کد خبر 657803
تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲

ارتش سوریه و نیروهای مقاومت در ادامه درگیری‌ها با تروریست‌ها در غرب و جنوب شهر حلب پس از دفع حملات آنان به نیروگاه برق «الشیخ سعید» موفق شدند بازار «الشعبی و میدان الاطفائه» در محله مساکن هنانو را آزاد کنند.

 به گزارش مشرق، پس از این که نیروهای مقاومت دو ماه قبل بر نیروگاه برق محله «الشیخ سعید» در جنوب شهر حلب مسلط شدند، گروهی از عناصر تروریستی با هدف اشغال مجدد این نیروگاه حملاتی سنگین را آغاز کردند.

یک منبع میدانی از شهر حلب اعلام کرد که با هوشیاری نیروهای مقاومت عملیات تروریستها طی چند کمین مستمر دفع و دهها تن از آنان از پای درآمدند.

در محور جنوبی ارتفاع«الزهور» واقع در شمال شرق شهر حلب نیز، نیروهای مقاومت عملیاتی را برای پاکسازی مقبره اسلامی انجام دادند که توانستند تروریستها را از مقبره بیرون برانند اما در اثر حملات خمپاره ای مجدد تروریست ها نیروهای مقاومت نیز از مقبره خارج شدند. در حال حاضر نیز در این منطقه هیچ نیرویی از ارتش یا تروریستها حضور ندارد.

این منبع در ادامه تصریح کرد که درگیریها در شمال کارگاه های شیخ نجار قدیم نیز به شدت ادامه دارد.

در محله مسکونی «المعصرانیة» نیز نیروهای سوری موفق شدند بخش شمالی محله را پاکسازی و مواضع خود را در آن تثبیت کنند. این نیروها اکنون در حال پیشروی به سمت مرکز محله هستند.

در محور غربی شهر حلب هم درگیری شدیدی بین نیروهای مقاومت و تروریستها در محله «حلب القدیمه»در جریان است. توپخانه ارتش نیز به شدت مواضع تروریستها را هدف قرار می دهد.

در محله مساکن هنانو نیروهای سوری و مقاومت توانستند بازار «الشعبی و میدان الاطفائه» را آزاد کنند. تلاش نیروهای مقاومت برای تثبیت مواضع خود ادامه دارد.

این منبع در پایان تأکید کرد که جاده وصل کننده محله هنانو و الحیدریه زیر آتش سنگین مقاومت قرار دارد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۸
    0 0
    حشدالشعبی عراق باید لاقل 4000 نیرو به حومه دمشق بفرستد تا نیرویی برای آزادی رقه اعزام شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس