کد خبر 650741
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷

همزمان با تشدید درگیری در جنوب عربستان بخصوص در منطقه عسیر، یگان‌های مختلف ارتش یمن ضرباتی کاری بر ارتش سعودی وارد و یک پهپاد را ساقط کردند.

به گزارش مشرق، درگیری ارتش سعودی با یگان‌های ارتش یمن و کمیته‌های مردمی این کشور، در جنوب عربستان شدت گرفته است.
 
وبگاه خبری المشهد یمن در گزارشی اختصاصی، اعلام کرد که درگیری‌ها بخصوص در منطقه عسیر شدت گرفته و ارتش یمن موفق شد مقر نظارتی «السایله» را تصرف و برج دیدبانی آن را منهدم کند.
 
همچنین ارتش یمن علاوه بر ساقط کردن یک فروند پهپاد شناسایی سعودی، یک خودرو نظامی را منهدم و تعدادی از نیروهای سعودی را در عسیر از پای درآورد.
 
طبق این گزارش، منابع نظامی یمنی می‌گویند که پهپاد شناسایی سعودی در «علب» عسیر شناسایی و ساقط شده است؛ امری که نشان‌دهنده میزان تسلط یمنی‌ها بر دشمن در عمق خاک خودش است.
 
 
تشدید جنگ در جنوب عربستان
پهپاد ساقط شده
 
این نخستین بار نیست که یمنی‌ها موفق می‌شوند، پهپهادهای سعودی-آمریکایی را شناسایی و ساقط کنند. در نیمه‌های ماه اکتبر در «غاویه» در جازان، پنجم سپتامبر در منطقه‌ای در حد فاصل سنحان و خولان در صنعاء، در آگوست در صحرای میدی در استان حجه و همچنین در منطقه مجازه در عسیر، همچنین در ماه مارس در استان «اب» و در ژانویه در منطقه حرض در استان حجه و یک هفته قبل از آن در استان صعده و همچنین یک فروند دیگر در ماه ژانویه، ساقط کرده بودند.
 
به گفته این منابع، نظامیان از پای در آمده در منطقه «المجازره» در عسیر هدف گرفته شده‌اند و حداقل سه نظامی سعودی کشته شدند و همچنین تجمعات نظامیان سعودی در منطقه «اسعر» و «فرماندهی علیب» هدف اصابت خمپاره قرار گرفتند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس