کد خبر 657115
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵

یک منبع میدانی سوریه از دفع 2 حمله تازه تروریست‌ها به مواضع نظامی ارتش سوریه در قنیطره خبر داد و گفت: ارتش سوریه و همپیمانانش اجازه شکسته شدن حلقه محاصره «بیت جن» برای باز شدن پای تروریست‌های صهیونیستی به ریف دمشق را نمی دهند.

به گزارش مشرق، یک منبع میدانی در استان قنیطره در سوریه گفت: تروریست‌های مورد حمایت رژیم صهیونیستی در قنیطره مواضع «گروهان های پیاده حضر » و «السریه الرابعه» در دورترین نقطه حومه جنوبی قنیطره را زیر آتش سنگین راکت اندازهای خود گرفتند که از مرز با سرزمین‌های اشغالی اقدام به شلیک آتش می کرد.

وی افزود: نیروهای ارتش سوریه ضمن مقابله به مثل با تروریست ها و بمباران مواضعشان واحدهای پیاده آنها را که با آمادگی کامل قصد پیشروی داشتند مورد هدف قرار دادند تا جایی که این تروریست‌ها از طریق بی سیم فریاد کمک خواهی سر داده و خواستار اعزام خودروهای نظامی به محل درگیری بری انتقال کشته و زخمی های خود شدند.

این منبع با بیان اینکه عملیات تروریست ها در قنیطره هنوز متوقف نشده است، افزود: سیستم های رهگیری تجمع بزرگی از نفرات پیاده تروریست ها را به همراه مقادیر زیادی سلاح، خودروهای زرهی و توپخانه را شناسایی کردند که برای حمله تازه ای آماده می شوند.

منبع سوری تصریح کرد: تروریست ها بار دیگر برای گشودن جاده منتهی به بیت جن( از توابع منطقه قطنا در ریف دمشق) که شامل بزرگ ترین ذخیره نیروی انسانی تروریست ها اعم از اتباع خارجی است، تلاش می کنند تا خود را به ریف دمشق رسانده برسانند.

وی افزود: نیروهای ارتش سوریه و همپیمانانش در جنوب در بالاترین سطح آمادگی برای دفع هر حمله احتمالی تروریست ها هستند با وجود اینکه این تروریست ها مورد حمایت ویژه دشمن صهیونیستی قرار دارند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس