دنيا پرست دست در دست هم گذاشتيد جوانان غيور تهروني اجازه ندادند که هر غلطي بکنيد.اينجا که پاي امام رئوف هم وسطه و....
  • سيد محمد ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    برنامه از اساس غير قانوني بودهچون تشکل برگزار کننده مراسم مجوز نداشته. در ضمن نامبرده به مقام امام رضا(ع) هتاکي کرده و مردم خشمگين مشهد هرگز سکوت نمي کنند.در صورت برگزاري احتمال برخورد مردم متعصب و خشمگين از توهين نامبرده به امام رئوف حتما با ايشون برخورد مي کردند.پس بهترين کار هموني بود که دادستان کرد
  • ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    فعلا وزیر وقت نداره، مشغول رسیدگی به چرایی ممانعت از سخنرانی حتاک به امام رضا است.
  • ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    انقلاب اسلامی شد که قوانین اسلام اجرا بشود و حالا دوباره بطور خزنده و با کمک افراد نفوذی مانند زمان طاغوت با برگزاری کنسرت خواننده هایی که ظاهرا از حافظ مخوانند ولی در خارج از کشور با زنان آوازخوان عرب مشترکا برنامه اجرا می کنند و شرکت مختلط تماشاچیان قصد ترویج خزنده بی بندوباری را دارند. حالا شما در پی اجرای کدام قانون و ترویج کدام فرهنگی؟
  • رهام ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    چی رو داری ماست مالی میکنی سایت مشرق؟؟؟؟ چرا از اربعین و شکوهش مایه میذاری؟؟؟؟ لغو کننده کنسرت ها و بزغاله خواندن مردم حداقل برای ما مشهدی ها شناخته شده است
  • ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    عمه هیلاری خانه نشین شد نگرانید که به او به پیوندید و چون خود میدانستید که مشهدیها به این آدم حتاک به امام رضا اجازه سخنرانی در شهر امام رضا را نمیدهند این جنجال را درست کردید که مظلوم نمایی کنید.
  • مجید ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    اقا این مجیدی که کامنت گذاشته من نیستم.اسم من رو خودش گذاشته
  • مجید ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    ناشناس جان اگه کسی بجای نقد نظرات شما بیاد به اعتقادادت توهین کنه باز سرجات میشینی میگی اشکال نداره منتقده؟این اقا اصلا انتقادنمیکنه داره به ما توهین میکنه دشمنان ماهم نشسته اند ودارندنگاه میکنندواستانه تحملمون بررسی می کنندتا ببینندچطور میشه به نظام ضربه زد.دوست عزیز این توهم توتئه نیست اینها دارندبه اسم اسلام،اسلام نابودمیکنندحالابا هراسمی باشه حتی به اسم مطهری.کدوم دشمنی وجود داره که بیاد ازدشمنش تعریف وتمجیدکنه؟اگه ازدشمنش تعریف وتمجیدکرد طرفدارنش میگن پس این اقا از اینها بهتر اون وقت میان سمت اون طرف.پس کسی از دشمنش تعریف نمیکنه ولی دشمنانمون دارن از این اقا تعریف وتمجیدمی کننداین اقا چون ساده لوح هستش فکر کرده راهی که داره میره درسته.ان شاءالله خدا هدایتش کنه.
  • مجید ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    جناب ناشناس تاریخ خوانی باعث میشه ادم از گذشته درس عبرتی بگیره تا اون اشتباه تکرارنکنه در صورتی که اون ادم یک انسان ازاده باشه نه امثال شما.بعدش چرا دور بریم فکرنکنم سنت به انقلاب بخوره اگه سنت به انقلاب نمیرسه حداقل برو کتابهای تاریخ نگاه کن نه از بزرگترت بپرس بهت میگه بنی صدر کی بود چی شد.منافقین قبل انقلاب چه مبارزاتی کردندولی بعدانقلاب به چه جنایاتی دست زدن.حتی افرادخودشون به طور فجیعی می کشتند. این احمداقا هم بدونه بنی صدر هم ی زمانی افتخار ملت بود با 11میلیون رای اخرش به کشور خیانت کرد واسم خودشوتوتاریخ به نام خائن ثبت کرد.پس مواظب اسم افرادباشیم تا گول نخوریم.هرکسی با اعمال و کارش سنجیده میشه نه با اسمش حتی فرزند مطهری.
  • مجید ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    اووووووووووووووه چقدر منفی دادید؟یعنی همه شما اقوام اقایون ذخایرانقلاب هستید؟نمی دونستم این ذخایرانقلاب این همه فامیل داره؟اگه ناراحت نمیشید این علی اقا درست گفته چون اینها از پول من هم کوفت کردند.حق من هم دراین پولهای که کوفت کردن بوده.پول من بدن بعد هر غلطی خواستند بکنند.بعدش بیان اینقدر سخنرانی کنندتا جانشون در بره.
  • ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    یک چهارم تهران به لیست رای دادند و اصلا کاری به اعضایش نداشتند به قول جالبی اگر یک درخت هم در لیستشان بود رای می آورد ضمنا اگر یک بی قانونتی صورت گیرد باید جلویش گرفته شود همان دعوت یک تشکل غیرقانونی
  • اهوازی ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    وقتی در یک ماه خبری از اختلاص نیست اینجوری همه به جون هم میفتن ، بنظرم باید هر ماه یک نفر اختلاص کنه ، ما که عادت کردیم به امر مباح اختلاص های میلیاردی
  • ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    داعش در سوریه به اماکن مذهبی توهین میکنه و علی مطهری در ایران به امام رضا نسبت تمایل شرکت در کنسرت موسیقی میدهد و توهین میکند. فرقشان چیه؟ با این حساب مردم مشهد حق دارند بی غیرت نباشند و به او اجازه توهین مجدد به مولایشان را ندهند. خال اگر مجلسیان در شان خود میبینند که او به ایشان ریاست کند بحث دیگری است.
  • ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    بزرگنمايي كردن مسائل فرعي تر براي مشغول كردن اذهان جهت فراموش كردن ناكارآمدي آقايان است
  • ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    بدرود مطهری کارش تمامه
  • ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    تو دقیقا به چی می گی روشنفکر؟ خوردنیه؟
  • ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    دوران شعار گذشت به قول سرورت...
  • ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    یعنی رای ایشون در تهران ملاک برای محبوبیت در کل کشور است؟ خب همین یعنی توهم و تفکرات بچه گانه... ضمنا احمدی نزاد 24 میلیون رای داشت...شما تندروها چرا بعد از چند سال هنوز به ایشون فحاشی می کنید؟
  • ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    منظورت مرفه بود؟ عمو جون فرزندم1 اگه ایشون زبای گویای محرومان است چرا یه بار نسبت به بیکاری و بی عاری در این دولت موضع نگرفته که از دولت دفاع هم کرده؟
  • ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    مطهری هم مثل تو فحش می ده؟
  • ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    رای مردم به احمدی نژاد چه؟
  • ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    فعلا که شما از منتقدین به وحشت افتادید!
  • ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    قانون همه جا یکسانه بالام جان
  • ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    پس مقصر عمه اوباماست؟
  • حسین ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    به همین خاطره از دزدهای دولت انتقاد نمی کند؟
  • حسین ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    لابد تو هم مزخرفی که کامنت گذاشتی؟
  • ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    آزادی بیان رو از شما یاد گرفتند..
  • حسین ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    بهتره برای تفکر آبکی خودت متاسف باشی... احترام به رای مردم رو در فتنه 88 دیدیم.. احترام به آزادی بیان رو در تعطیلی سخنرانی منتقدین برجام دیدیم..
  • ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    بیسواد و عصر حجری و تندرو و عثب مونده واست آشنانیست با فرهنگ جون؟
  • ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    اختلاس درسته! خب این بازیگر جناب مطهری بازی راه انداخته تا فساد دولت بنفش رو بپوشونه.
  • حميد جعفري ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    آيا لغو سخنراني اين هتاك به امام رضا(ع) اين همه بايد توسط رياست مجلس، برخي از نمايندگان مجلس و مسئولان و رسانه ها برجسته بشه؟!!! اما هتاكي اين شخص به امام رضا (ع) توسط رياست مجلس، برخي از نمايندگان مجلس و مسئولان و رسانه ها ناديده !!! لطفا قدري تأمل ...
  • ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    والا
  • ناشناس ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    مردم یک روزی به بنی صدر خائن هم رای داده بودند !
  • ناشناس ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    درود بر مردم عزیز مشهد که به اصولگرایان رای دادند و نماینده ای شجاعی همچون آقای کریمی قدوسی در مجلس دارند .
  • ناشناس ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    نیروهای نظام نباید از سران فتنه منحرف از مسیر انقلاب حمایت کنند.
  • ناشناس ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    چرا ایشان در مورد حقوق های نجومی و اختلاس 8000 میلیاردی صندوق فرهنگیان سکوت کرده اند ؟!
  • مهران ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    مزخرف سایت های افساد طلب هستن که حقایق را وارونه جلوه می دهند.
  • مجید ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    اقامجید من دوستانی دارم که میگن اصلاحاتی هستیم وقتی داعشیها به کمک امریکا وعربستان و همپیمانانشون به سوریه حمله کردندگفتیم بایدباداعش جنگیدولی این دوستان میگفتندکه نه این یک موضوع داخلیه،داعشیها اومدن به عراق حمله کردندتانزدیکیهای کربلا ونجف رسیدندگفتیم حریم آل الله درخطره بایدبا این حیونها جنگیدگفتندکه خودامامان مواظب گنبدوگلدسته خودشون هستندمابه مشکلات خودمون برسیم.وقتی به 40کیلومتری ایران رسیدن گفتیم حالابرید با اینهابجنگیدگفتندخب بزاربیان جلوتر تاراحترنابودشون کنیم دوست عزیز اینجا یاد یک خائن به کشور افتادم که موقع جنگ میگفت بزاربیان جلوترزمین می دیم زمان می خریم تاراحتربتونیم نابودشون کنیم.وقتی دوستانمون میرفتن برای دفاع از حریم اهلبیت اینها میگفتند چقدر بدبختیدکه میرید سوریه برای سوریهاخودتون به کشتن می دید.دوست عزیزاین دوستان اصلاحاتیمون حتی نمی تونند دکمه شلوارشون ببندنداون وقت می خوان برن جنگ داعشیها؟جای که دل شیر می خواد؟دوست عزیزکسایی که دارن ایران سوریه دیگرمی کنند همفکران ابله شما هستندنه افرادی که جان خودشون کف دستشون گرفتند.اگه مطهری سر حرفش صادق بودوبرای تبعین قیام کربلا برنامه داشت میومدمرز مهران ببینه چطور ملت برای رفتن به زیارت امام حسین ع و بیعت با امامشون سروپا میشکوندند.میومد نجف یا کربلا ببینه چطور شیرمردان حسینی از زوار امام حسین دربرابرداعشیها مواظبت میکردند.ببینه چطور یک مهندس،یک دکترو... دارن خیابونهاروجارومیزدند.اگه اینهارومی دید دیگه نیازی به تبعین قیام کربلا توسط ایشون نبود.
  • ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    کاربران بالاترین ریختن توی مشرق!!...
  • ناشناس ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    خدا خیر دادستان مشهد بده جای این جور ادما در جوار حرم کراهت دارد وباید انهارا از بلاد اسلامی دور کرد
  • ناشناس ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    خدا خیر دادستان مشهد بده جای این جور ادما در جوار حرم کراهت دارد وباید انهارا از بلاد اسلامی دور کرد
  • ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    دوستان من اصولگرا و اصلاح طلب کیلو چند ؟ بابا خیلی از مردم ما دارن تو بدبختی زندگی میکنن و به نون شبشون محتاجا . این حرفا چیه میزنید. ایکاش این علی مطهری بخاطر این بیچاره ها داد و فریاد راه می انداخت نه برای یه سخنرانی بی ارزشش . این همه تاحالا سخنرانی کرده چی شد؟؟؟
  • ناشناس ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    گر حکم کنند که مست گیرند بقیش با خودتون
  • ناصر ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    بندخدا کدام دشمن هنوز توی توام هستید به اسم دشمن وفتنه گر همه سر کاریم بقیه هم دنبال زر اندوزی واختلاس چرا بیدار نمیشدیا خودتون رو به خواب زدین
  • abbas ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
    0 0
    تو کل کامنتاتتون فقط فقدان یه چیز معلوم بود،اینکه همتون کلی و یه بعدی به افراد و کار ها نگاه میکنید.هر خلق و خویی نسبی هست.خوب مطلق نیست بد هم همینطور.به تاریخمونم یه بعدی نگاه میکنیم. ببینید من جانبدار هیچ فردی اعم از مطهری و... نیستم ولی شما دانای کل که نیستین تا اطلاعات کامل ندارین قضاوت نکنید.
  • رضا ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
    0 0
    درود بر علی مطهری
  • مجتبی ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
    0 0
    تو که امام رضا (ع) رو بازیچه دهان خودت کردی بگو کجا و کی علی مطهری یا رییس مجلس به ایشان هتاکی کردن؟؟؟ خدا به داد مردمی برسد که نماینده منتخبشان نتواند با آنها سخن بگوید!!!
  • شادی ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
    0 0
    اگه واقعا اقای مطهری مشکل دارن چرا اجازه دادن نماینده مجلس بشن ودر قانونگذاری یه کشور سهیم شن, اگرم مشکلی ندارن چرا اجازه سخنرانی بهشون داده نشد!!!!!!
  • ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
    0 0
    نتانیاهو اگر بیاد ایران تهرانی ها براش سنگ تمام می زارن
  • امیرحسین ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۹
    0 0
    دوست عزیزو پزشکم اگه واقعا توقع دارید راهپیمایی حرم با ماشین کولر دار و روی پر قو انجام بشه که امش راهپیمایی نیست توروخدا توقع مناسب داشته باشیم
  • امیرحسین ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۹
    0 0
    انسان باید تابع قانون باشه نماینده منتخب مردم شماست میخواید اینجا هم مثل عراق و سوریه ناامن بشه؟؟تورو خدا قانون شکنی نکنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس