کد خبر 630829
تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۴

با گذشت یک روز از آغاز آتش بس در سراسر سوریه، آرامش نسبی در بیشتر جبهه های نبرد برقرار است.

به گزارش مشرق، از صبح امروز جبهه‌های نبرد در بیشتر مناطق حلب شاهد آرامش نسبی است، همچنین آتش‌بس در بیشتر جبهه‌های ریف دمشق، به شکل خوبی پایدار مانده است.

اما گروههای تروریستی امروز با شلیک خمپاره به سوی پروژه 1070 واحدی حلب آتش بس را نقض کردند. تروریستها همچنین مواضع ارتش سوریه در منطقه دانشکده‌های نظامی در جنوب غرب حلب و اطراف الکاستیلو در شمال شهر حلب را هدف قرار دادند.

گروههای تروریستی همچنین با گلوله‌باران برخی از مواضع نظامی ارتش در کفرنان در شمال غرب حمص، آتش‌بس را نقض کردند.

تروریستها همچنان تلاش کردند که به سمت مواضع ارتش سوریه در حومه شمالی قنیطره نفوذ کنند، که این منجر شد ارتش سوریه واکنش نشان داده و تحرکات آنها را با سلاحهای مناسب هدف قرار دهد.

مرکز دیده‌بان حقوق بشر وابسته به معارضان به کشته شدن 23 تروریست از جمله سه سرکرده گروههای تروریستی به ضرب گلوله ارتش سوریه در طول سه روز گذشته از آغاز نبرد تروریستها موسوم به قادسیه جنوب در نوار شمالی قنیطره، اعتراف کرد.


منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
    0 0
    خدارو شکر مشرق جان از این خبرها بیشتر اعلام کن باید هرشهید که میدیم هزار نفر از این حرام لقمه ها و کافرهای ابوجهل ابوسفیانی را یه درک بفرستیم زنده باد مقاومت ما همه پیشمرگ امام خامنه ای هستیم و جان برکف ایستاده ایم تا آقا امر بفرمایندکه بیرق یا ابوالفضل ویا حسین رو درمکه ومدینه برپا کنیم انشاالله. انشاالله نوبت آل سقوط داره می رسه تا همه شون رو گردن بزنیم وانتقام همه ی شهدامون رو بگیریم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس