کد خبر 656412
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲

یک منبع محلی در استان نینوا اعلام کرد که نیروهای مردمی عراق (الحشد الشعبی) یک فروند پهپاد متعلق به گروه تروریستی داعش را درغرب موصل سرنگون کردند.

به گزارش مشرق، پایگاه خبری السومریه نیوز به نقل از یک منبع که خواست نامش فاش نشود، گفت: نیروهای الحشد الشعبی موفق شدند، پهپاد داعش را که بر فراز فرودگاه تلعفر درغرب موصل درحال پرواز بود را ساقط کنند.

منبع مذکور افزود: پهپاد داعش مجهز به دوربین برای تصویر برداری بود و تروریست ها از این نوع پهپادها برای شناسایی موقعیت های نظامی استفاده می کنند.

 سرنگونی پهپاد داعشی‎ها در عراق +عکس
این درحالی است که فرودگاه تلعفر درغرب موصل دراستان نینوای عراق روزچهارشنبه بطور کامل از اشغال گروه تروریستی تکفیری داعش آزاد شد.

طبق اعلام منابع عراقی، نیروهای الحشدالشعبی و دیگر نیروهای امنیتی بویژه پلیس اتحادیه موفق شدند پس از آزادی روستای تل الرمج و تعقیب تروریست های داعش درمنطقه، وارد فرودگاه شوند.

عملیات موصل از 17 اکتبر گذشته ازمحورهای شرقی، جنوبی، شمالی شروع و درمرحله دوم با ورود الحشدالشعبی، حمله علیه داعش از محور غربی نیز آغاز شد.

نیروهای عراقی، بعد ازچند هفته نبرد، به داخل موصل نفوذ کرده و هم اکنون در بخش هایی از این شهر در حال عملیات پاکسازی هستند.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس