کد خبر 656791
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳

جنگنده های عربستان، دیشب (جمعه شب) چند استان یمن را با بمب های خوشه ای هدف قرار داد.

 به گزارش مشرق، به نقل از خبرگزاری رسمی یمن (سبا)، یک منبع نظامی گفت: جنگنده های عربستان دیشب با حمله به مناطق مختلف و شهرهای استان 'صعده' و چند استان دیگر یمن، غیر نظامیان و زیر ساخت های این کشور را هدف قرار داد.

این منبع که به نام وی اشاره نشده، افزود: جنگنده های عربستان در سه نوبت 'بیر السلامی' و 'البقع'، پنج نوبت منطقه 'الضیعه' و شهر 'شدا'، یک نوبت منطقه 'آل قراد' در شهر 'باقم' و یک نوبت منطقه 'الحصامه' در شهر 'الظاهر' در استان صعده را بمباران کردند.

جنگنده های عربستانی دیشب با سه بمب خوشه ای به منطقه الحصامه شهر شدا حمله کردند. همچنین در سه نوبت منطقه 'القمع' در شهر 'کتاف' و یک نوبت مناطق 'طخیه' و 'البقع' را هدف قرار دادند.

این منبع ادامه داد که جنگنده های عربستان 12 بار به منطقه آل قراد در شهر باقم حمله و منطقه الضیعه در شهر شدا را در دو نوبت بمباران و نوار مرزی را مورد حمله توپخانه ای قرار دادند.

جنگنده های عربستان منطقه 'جبل الطویله' در منطقه 'حام الاسفل' در شهر 'المتون' در استان 'الجوف' و منطقه العقبه در این استان را در دو نوبت بمباران کردند.

متجاوزان عربستانی آمریکایی یک مزرعه در شهر 'حیران' را نیز دو بار و شهرهای 'حرض' و 'میدی' در استان 'حجه' را پنج بار بمباران کردند.

هواپیماهای متجاوز سعودی دیروز نیز 'جبل ذباب' در شهر 'بنی حشیش' در استان 'صنعا' را سه بار و مناطق 'القتب' و 'المدفون' در شهر 'نهم' را در سه نوبت با بمب های خوشه ای هدف قرار داده که بر اثر آن شماری غیرنظامی کشته و زخمی شدند .

تاکنون آمار دقیقی از کشته ها و مجروحان حملات دیروز و دیشب جنگنده های عربستان به یمن منتشر نشده است .

عربستان همراه با چند کشور دیگر از ششم فروردین سال گذشته اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، دریایی و هوایی این کشور با هدف بازگرداندن 'عبدربه منصور هادی' رییس جمهوری مستعفی و فراری یمن به قدرت کرد . این تجاوز نظامی تاکنون نتیجه ای جز کشتار بیش از 11 هزار یمنی و زخمی شدن ده ها هزار نفر دیگر و همچنین آواره شدن میلیون ها یمنی و ویرانی زیرساخت های این کشور نداشته است.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس