چرا باید دولت مرتبا در تریبون های رسمی با وحشت القا کند که افراد (زوار) بدون روادید را دستگیر میکند؟ چرا پایانه های مرزی کشور را تنها به 3 پایانه محدود کردند؛ با توجه به اینکه حضور میلیونی زوار در مرزها هر ساله قابل پیش بینی است؟

به گزارش مشرق، محمد عبداللهی در کانال تلگرام خود با اشاره به مسدود شدن مرز مهران و سرگردانی هزاران زائران حسینی و بی عملی دستگاههای اجرایی دولت در این زمینه نوشت:

1- چرا سفر به گرجستان و ارمنستان و ترکیه که پاتوق توریسم عیش و کیف و دوری از خداست باید بدون روادید باشد؟ اما دولت و رئیس همیشه خندان دستگاه دیپلماسی، هیچ رایزنی، هیچ تلاشی برای بزرگترین راهپیمایی جهان در کشور همسایه ما نکرده است؟ چون یک سفر الهی است؟!

2- چرا باید دولت مرتبا در تریبون های رسمی با رعب و وحشت القا کند که افراد (زوار) بدون روادید را دستگیر میکند؟

3- چرا دولت پایانه های مرزی کشور را تنها به 3 پایانه محدود کرده؛ با توجه به اینکه حضور میلیونی زوار در مرزها هر ساله قابل پیش بینی است؟

4- مرزهای غربی کشور به پارکینگ تبدیل شده، چرا دولت نباید ناوگان عمومی فعالی برای این روزها اختصاص دهد تا با حجم ترافیک بالا در این شهرها مواجه نشویم؟ آیا با دو ماه از حقوق جناب صدقی یا سرور گرامی آقای صفدر حسینی چند تا وسیله ایاب و ذهاب عمومی نمیشد برای زایران کرایه کرد؟ آیا واقعا بودجه ای بیشتر از دو الی سه ماه از حقوق نجومی بگیران برای ایجاد حداقل تسهیلات پارکینگ و گمرکی برای زایران مورد نیاز بود؟ در حالیکه خود به خوبی میدانند اگر کوچکترین مطالبه ای درباره بودجه برای این امور، از مردم شود، در کمترین زمان مهیا میشود. چرا دولت باید با دریافت بیمه اجباری از زوار و افزایش چند برابری کرایه ها، کاسب اربعین شود؟

5- چرا باید ستاد اربعین رسما و کتبا به صدا و سیما دستور دهد از دعوت و تشویق مردم به پیاده روی اربعین حسینی، خودداری کنند؟

آیا معنای این سخن، چیزی جز خواست دشمنان اسلام برای کمرنگ کردن و خاموش کردن و بایکوت این تجمع باشکوه و دشمن شکن اسلامی است؟ چگونه است همین دولتی که برای استادیوم محدود صدهزارنفری آزادی قبل از بازی دربی پیاپی اطلاعیه تلویزیونی برای هجوم به ورزشگاه سر می دهد، برای کربلا به صداوسیما عدم تبلیغ را دیکته می کند؟؟!



نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 57
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 44
  • من من ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
    0 0
    البته نویسنده این متن اطلاعات سطح پایینی داره... ترکیه گرجستان و.. بدون ویزا نیستن بلکه ویزا در مقصد صادر میشه! و پول هم گرفته میشه! فقط دیگه مجبور نیستن برن سفارت.. برای عراق هم همین داستان به شکل دیگه لی انجام شد که افراد به جای مراجعه به سفارت به با استفاده از تورها و حج و زیارت ویزاشون رو بگیرن... که البته عراق همچنان ویزا و مبلغ درخواستی خودش رو داشت و حاضر نبوده بدون ویزا و هزینه اون اجازه ورود بده...
  • سبد عبود ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
    0 0
    فعلا این دولت مرادش را در برجام کوفتی و عموسام کدخدا میبیند... امام حسین نقشی در حساب و کتابشون نداره همنوایان بنی امیه شدند..
  • ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
    0 0
    از خدا بترسيد خودتون هم ميدونيد كه عراق راضي به لغو ويزا نيست چون نمي تواند از درآمد كلان ويزا چشمپوشي كند و اين ربطي به دولت ايران ندارد
  • روح الله ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
    0 0
    البته جدا از این بحث چون سفر اربعین به کربلا متقاضیان بسیار زیادی دارد و بررسی عبور و مرور و نظارت بر همه ی افراد بسیار سخت است و در ضمن کشور مقصد درگیر جنگ است نمیشه با دید هرج و مرج و آنارشیستی برخورد کرد و احساسات رو وسط کشید و قانون شکنی کرد . اصل رعایت نظم است اگر ما نظم رو رعایت کنیم تمام مشکلات ما حل خواهد شد .
  • ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
    0 0
    جواب سوال های به صورت خلاصه: 1.دولت عراق بعلت کسب درآمد حاضر به لغو روادید نشده کلیه رایزنی‌های بی نتیجه بود،ترکیه و ... از درآمدی که بخاطر صدور ویزا میگرفتن صرفنظر کرده تا حضور گردشگر راحت و تعداد بیشتر شود در ضمن به شما ربطی نداره مردم در سفر چیکار میکنن بیخودی به مردم تهمت نزن. 2.قوانین بین‌المللی و داخلی هر کشوری باید مورد احترام و اجرا بشه، وگرنه هرج ومرج میشه شما فکر کن این قضیه برعکس بود افراد از کشور دیگه بخوان بدون ویزا یا پاسپورت وارد ایران بشن آیا قانون شکنی نکردن،طبق قانون عراق ورود افراد خارجی غیر مجاز ۵ یا ۶ سال زندان داره که در این چند سال افرادی که بدون ویزا و پاسپورت به عراق سفر کردن به رایزنی‌های دولت به کشور برگردوندن اون هم بدون مجازات و زندان 3.فعلا فقط این سه مرز خروجی دارای امنیت هستش و سایر مرزها مثل مرز خسروی امنیت لازم در کشور عراق را نداره ، افزایش امکانت باید دو طرفه باشه اگه ایران ۱۰۰ تا گیت خروج داشته باشه و عراق ۱۰ گیت ورود در این صورت ۹۰ تا گیت ایران اصلا فایده نداره و مرز مثل قیف عمل میکنه مثل مرز مهران 4.ظرفیت حمل و نقل عمومی ما محدود طبق هر سال بیشتر اتوبوس ها در این ایام به مرز ها فرستاده میشه،در مورد قیمت هم بخاطر اینکه اتوبوس ها فقط در یک مسیر دارای مسافر میباشند و در هنگام برگشت خالی هستن مجبورن کرایه دو سفر را بگیرن دولت هیچ گونه تعهدی به پرداخت کرایه این افراد نداشته و ندارد مثل همه مسافرت ها هزینه بعهده خود فرد هست ، با اسم اوردن اون دونفر مشخص شد درد شما مشکلات سفر اربعین نیست بلکه فقط قصد تخریب دولت را دارید و لاغیر ، درمورد بیمه هم باتوجه به وضعیت عراق هم لازمه و هم باید اجباری باشه 5.خوبه این چند روز صدا سیما فقط داشت تبلیغ میکرده و بعد از اتفاقاتی که در مرز مهران و هجوم افراد بی ویزا و پاسپورت (اونایی که داری سنگشون را به سینه میزنی) باعث بسته شدن مرز توسط عراق و عدم خروج افراد با ویزا شد صدا سیما گفتن خروج از مرز مهران غیرممکن شده و سایر مرزها خارج بشن افراد در آخر شما بردید توبه کنید و از اقا امام حسین ع هم مغذرت خواهی کنید بخاطر تهمت زدن به افراد
  • مرتضیsk ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
    0 0
    جای تعجبی نداره ! ، در کارنامه دولت یازدهم هنگام توزیع سبد کالا هم با بی تدبیری و بی برنامگی همین داستان سرگردانی مردم تکرار شده بود
  • متاسفانه شهرهای مرزی جزء محرومترین شهرها هستند ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
    0 0
    آقای محمد عبداللهی! این هرج و مرج در مرز مهران باعث مشکلاتی برای زوار می شود اما یک خوبی داشت و آن اینکه نشان داد چقدر این پایانه مهم مرزی دارای مشکلات زیر ساختی است.
  • ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
    0 0
    مردم دوست ندارن و میتونن میرن ترکیه تایلند گرجستان و .... اما وقتی میخوان برن هم قوانین ایران را رعایت میکنن و هم قوانین کشور میزبان را حالا شما اومدید میگیدید چرا نمیزید افراد بدون ویزا پاسپورت از کشور خارج بشن چرا همش میگید خروج غیر مجاز مجازات داره واقعا خجالت نمیکشی از امام حسین خجالت بکش خوبه همه مراجع کشور دارن میگن باید به قوانین عراق و خروج از کشور احترام بزاریم شما دارید دولت را بخاطر اجرای قانون بعنوان دشمن ائمه معرفی نمی کنی
  • سیدمهدی ۰۱:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
    0 0
    اخه برادر دولت عراق سر همینمسایلروادید رو لغو نمی کنه همین جوریشظرفیت ندارن از نظرامکانات ا بعد روادید هم لغو بش که هیچی
  • ۰۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
    0 0
    دولت ایران حاضر به پذیرش لغو روادید نیست. آری. درست خواندید. عراق موافق لغو روادید بین دو کشور در تمام طول سال است. اما ایران لغو روادید را فقط برای ایام اربعین می خواهد چون نمی خواهد از سود ناچیز سفر زوار عراقی به مشهد و قم صرفنظر کند. طبعا عراق هم زیر بار این زیاده خواهی مسوولان ایرانی نمی رود و حق هم با او است. متاسفم برای مشرق که نمی خواهد مردم حقیقت را بدانند. در حالی که اتفاقا دانستن همین حقیقت برای روشن شدن هر چه بیشتر ماهیت دولت آل کلید بسیار به مردم کمک خواهد کرد. پس چرا از این فرصت استفاده نمی کنید؟
  • ۰۲:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
    0 0
    داداش تور گورجستان از بیت المال نیست مردم از پول خودشون میرن برای اربعین علاوه بر تعطیل کردن کل مملکت کلی بودجه و برنامه ریزی می کنید اونم از بیت المال.
  • حسین ۰۶:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
    0 0
    ادم دلش به حال این بنده خداها میسوزه کسایی که رفتن میدونن الان اونا چی میکشن. خدایا پناه بر تو
  • ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
    0 0
    افراط در هر چیزی باطل است حتی در کار ثواب
  • ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
    0 0
    چرا دولت را متهم به بی تدبیری میکنید؟ همین جناب آخوندی چقدر از خودشان برای خرید هواپیماهای مخصوص پرواز مستقیم به آمریکا آبرو خرج کردند؟ حالا جاده های منتهی به مهران تنگ است؟ تقصیر ایشان نیست... دولت محترم میخواهد مردم به جاهای خوب بروند. به دولت محترم پیشنهاد میکنم با تدبیرات کارگشا در این ایام مردم را به کشورهای مختلف اروپایی و حتی آمریکا هدایت کنند و با مذاکراتی از جنس برجام، موجبات برگزاری زیارت اربعین در چمنهای کاخ سفید و مقابل کاخ الیزه و خیابانهای منهتن و... را فراهم کنند... رفتن به عراق امّلی است.
  • ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
    0 0
    استاد نابغه گفتن اینکه زوار بدون روادید بازداشت میشن به نفع مردم و دولت و خانواده‌های ایرانی است یعنی فهمیدنش سخته؟۴
  • وحید ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
    0 0
    مگه در دولت های قبلی پایانه های خروج بیشتر از بوده؟ مگه در دولت های قبل غیر از این بوده؟ من هم زمان احمدی نژاد رفتم کربلا هم زمان خاتمی هم زمان روحانی, همیشه همینطوری بوده شما یجور صحبت میکنید که انگار تو دولت های قبل گل و بلبل بوده الان شده این! تازه الان از نظر حمل و نقل تا مرز خیلی خیلی بهتر از دولت قبله درضمن رفتن بدون ویزا به کشور دیگه بدون اجازه کشور مقصد جرم محسوب میشه و برای کشور هزینه داره چرا نباید برای کسایی که برای کشور هزینه درست میکنن برخورد بشه؟ اگه برای کسایی که بدون مدرک اقدام به خروج از کشور میکنن (اونم یک کشور نا امن مثل عراق ) اتفاقی بیوفته دست خانوادش به کجا بنده؟ و اما اینکه کشوری ویزا رو لغو کنه یا نکنه به سیاستهای اون کشور ربط داره نه به ما
  • حسن ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
    0 0
    جناب عبداللهی حرف باید از روی آگاهی، انصاف و منطق باشه. اشکال کار اینه که یک عده می‌خواهند با ایجاد هرج و مرج، از فضای پیش آمده سوء استفاده کنند و به زیارت مجانی بروند. وقتی هم که گرفتار هم شدند این دولت جمهوری اسلامی ایران است که باید سرافکنده به دنبال آزادی آنها باشه. همچنین باید تبعات امنیتی ورود و خروج غیرقانونی فراد را بپردازد. تا مردم و مسئولین ما یاد نگیرند که به قانون احترام بگذارند و منفعت شخصی را در هر زمینه‌ای، در زیر سایه قانون جستجو کنند وضع همین است که می‌بینیم.
  • ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
    0 0
    چون این زوار متهمند که عموما تندرو، افراطی و منتقد سیاست های دولت هستند. اصولا دولت چشم امیدی به رای این قشر ندارد.
  • ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
    0 0
    شما دوتا چیزی را باهم مقایسه میکنید که باهم زمین تا آسمان تفاوت دارند. کسانی که درسال به گرجستان میروند به اندازه یک دهم زواری که سالانه به عراق میروند نیست.ظرفیت مهمان پذیری گرجستان هم به اندازه تورستهاییکه سالانه وارد میشوند جوابگوی خدمات هست.اما مهمترین مساله ای که در گرجستان وجود دارد و درعراق وجود ندارد مساله امنیت هست.در گرجستان خطر بمب گذاری انتحاری و دیگر مشکلات امنیتی عراق وجود ندارد.اما در عراق مشکلات امنیتی بسیار است.بنابراین برای دولت عراق و هم برای امنیت زائران بهتر است که ورود و خروج زوار کنترل شده باشد تا مشکلی پیش نیاید.
  • ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
    0 0
    ذولت یکی از نهادهای اجرایی در این کشور هفتاد داروغه است
  • مهدی ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
    0 0
    اقای محترم اگه این زوار اتفاقی بیفته براشون همه گیری مریضی تو جواب میدی بیشتر ازتو هم لیاقتت نیست
  • ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
    0 0
    درد امثال تو بیت المال نیست از اینکه این جماعت رو شیفته امام حسین می بینید و کم کاری ها و یا دشمنی های خودتونو با راه اهل بیت از اعتدال و تعقل! می دونید زورتون میاد دولت به این جماعت خدمات بده اما اگر 50 نفر یه گوشه جمع بشن که یه کاری بکن دولت توجه نکنه یقه جر میدید که ولت بی خیاله خداازتون نگذره که به فرموده قرآن مرجفین جامعه هستید
  • مقداد ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
    0 0
    اونهایی که میگن دولت عراق باید ویزا رو برداره: دولت عراق رضایت خودش رو برای برداشتن ویزا در تمام طول سال اعلام کرده ولی این اقایون هستند که میگن ویزا باید در اایام اربعین برداشته بشه یعنی ما به عراق میگیم تو از پول خودت بگذر ولی ما حاضر نیستیم از پول خودمون بگذریم لعنت بر کسانی که راه امام حسین و زایر امام حسین رو بستن
  • خشایار ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
    0 0
    جواب هات بیشتر مغلطه بود تا منطق ! این دولت در این سه سال ثابت کرده که انگیزه و علاقه ای برای کمک به برنامه های فرهنگی و مذهبی ندارد . { هر چند که اگر کمک میکرد در نهایت به نفع خودش تمام میشه و هزینه های تهاجم فرهنگی و فساد اخلاقی در جامعه پایین میاد }
  • خشایار ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
    0 0
    عیش و عشرت در کشورهای کافر و سکولار نتیجه خوبی برای جامعه ما نداشته و نخواهد داشت . اما کارهای مذهبی مثل پیاده روی اربعین تحول زیادی در جوانان بوجود میاره و وقتی برمیگردن کشور فرهنگ عاشورایی و ایمان و تدین با خود میارن / نه ابتذال و ولنگاری و بی حیایی و شرب خمر
  • سریر ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
    0 0
    داداش در مورد سنگ اندازی های دولت پای زائران چه داری بگویی ( بیمه اجباری و...) پس سعی نکن از یکسری کاسب اربعین دفاع کنی.
  • سریر ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
    0 0
    خدا هدایتت کنه فقط همین
  • سریر ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
    0 0
    افراط در سفر های ترکیه چی؟؟؟؟ با کلی ناامنی کرور کرور میرن...
  • سریر ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
    0 0
    دولت ایران حتی حاضر به مذاکره در این مورد نیست و دغدغه اش این نیست . رفتن به ترکیه آسان تر از رفتن به عراق است . در حالی که ترکیه هم ناامن است . پ ک ک فعالیت دارد .
  • داریوش ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
    0 0
    دستاورد سفر افراد به گرجستان و دوبی و تایلند و ترکیه چیزی جز ترویج فرهنگ ولنگاری و عیاشی و شرب خمر و میل به اشرافیت ( به هر قیمتی )در جامعه نیست . اونوقت دستاورد سفر معنوی اربعین چیزی جز افزایش روحیه و فرهنگ عاشورایی / حسینی و پاک شدن از گناهان و عدم میل به گناه در مابقی سال نیست اربعین و کمک به این همایش بزرگترین کار فرهنگی هر دولتی میتونه باشه که نتیج بسیار خوبی برای کشور خواهد داشت
  • سریر ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
    0 0
    آفرین جناب عبداللهی . واقعا حقایق را گفتید . نمی دانم آیا کسی از خانواده افراد مخالف ایشان در مرز مهران منتظر است یا خیر....
  • ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
    0 0
    جواب توی اسم عوض کن در نظرات اومده
  • ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
    0 0
    لطفا از تجربیات شخصیتون مثال نزنید چون فقط خودتون تجربه اش کردید
  • شايان ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
    0 0
    برادر من من! ظاهرا سطح اطلاعات جنابتان از نويسنده پايين تره! در ترکيه بدون پرداخت حتي يک دلار و دريافت ويزا (حتي فرودگاهيش)، و فقط با ممهور شدن پاسپورت، ايراني ها مي تونن وارد ترکيه بشن. خيلي بده که آدم خودش اطلاع نداشته باشه، بعد ديگران رو ب بي اطلاعي متهم کنه!
  • ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
    0 0
    برای نویسنده مقاله متاسفم جواب این سوال ها رو یه بچه هم میدونه
  • ناشناس ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
    0 0
    چه با جملات ظاهر فریبنده بعضیا کامنت میذارن بابا حساب امام حسین با بقیه فرق داره چرا منظور نویسنده رو چپکی میفهمید!!!
  • ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
    0 0
    اربعینم مصادره سیاسی میکنید به نفع نظام چقدر با نمکید شما اینا به عشق حسین میرن نه چیز دیگه ای
  • ناشناس ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
    0 0
    در زمان دولت های قبل پیاده روی اربعین با این جمعیت نداشتیم و همین 3 تا پایانه کفایت می کرد اما الآن با این جمعیت میلیونی مشتاق زیارت امام حسین(ع) باید تعداد پایانه های مرزی افزایش یابد.
  • ناشناس ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
    0 0
    دولت باید برای لغو روادید عراق رایزنی می کرد که نکرد.
  • ناشناس ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
    0 0
    بنده به این دو کشور سفر کرده ام گرجستان و ارمنستان کشورهایی فقیر و خرابه هستن که ارزش سفر کردن ندارند اما برای جذب گردشگران ایرانی روادید را لغو کرده اند و آژانس های مسافرتی هم بخاطر نا امنی در ترکیه و از دست دادن مسافران این کشور متضرر شده اند و گرجستان را جایگزین ترکیه کرده اند.
  • ناشناس ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
    0 0
    قرار بود عزت و اعتبار پاسپورت ایرانی افزایش یابد اما حالا برای سفر به کشور همسایه عراق و زیارت کربلا هم باید ویزا بگیریم !
  • ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
    0 0
    اتفاقا این نظام از دل عاشورا متولد شد.
  • ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
    0 0
    چون فتنه گران با امام حسین و حالا اربعین مشکل اساسی دارند
  • ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
    0 0
    جوابت یک جمله است و آن این است که اگه همین الان سردار سلیمانی از مسئولین عراقی قول بگیره قیف رو سرته کنه دولت شما این اعتیار رو داره که 90 تا گیت دیگه بسازه ؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
    0 0
    آی کیو متوجه نیستی که بعد از حمله داعش پیاده روی اربعین شدت گرفته اگه احمدی نژاد الان بود از تهران تا تمام مرزها را طلا می کرد اون هم با این دوستی و برادری که بین کشور ما و عراق پیش اومده . کاش بود تا چشم تمام بی چشم و رو ها رو در می آورد تو هم کمتر سایت افساد طلبان رو بخون
  • ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
    0 0
    همین الان هم دولت سیاسی کاری نکنه همه چیز درست می شه اون هم فقط با یک یاحسین
  • ساجد ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
    0 0
    دوست عزیز با اینهمه مخاطره امنیتی شما صلاح میدونی روادید بین ما وعراق لغوبشه؟ نفاق داعش جواسیسو...
  • ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
    0 0
    نمی دانی حرف نزن عراق راضیه دولت ایران قبول نمی کند
  • ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
    0 0
    چه اصراری داری به حرف زدن وقتی منظور طرف را متوجه نشدی؟
  • ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
    0 0
    موضوع را نگرفتی صحبت سر این هست که دولت ایران نمی خواهد ویزا برداشته شود عراق مشکلی ندارد اینها مه ادعای مذاکره و ... دارند چرا مسئله را حل نمی کنند؟ رسما با افزایش قیمتها در تمامی موارد زائران را تیغ زدند!
  • ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
    0 0
    پس خبر نداری که اتفاقا دولت عراق راضی به برداشتن ویزاست دولت ایران قبول نمی کند بابا کدخدا از این راهپیمایی خوشش نمی اید بفهمید!!
  • ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
    0 0
    آری به صلاح می دانیم. چرا که وقتی سناتور های آمریکایی به راحتی ویزا می گیرند و به ایران می آیند و با هر کس خواستند دیدار می کنند یعنی آنکه سازوکارهای ویزای ما قادر به جلوگیری از ورود داعشی ها نیست اگر بخواهند بیایند. تنها راه همان کنترل اطلاعات عبور از مرزهای زمینی و هوایی توسط اطلاعات سپاه است که اینهم نیازی به بوروکراسی ویزا ندارد.
  • ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
    0 0
    شما خارج از گود نشستی آقای عبدالهی بهتر اداره می کنی بسمالله
  • رضا ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
    0 0
    جناب خشایار مشکل ابتذال و فحشا در بی تدبیری در مسئله ازدواج هست نه مسافرت های خارجه
  • ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
    0 0
    تو ترکیه چند تا گردشگرتلفات دادیم چند تا تو عراق ، نمردیم معنی نا امنی رو هم فهمیدیم
  • ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
    0 0
    خصومت و دشمنی بغض کینه نسبت به اهلبیت ع و حسادت به اقتدار و شکوه عظمت این راهپیمایی
  • علي ۰۴:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۳۰
    0 0
    والا من كه پريشب تو بي بي سي فارسي يك فيلم ديدم كه يكي از همين زايرين كه براي زيارت امام حسين رفته بود اينقدر تصاويرزشتي رو براي بي بي سي پخش ميكرد كه من يكي حالم از اون ادم بهم خورد اونم با موبايل بعدشم واقعا كمي انصاف و مروت خوب چيزيه منابع و امكانات دولت محدوده اكه اين پويش مردمي همينجور مردمي بمونه بهتره درضمن اينقدر جلوتر از رهبري حركت نكنيد و به هربهونه تخريب نكنيد خداقل رفتار منصفانه رو در قبال دولت ازاقا ياد بگيريم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس